Van die topics die zo nietszeggend zijn dat je spijt hebt dat je kliktequote:
Zie je postgeschiedenis.quote:
omdat ik stiekem alles reportquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zie je postgeschiedenis.
Bijna overal waar je op reageert komt een slotje XD
Ben bang ook voor dit topic
Snitches get stitches.quote:
Daar is het nu te laat voor, de FOK!knokploeg is al onderweg.quote:
Gezellig, koffie of thee?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor, de FOK!knokploeg is al onderweg.
quote:
Geef die trol maar een nekschotquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iets anders dan vloeibare shit zul jij het komende half jaar niet kunnen verdragen inderdaad.quote:
[/quote]quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
het is echt tyfuswarmdeadprez het volgende:[/b]
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iets anders dan vloeibare shit zul jij het komende half jaar niet kunnen verdragen inderdaad.
Leer eens quoten ofzo.quote:
ga wegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
vroeg ik jou wat?
tevens, betalen voor fok
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
vroeg ik jou wat?
tevens, betalen voor fok
quote:
Betalen voor fok?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:34 schreef homomagneet het volgende:
Betalen voor FOK! is heel normaal, zo help je Danny.
Volgende week ook abo kopen.
Als je hier veel van je tijd spendeert vind ik het op zich helemaal niet zo raar om daar ook wat voor terug te doen.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je hier veel van je tijd spendeert vind ik het op zich helemaal niet zo raar om daar ook wat voor terug te doen.
Minder dan een half uur per dag veel vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je hier veel van je tijd spendeert vind ik het op zich helemaal niet zo raar om daar ook wat voor terug te doen.
Ging ook niet specifiek over jou en iedereen moet het uiteraard zelf weten, maar ik zit hier bijvoorbeeld wel wat meer dan een half uur per dag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Minder dan een half uur per dag veel vinden
Heb je dan of geen leven, of geen werk, vakantie met vervelen, geen vriendin?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ging ook niet specifiek over jou en iedereen moet het uiteraard zelf weten, maar ik zit hier bijvoorbeeld wel wat meer dan een half uur per dag.
Daar zijn de ad's toch voor?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt een leven inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Heb je dan of geen leven, of geen werk, vakantie met vervelen, geen vriendin?
Ach ieder zijn dingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt een leven inderdaad.Maar nee, vind het gewoon leuk om hier te posten. Andere mensen gamen of whatever, ik vermaak me hier wel.
True, maar ik denk dat een abo meer oplevert. En je bent dan ook meteen van de ads af.quote:
Precies.quote:
Ik vraag me af hoeveel minuten nog deze kloon heeft voordat ie zijn ban krijgt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
vroeg ik jou wat?
tevens, betalen voor fok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |