Precies niet duidelijker dan 24 uur geledenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
Mwah, het is nu wel vrij duidelijk dat het neergeschoten is.
Het is belachelijk om voor waarheid aan te nemen dat het is neergeschoten zonder officieel statementquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
Ah kijk, weer iemand die een belachelijke mening aanneemt om lekker rebels te doen.
Daar hadden we er nog niet genoeg van.
Irritant kloontje ben jij.quote:
heb je aantoonbaar bewijs¿quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
Niet weten dat een van de leiders van de rebellen op Twitter er over pochte dat ze een vliegtuig neer geschoten hadden + foto's.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef fuckroyksopp het volgende:
Neergestort ja. De speculatie dat het vliegtuig wellicht is neergeschoten maakt dit geen waarheid.
Iedereen die stelt van wel is een dwaas![]()
Klacht: Mensen die zich mee laten slepen door zo een mediahype en niet capabel zijn om zelf na te denken
dankjewelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef wise het volgende:
[..]
heb je aantoonbaar bewijs¿
En daarmee bedoel ik niet de woorden die een president zeggen.
Er worden elke dag vliegtuigen neergeschoten mongoolquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Niet weten dat een van de leiders van de rebellen op Twitter er over pochte dat ze een vliegtuig neer geschoten hadden + foto's.![]()
Optyfen bitte
Nee natuurlijk heb ik zelf geen bewijs, maar ik vertrouw toch wel redelijk op de uitspraken die zijn gedaan door mensen die er een stuk meer verstand van hebben dan jij en ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef wise het volgende:
[..]
heb je aantoonbaar bewijs¿
En daarmee bedoel ik niet de woorden die een president zeggen.
Bron en bewijs aubquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Er worden elke dag vliegtuigen neergeschoten mongool
Want jij vertrouwd meer op een officieel statement dan op gezond verstand? Ik vind het nogal naïef als je denkt dat een vliegtuig door een ongeluk in de lucht uit elkaar knalt en in vele stukken op aarde stort. Vooral in een oorlogsgebied waar de afgelopen dagen meerdere vliegtuigen op eenzelfde manier zijn gecrasht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Het is belachelijk om voor waarheid aan te nemen dat het is neergeschoten zonder officieel statement
Ik neem woorden die een politicus zegt niet meer zo serieus eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb ik zelf geen bewijs, maar ik vertrouw toch wel redelijk op de uitspraken die zijn gedaan door mensen die er een stuk meer verstand van hebben dan jij en ik.
Foto's van de ramp plek + foto's van het voertuig die de raket (waarschijnlijk een) afschoot.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Er worden elke dag vliegtuigen neergeschoten mongool
1. Je zit op een anoniem forum dus een oordeel doen over de expertise van een van je forumgenoten is wellicht nog wel dommer dan zonder aantoonbaar bewijs geloven dat het vliegtuig is neergeschoten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb ik zelf geen bewijs, maar ik vertrouw toch wel redelijk op de uitspraken die zijn gedaan door mensen die er een stuk meer verstand van hebben dan jij en ik.
Mja, dat is ook wel zo. Vooralsnog zie ik in ieder geval niet echt redenen om te twijfelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:44 schreef wise het volgende:
[..]
Ik neem woorden die een politicus zegt niet meer zo serieus eigenlijk.
een leuk voorbeeld is bijvoorbeeld bush over de WOMD in Irak.
De pers en je vriendjes kopiëren is geen gezond verstandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:44 schreef Ruif het volgende:
[..]
Want jij vertrouwd meer op een officieel statement dan op gezond verstand? Ik vind het nogal naïef als je denkt dat een vliegtuig door een ongeluk in de lucht uit elkaar knalt en in vele stukken op aarde stort. Vooral in een oorlogsgebied waar de afgelopen dagen meerdere vliegtuigen op eenzelfde manier zijn gecrasht.
http://news.yahoo.com/reb(...)stake-174750060.htmlquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:45 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
1. Je zit op een anoniem forum dus een oordeel doen over de expertise van een van je forumgenoten is wellicht nog wel dommer dan zonder aantoonbaar bewijs geloven dat het vliegtuig is neergeschoten.
2. Er is nog geen instantie met "meer van verstand van hebben dan jij en ik" die in een officieel statement heeft gesteld dat het vliegtuig is neergeschoten.
Het wordt tijd om je te beseffen dat je kankerdom bent vrees ik
Is dat niet gewoon omdat het wel redelijk bekend is wat de separatisten allemaal in handen hebben kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef OOST het volgende:
Ik vind wel dat ze wel heel erg snel wisten dat het neergeschoten was en met welk type raket e.d. Iets te snel als je het mij vraagt.
Omdat ze het zelf op Twitter hadden gepost? Incl. dat ze even daarvoor het lanceer voertuig hadden bemachtigd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef OOST het volgende:
Ik vind wel dat ze wel heel erg snel wisten dat het neergeschoten was en met welk type raket e.d. Iets te snel als je het mij vraagt.
Niet het eerste vliegtuig wat daar is neergehaald en de grens tussen Oekraïne en Rusland is het stukje land wat sinds vorig jaar het meeste aandacht ter wereld van de Amerikaanse inlichtingendiensten krijgt. Verbazingwekkender dat ze het niet hebben weten te voorkomenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef OOST het volgende:
Nee, dat is inderdaad niet gezond en bovendien technisch lastig zonder levensgrote printer. Ik had het over logisch nadenken. Dat jij wil wachten op een officieel statement om te weten wat wij nu al zelf kunnen bedenken is prima hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:46 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
De pers en je vriendjes kopiëren is geen gezond verstand
Er is gewoon nogal veel bewijs en er zijn in Oost Oekraïne niet veel type raketten waarmee je een vliegtuig op 10 km hoogte kunt raken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef OOST het volgende:
Ind. Daarom is het ook zo handig als de daders het bewijs zelf op hun Twitter zetten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:46 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
De pers en je vriendjes kopiëren is geen gezond verstand
Waarom? Perfecte mogelijkheid om elkaar (verder) zwart te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:52 schreef madeliefff het volgende:
Wat me wel verbaasd is dat rusland en Oekraïne zo snel met beschuldigingen kwamen. ik had verwacht dat het in de doofpot zou gaan . Of wellicht gaat er nog genoeg de doofpot in.
Omdat iedereen in de media dat roept ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
vond ik dus ook. Ik had het idee dat ze iets anders proberen te verbergen maar mss kijk ik teveel films.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef OOST het volgende:
Nee, dat zei ik net toch al. Je kan wel alles wat in de media komt wantrouwen, maar dat heeft ook niet zoveel nut lijkt me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat iedereen in de media dat roept ja.
Heb jij al bewijs gezien?
dat wel maar als een van hun de dader is zou ik eerder verwachten dat ze het willen laten lijken alsof t neergestort is en niet neer geschoten .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:53 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Waarom? Perfecte mogelijkheid om elkaar (verder) zwart te maken.
Gvd. Lezen mensen hier überhaupt links?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat iedereen in de media dat roept ja.
Heb jij al bewijs gezien?
Verder is dit natuurlijk gewoon een kuttopic door een kuttrol.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
En wat FFlorus zegt vind ik ook wel een goed punt, ze hebben het zelf bijna direct op Twitter gegooid.
Jup.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:59 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Verder is dit natuurlijk gewoon een kuttopic door een kuttrol.
Dat probeerde ze ook, daarna. Maar niet voordat ze het bewijs van de 'smoking gun' en het plaats delict op het internet hadden gezet, met het bijbehorende pochen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat wel maar als een van hun de dader is zou ik eerder verwachten dat ze het willen laten lijken alsof t neergestort is en niet neer geschoten .
dit heb ik gemist. Heb je een link? Van t nieuwsbericht niet van zijn Twitter ; )quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:59 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Gvd. Lezen mensen hier überhaupt links?![]()
Als een rebellen leider pocht over het neerschieten van een vliegtuig, en daarna nota bene foto's op zijn Twitter plaatst van het ramp gebied en die daarna snel weer verwijdert
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit heb ik gemist. Heb je een link?
quote:
dat zou dan kunnen verklaren dat ze op beschuldigingen over gingen idd. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt en of de russen nog in staat zijn om dingen weg te moffelenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |