Zou die vraag net even anders stellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Zaten er mensen van FOK bij de overledenen?
Zaten er FOK!-users in het vliegtuig? Kut zeg, ga je een keer je zolderkamertje af, ben je meteen dood.quote:
Vast niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zaten er FOK!-users in het vliegtuig? Kut zeg, ga je een keer je zolderkamertje af, ben je meteen dood.
Van je zolderkamer afkomenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zaten er FOK!-users in het vliegtuig? Kut zeg, ga je een keer je zolderkamertje af, ben je meteen dood.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef VarkensHart het volgende:
Ik heb ook eens gevlogen vanaf schiphol. Voel me misselijk en machteloos ik had het ook kunnen zijn
Kasta toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ontslagen werd door een topic op FOK!
Er wordt nog niemand vermistquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Zaten er mensen van FOK bij de overledenen?
Holy shit, jij bent één van de überbazen van voor mijn FOK!carrière. Restecp.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef kastanova het volgende:
De broer van mijn buurmeisje kent de kerel die de raket afschoot.
the fuck?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef Gelser het volgende:
Op mijn werk vertelde iemand dat een collega had gehoord dat zijn ex in het vliegtuig zat. Die trakteerde op gebak. 'Het begint ook allemaal zo dichtbij te komen.'
luckassgod!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lees en hoor overal verhalen van mensen die geschokt zijn omdat ze iemand "kende" die in het verongelukte vliegtuig van gister zat.
Maar meestal kenden ze die persoon niet eens persoonlijk maar via via via via via, en dan zijn ze verdrietig en al die shit
Ik heb het idee dat dat soort mensen graag willen dat er een bekende van hun in het vliegtuig zat zodat ze lekker zielig kunnen zijn of zo![]()
:S :S
ongeluk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Weer een topic over het vliegtuigongeluk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |