Nee, ik had nog genoeg tijd om alles recht te breien. En dat ging ook lukken, maarja ik kijk naar de lange termijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gaande met seizoen 2. Vooral veel jeugdspelers binnengehaald.
Losse transfers drie spelers.
Benoit Costil, Landry N'Guemo (weet niet eens waarom ik deze twee gestrikt heb).
En voor een heerlijk goedkoop prijsje
1,3 miljoen![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste seizoen AjaxWat is dat dan voor een klotelettertypeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gaande met seizoen 2. Vooral veel jeugdspelers binnengehaald.
Losse transfers drie spelers.
Benoit Costil, Landry N'Guemo (weet niet eens waarom ik deze twee gestrikt heb).
En voor een heerlijk goedkoop prijsje
[ afbeelding ]
1,3 miljoen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat valt mij ook op. Ik heb met Feyenoord van af seizoen 13-14 tot 17-18 altijd de titel gepakt en een keer de uefa cup, En nog pakken ze liever een ander bij echt grote clubs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat solliciteren is nog niet zo makkelijk.
Zal toch afhankelijk zijn van je status.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op. Ik heb met Feyenoord van af seizoen 13-14 tot 17-18 altijd de titel gepakt en een keer de uefa cup, En nog pakken ze liever een ander bij echt grote clubs.
Ik wil dat de randzaken van een club meer moeten voorkomen. Zoals afscheidswedstrijden voor belangrijke spelers, of dat er na een gewonnen wedstrijd tegen een rivaal er rellen zijn, of vernielingen in de stad. Dan moet de club daarvoor betalen en ook een boete betalen, en enkel supporters een stadionverbod opleggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk komt er in de volgende versie dat je als manager ook een zaakwaarnemer kan nemen. Om je bij clubs onder te brengen enzo
Wat moet je daar aan doen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal toch afhankelijk zijn van je status.
In de volgende fm moet er iets komen waardoor je kan zeggen dat jou speler wel toe is aan een interland debuut. Slabbie is bij mij talent van het jaar geworden in de eredivisie maar de bondscoach neemt nog steeds liever spelers als Anita mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil dat de randzaken van een club meer moeten voorkomen. Zoals afscheidswedstrijden voor belangrijke spelers, of dat er na een gewonnen wedstrijd tegen een rivaal er rellen zijn, of vernielingen in de stad. Dan moet de club daarvoor betalen en ook een boete betalen, en enkel supporters een stadionverbod opleggen.
Zulke dingen.
Je moet als je een nieuw spel start je status aangeven. Ben je een ex-profvoetballer of een ex-zondagsamateur ? Als je het op automatisch laat staan (wat de meesten doen want je kijkt er makkelijk overheen) dan ben je geloof ik niet beter dan een speler uit je eerstgekozen competitie (Eredivisie dus).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moet je daar aan doen dan?
Ik sta volgens mij prima bekend als mediagenieke manager die eigen jeugd veel de kans geeft.
Betere resultaten halen. Duurde bij mij ook een jaar of 6 voordat ik de nummer 1 in Nederland was. En een jaar of 10 voordat ik het in Europa was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moet je daar aan doen dan?
Ik sta volgens mij prima bekend als mediagenieke manager die eigen jeugd veel de kans geeft.
Manager van het jaar heb ik ook al een stuk of drie keer gewonnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Betere resultaten halen. Duurde bij mij ook een jaar of 6 voordat ik de nummer 1 in Nederland was. En een jaar of 10 voordat ik het in Europa was.
Manager van het jaar werkt bij mij niet eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Manager van het jaar heb ik ook al een stuk of drie keer gewonnen.
Bovendien heb ik bijna altijd de Champions league tot na de winter overleefd.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was ook manager van het jaar in de Bundesliga, maar jaar erop wouden zelfs 2. Bundesliga clubs niet aan mij beginnen.
Ga hierna maar een carrière starten in Frankrijk. Enige grote voetballand in al die jaren FM waar ik nog nooit trainer ben geweest.
Weet iemand een leuke uitdaging daar, met goede eigen jeugd het liefst?
Zie de tooltip bij 'ervaring als speler'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je moet als je een nieuw spel start je status aangeven. Ben je een ex-profvoetballer of een ex-zondagsamateur ? Als je het op automatisch laat staan (wat de meesten doen want je kijkt er makkelijk overheen) dan ben je geloof ik niet beter dan een speler uit je eerstgekozen competitie (Eredivisie dus).
Toulouse , Lyon , Auxerre .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was ook manager van het jaar in de Bundesliga, maar jaar erop wouden zelfs 2. Bundesliga clubs niet aan mij beginnen.
Ga hierna maar een carrière starten in Frankrijk. Enige grote voetballand in al die jaren FM waar ik nog nooit trainer ben geweest.
Weet iemand een leuke uitdaging daar, met goede eigen jeugd het liefst?
Ik ga maar voor Auxerre denk ikquote:
Het is wel 2de klasse :pquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga maar voor Auxerre denk ik
Kijken of ik het grote geld van PSG en Monaco kan verslaan
Wat is beter, je ervaring instellen als amateurspeler of als prof?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[..]
Zie de tooltip bij 'ervaring als speler'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |