Ik kan niet kiezen momenteel. Links is kort en pittig inderdaad. Rechts is alweer tot op mijn kin.quote:Op vrijdag 12 september 2014 01:06 schreef Scorpie het volgende:
Seven heb je nog steeds zo'n pittig kort kapsel?
Als je in Venlo woont (of daar vandaag was) dan heb ik je zien lopen, is geen gezicht zo'n kapsel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen momenteel. Links is kort en pittig inderdaad. Rechts is alweer tot op mijn kin.
En je was zo mooi met lang haar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen momenteel. Links is kort en pittig inderdaad. Rechts is alweer tot op mijn kin.
Ik woon in Engeland dus ik was het niet. Verder heb jij als onderschrift Pittige Zevertante dus ik neem jouw mening niet al te serieusquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als je in Venlo woont (of daar vandaag was) dan heb ik je zien lopen, is geen gezicht zo'n kapsel.
Aaaw, dank je. Maar het past niet echt bij me, mensen hadden een heel ander verwachtingspatroon van mij waaraan ik niet kon voldoen. Of zoiets, was een beetje bizar maar omdat je er met lang haar veel liever en meegaander en jonger uitziet, stelde ik steeds mensen teleur.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En je was zo mooi met lang haar.
Ik kon er mee leven hoor dat je op m'n bank sliepquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aaaw, dank je. Maar het past niet echt bij me, mensen hadden een heel ander verwachtingspatroon van mij waaraan ik niet kon voldoen. Of zoiets, was een beetje bizar maar omdat je er met lang haar veel liever en meegaander en jonger uitziet, stelde ik steeds mensen teleur.
Mijn allereerste keer Indiaas eten. Papadom verdween in 5 minutenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon er mee leven hoor dat je op m'n bank sliep
Yepquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Dat was toch Seven in het filmpje in de link die ik postte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede tetten wel, jammer dat ze aan zo'n labiel mokkel vastzitten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:18 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
YepWel meer nicks ook, volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Welk filmpje?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Ah, gevonden.quote:
Jaloers!quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Seven is meer dan bereid tot real-life demo hoor, zoveel is wel duidelijk uit dit topic
Vergeet Whoopsydaisy niet, verder wat baggerkloons.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel meer nicks ook, volgens mij.
Oh jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vergeet Whoopsydaisy niet, verder wat baggerkloons.
Waarom denk je dat ik altijd de boot afgehouden hebquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, gevonden.
Seven.
Ik heb bij een eerste aanblik direct al een behoorlijk valide beeld van mensen :
Je had me niet overleefd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |