abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:46:06 #26
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142448357
Is dat niet 1 van de zoveel schoonheden?
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_142448387
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Brr, nee, nooit meer. Ik zat eerst op OKC en kreeg constant stalkers op mijn LinkedIn. Die mannen daar waren zo needy dat ze mijn foto's door dat Google programmaatje haalden om te kijken waar ik nog meer op voor kwam.
Als ze je 'stalken' ebn je iig niet lelijk :P
Die 2 zijn dan ook niet 2 goede datingsites :D
Verder leg je de focus teveel op je uiterlijk idd. Welke kerel wil er nog een onzekere (instabiele) chick boven de 20.. vragen om gezeik. Zulken zou ik ook mijden :D

Net zoals bij mannen is bij vrouwen vooral het eigen vertrouwen wat ze aantrekkelijk maken voor een serieuze relatie.
newb
pi_142448398
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Lijkt me eerder dat ze wilden weten of je een faker was.
Ja, nou, ik werd er ongemakkelijk van en heb mijn profiel verwijderd. Ik ontmoet liever iemand in het dagelijks leven, dan wel via Tinder wat veel vrijblijvender is. De types die ik OKC tegenkwam leken bijna wanhopig.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:47:09 #29
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_142448406
Ik zal je maar niet aan mijn broer Tinus voorstellen, hoewel die geen fedora draagt
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_142448408
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Is dat niet 1 van de zoveel schoonheden?
Weet ik het, ik heb nooit gehad dat een man op me af kwam en zei dat hij het geil vond.
pi_142448430
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef WvdL het volgende:

[..]

Als ze je 'stalken' ebn je iig niet lelijk :P
Die 2 zijn dan ook niet 2 goede datingsites :D
Verder leg je de focus teveel op je uiterlijk idd. Welke kerel wil er nog een onzekere (instabiele) chick boven de 20.. vragen om gezeik. Zulken zou ik ook mijden :D

Net zoals bij mannen is bij vrouwen vooral het eigen vertrouwen wat ze aantrekkelijk maken voor een serieuze relatie.
Hmm, misschien heb je gelijk.
pi_142448441
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ja, nou, ik werd er ongemakkelijk van en heb mijn profiel verwijderd. Ik ontmoet liever iemand in het dagelijks leven, dan wel via Tinder wat veel vrijblijvender is. De types die ik OKC tegenkwam leken bijna wanhopig.
Je probleem is dus niet je loensen, zoals OP zegt, maar creepy needy dudes
newb
pi_142448458
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:47 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Weet ik het, ik heb nooit gehad dat een man op me af kwam en zei dat hij het geil vond.
Maar toen zat je nog niet op Fok!. Verwacht DM's binnen enkele minuten. :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:48:23 #34
3647 B.R.Oekhoest
pi_142448490
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:47 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Kan wel heel zaadvragend overkomen, er zijn wel een aantal purnobabes die wat loensen. Geintje.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_142448538
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Kan wel heel zaadvragend overkomen, er zijn wel een aantal purnobabes die wat loensen. Geintje.
Dat maakt me niet zo uit haha. Liever zaadvragend dan afstotelijk...
pi_142448559
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:47 schreef WvdL het volgende:

[..]

Je probleem is dus niet je loensen, zoals OP zegt, maar creepy needy dudes
Creepy needy dudes zijn altijd een probleem, maar als je bezet bent dan heb je er geen last van.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:51:44 #37
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142448661
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik hamer niet op uiterlijk. Ik zeg zelf net dat een kleine imperfectie niks uit maakt bij mij. De fedora types zijn zelf erg needy en claimerig, dat is wat ze afstotelijk maakt. Dat zou het ook zijn als de fedora in kwestie de looks van Brad Pitt in zijn jongere jaren had.
Ik heb het ook niet over de mannen, maar over jou. Een vrouw die er goed uitziet is leuk, een vrouw die te veel met haar uiterlijk bezig is kan juist oppervlakkig overkomen. Ik neem aan dat je een wat oudere man wilt en die zoeken op die leeftijd zo langzamerhand ook naar wat meer inhoud.

En ik heb nog steeds mijn twijfels bij hoe jij over die zgn. fedoratypes praat (hoeveel kom jij er wel niet tegen? Dat is misschien 1 op de 1000 mannen). Afstotelijk nog wel.. Zijn er volgens jou geen "nice guys" die ook leuk en intelligent zijn? Ik lees ook alleen maar wat je hier typt hoor, maar ook hier zou ik als man op afknappen als jij op een date over die fedoratypes begint.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_142448760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:51 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over de mannen, maar over jou. Een vrouw die er goed uitziet is leuk, een vrouw die te veel met haar uiterlijk bezig is kan juist oppervlakkig overkomen. Ik neem aan dat je een wat oudere man wilt en die zoeken op die leeftijd zo langzamerhand ook naar wat meer inhoud.

En ik heb nog steeds mijn twijfels bij hoe jij over die zgn. fedoratypes praat (hoeveel kom jij er wel niet tegen? Dat is misschien 1 op de 1000 mannen). Afstotelijk nog wel.. Zijn er volgens jou geen "nice guys" die ook leuk en intelligent zijn? Ik lees ook alleen maar wat je hier typt hoor, maar ook hier zou ik als man op afknappen als jij op een date over die fedoratypes begint.
De meeste mensen praten op een date niet over de dingen die ze op Fok! zetten. Ik ben ze in ieder geval nog niet tegengekomen. :')
pi_142448774
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:51 schreef twiFight het volgende:

[..]

"Nice Guys' heten zo omdat ze altijd roepen dat ze zelf zo aardig en galant zijn en andere mannen horken zijn. Dat maakt ze afstotelijk.

Ik vind mezelf wel iemand met inhoud. Ik heb gestudeerd, ben geinteresseerd in wetenschap, kunst en cultuur en ben echt niet alleen zo'n popje dat constant bezig is met welke kleur lipgloss bij haar outfit past. Wel heb ik het idee dat ik er vanwege mijn loensen voor de rest tiptop moet uitzien om uberhaupt in de smaak te vallen. Ik ben erg onzeker wat dat betreft.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:56:57 #40
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142448929
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Wel heb ik het idee dat ik er vanwege mijn loensen voor de rest tiptop moet uitzien om uberhaupt in de smaak te vallen. Ik ben erg onzeker wat dat betreft.
Ik kan alleen voor mijzelf spreken hoor (maar ik ben zo'n "nice guy" dus misschien is mijn mening niet wat je zoekt), maar als jij inderdaad een meid met inhoud bent dan zou dat loensen mij echt niets uitmaken. Ook onzekerheid is niet erg, maar iemand die onzeker is en daarom continu zichzelf of anderen naar beneden haalt weer wel.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_142449130
Als je wil weten waarom je niet in de smaak valt bij de mannen die je leuk vindt zul je daar hier toch echt niet achter komen. Wij weten niet hoe je eruit ziet, wij weten niet of je onzeker overkomt, en wij weten ook niet hoe je je verder gedraagt.
pi_142449305
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Juist vanwege die vrijblijvendheid is Tinder geen goed medium voor de serieuze relatie waar jij claimt naar op zoek te zijn. Het wordt vooral gebruikt voor hook-ups en niet als relatie dating app.
pi_142449749
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Juist vanwege die vrijblijvendheid is Tinder geen goed medium voor de serieuze relatie waar jij claimt naar op zoek te zijn. Het wordt vooral gebruikt voor hook-ups en niet als relatie dating app.
Dat weet ik, maar vroeger zat er altijd wel een scharrel in. Nu is dat het ook niet echt. Ik merk dat het ook niet echt voor me werkt, internetdaten.
pi_142449783
Ik ken trouwens zat mensen die via Tinder relaties hebben.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:25:46 #45
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_142450041
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:17 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar vroeger zat er altijd wel een scharrel in. Nu is dat het ook niet echt. Ik merk dat het ook niet echt voor me werkt, internetdaten.
[brainfart]Even een tijd op vrienden en hobbies storten een idee? Ik snap dat weinig succes dan nog wel wat blijft knagen maar als je er even zo min mogelijk mee bezig bent kun je op een later moment weer met frisse moed met daten bezig? [/brainfart]

Het klinkt allemaal als onzekerheid wat uit ontevredenheid voorkomt iig.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:28:54 #46
3647 B.R.Oekhoest
pi_142450174
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:17 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Je moet ook niet wanhopig op zoek gaan. Laat het even gaan, be a happy single en stort je inderdaad op hobbies, sport enzo. Vaak loop je zomaar tegen iemand aan juist als je helemaal niet op zoek bent.
pi_142451616
Ja, ik stort me ook al op hobbies, vrienden, werk/studie. Maar het blijft knagen.
pi_142451728
geen profiel of fotos? :p
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:19:21 #49
3647 B.R.Oekhoest
pi_142451755
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:14 schreef PyramidSong het volgende:
Ja, ik stort me ook al op hobbies, vrienden, werk/studie. Maar het blijft knagen.
Ach meid je hebt nog tijd zat
pi_142451864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:18 schreef Deckard het volgende:
geen profiel of fotos? :p
Slank, blond, blauwe ogen, beetje hipster ben ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')