Staatscensuur gemachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:59 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is dat toch bij de NOS met het inschatten van getallen? tientallen Nederlanders ( 189 wat iedereen al zag aankomen ).. tientallen bloemen waar je daarna 100 bloemen minimaal ziet liggen
Die zijn er ook, de USA zal waarschijnlijk ook al weten wie erachter zit. Maar ze willen 100% duidelijkheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:59 schreef byah het volgende:
Net zoals met dat vermiste vliegtuig, begrijp ik echt niet hoe in 2014 dit soort dingen nog kunnen gebeuren. Een raket afvuren, zonder dat duidelijk is wie daarachter zit. Neem aan dat er zat satellieten gericht zijn op dit conflictgebied.
Dit doet mij gewoon denken aan die retoriek uit 2001. Facistische trekjes nog aan toe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nederland is altijd diplomatiek...er is een grens en nu mogen ze best harde woorden de wereld inslingeren..
Dat is niet belangrijk. De Russen zijn fout, dat weet iedereen die films kijkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef wise het volgende:
[..]
indd.
Beetje het niveau van john mccain. Gelijk militaire actie en agressie
er is niet eens duidelijk wat er gebeurd is en wie er verantwoordelijk voor is
Maar nog steeds zou het kunnen dat de Oekrainers het zelf hebben gedaan. Met alleen aannames redden we het niet in de wereld. Volgens mij ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, jawel? Zeg ik ergens van niet dan? Maar het is al zo goed als zeker dat het een missile was.
Waarom is dat vreemd? Wellicht is het gewoon normaal, net zoiets als jij dat vraagt of je 150 mag op de snelweg en dan de politie zegt 'doe maar 120'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, jawel? Zeg ik ergens van niet dan? Maar het is al zo goed als zeker dat het een missile was.
Ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd? Wellicht is het gewoon normaal, net zoiets als jij dat vraagt of je 150 mag op de snelweg en dan de politie zegt 'doe maar 120'
Als je ergens geen verstand van hebt, hou dan gewoon je klep en kom niet continu met oliedomme kreten en verdachtmakingen.
Vaak weet men het wel, maar wil men niet dat iemand anders het ook weet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:59 schreef byah het volgende:
Net zoals met dat vermiste vliegtuig, begrijp ik echt niet hoe in 2014 dit soort dingen nog kunnen gebeuren. Een raket afvuren, zonder dat duidelijk is wie daarachter zit. Neem aan dat er zat satellieten gericht zijn op dit conflictgebied.
Gooi jezelf van een brug.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Vreemd dat het die opdracht kreeg. Ik vertrouw die Oekraiense president niet helemaal. Eerst het luchtruim niet sluiten en daarna een vliegtuig lager laten vliegen dan het wil.
Volgens de piloot die gisteren bij de NOS zat heeft de VS de beschikking over infrarood satelliet oid. waarmee zij in ieder geval zulke raketten kunnen traceren. Ben er zelf niet in thuis dus zal wel net een ander soort satelliet zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dat zal vast nog wel duidelijk worden mag ik hopen.
Net zoals sinterklaaslootjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:02 schreef R2R het volgende:
[..]
Vaak weet men het wel, maar wil men niet dat iemand anders het ook weet.
VS kan het spoor volgen naar de installatie waar die vandaan kwam idd..is allemaal niet heel lastig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:02 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Volgens de piloot die gisteren bij de NOS zat heeft de VS de beschikking over infrarood satelliet oid. waarmee zij in ieder geval zulke raketten kunnen traceren. Ben er zelf niet in thuis dus zal wel net een ander soort satelliet zijn
twitter:TPOnl twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 16:03:13Tenminste 2 honden, 4 duiven en 5 siervogels kwamen ook om in de ramp met MH017 volgens cargolist: http://t.co/JFRPUGiDzB reageer retweet
Zo'n foto doet mij veel meer dan een foto waarop louter lijken te zien zijn. Weet niet waarom...quote:
boeiendquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:03 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 16:03:13Tenminste 2 honden, 4 duiven en 5 siervogels kwamen ook om in de ramp met MH017 volgens cargolist: http://t.co/JFRPUGiDzB reageer retweet
Arme? die kerel is goed voor 70 miljard dollarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat heeft die arme man dan nu weer gedaan?
Zelfs Samsom heeft meer ruggengraat dan Rutte. Wat een prutskabinet.quote:PvdA-leider Diederik Samsom: De verantwoordelijken van deze daad moeten gestraft worden.
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
http://lifenews.ru/news/136869
Iemand die toevallig weet of dat filmpje uit het toestel komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |