Kutmodjequote:
Ik zie HW nog als modjequote:
Ach, daar let ik niet op. Hij blijft een kutmodje.quote:
True, en wel de enige echtequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, daar let ik niet op. Hij blijft een kutmodje.
Zo ff snel afspoelen onder de douche, dan naar de AH en dan naar de patio
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
In brighter news, crush net gesproken, die komt wellicht nog wel even langs morgen.
Lucky bastard!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, en wel de enige echte.
Ik ga wel weer gewoon werken en het warm hebben hier hoor.
In brighter news, crush net gesproken, die komt wellicht nog wel even langs morgen.
Ik stond er ook van te kijken jaquote:
Dat laatste komt morgen wel goed in het Vondelparkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lucky bastard!
Ik zou patio best inruilen voor een crush. Of beter nog beide! Een mooi in bikini gehuld lichaam in de zon zien liggen
Had idd gekund, maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik stond er ook van te kijken ja.
Eerst zien dan geloven, maar ze had nt zo goed kunnen zeggen, nee sorry andere plannen.
Ja, wel lezen he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
Ow ze komt naar het Vondelpark.. wel tijd vrijmaken voor haar he
En dan dr oog uitsteken met mijn neusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie het al voor me![]()
HW die helemaal zenuwachtig z'n huis doorloopt, deminuten aftelt. Zweethandjes.. tig keer naar de wc en dan zenuwachtig de deur open doen.
"Moet ik haar 3 zoenen geven, of een knuffel.. grumbl1!"
weer eens iets anders dan ongemakkelijk oog in oog staanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan dr oog uitsteken met mijn neus.
Nou ja, die fase zijn we natuurlijk allang voorbijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:45 schreef clevy het volgende:
[..]
weer eens iets anders dan ongemakkelijk oog in oog staan
Welnee, HW is smooth. Alle mogelijke missers heeft hij hier op fok al voorbij zien komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie het al voor me![]()
HW die helemaal zenuwachtig z'n huis doorloopt, deminuten aftelt. Zweethandjes.. tig keer naar de wc en dan zenuwachtig de deur open doen.
"Moet ik haar 3 zoenen geven, of een knuffel.. grumbl1!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |