dan kan ik alleen blij voor je zijnquote:
Het was je moeder die van de trap vielquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef Syntos het volgende:
Het beeft hier.Oh wacht, het is mijn krakkemikkige stoel maar
.
koop een andere stolquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef Syntos het volgende:
Het beeft hier.Oh wacht, het is mijn krakkemikkige stoel maar
.
helaas zal dat niet direkt mogelijk zijn maar wel beeterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:57 schreef summer2bird het volgende:
Dus mogen we maar geen gas meer boren in Nederland? Wat is dit?
Jij bent zeker ook zo'n hippie die denkt dat kerncentrales slecht zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:58 schreef mickyhunghi het volgende:
[..]
helaas zal dat niet direkt mogelijk zijn maar wel beeter
hier veronderstel je maar zo maar wat maar met wat inversteeringen kan er ook uit waater gas gewonen wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n hippie die denkt dat kerncentrales slecht zijn?
En waar moeten ze dan boren naar gas voor een goedkopere optie?
Leer nu maar eerst eens Nederlands, voor je met allerlei andere dingen komt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef mickyhunghi het volgende:
[..]
hier veronderstel je maar zo maar wat maar met wat inversteeringen kan er ook uit waater gas gewonen worden
je begint nu een dicuti die niet in deze discuti tius hort plus dat ik je na diet berigt voor kan rapotteren ik ben diselextic het is bij wet verboden om te ordelen of te discrimineren op een beperkingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leer nu maar eerst eens Nederlands, voor je met allerlei andere dingen komt.
En met die investeringen is het wel duurder.
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:06 schreef mickyhunghi het volgende:
[..]
je begint nu een dicuti die niet in deze discuti tius hort plus dat ik je na diet berigt voor kan rapotteren ik ben diselextic het is bij wet verboden om te ordelen of te discrimineren op een beperking
een mening mag maar er blijven wel wetelijke bepalingen dat telt ook voor mij en zeker voor jouwquote:
ik weet niet of dat zo simpel isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:11 schreef raptorix het volgende:
Laten we de gaten van het lege gas opvullen met CO2, problem solved zijn we daar ook van af.
wat staat hier nou? Je hebt toch zeker wel spellingcontrole?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:06 schreef mickyhunghi het volgende:
[..]
je begint nu een dicuti die niet in deze discuti tius hort plus dat ik je na diet berigt voor kan rapotteren ik ben diselextic het is bij wet verboden om te ordelen of te discrimineren op een beperking
weer het zelfde uit legen ok als ik dat gebruik kan ik kiezen uit 10 optis welke ga ik kiezenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
wat staat hier nou? Je hebt toch zeker wel spellingcontrole?
En het is niet bij wet verboden om jou een luie scholier te noemen wegens je zogenoemde dyslexie.
Vrijheid van meningsuiting, vriend.
Zowiezo twijfel ik nogal of je nu gewoon expres zo slecht typt, en of je gewoon een luie scholier bent (geweest)
Wat zeg je? Welke 10 opties?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:17 schreef mickyhunghi het volgende:
[..]
weer het zelfde uit legen ok als ik dat gebruik kan ik kiezen uit 10 optis welke ga ik kiezen
ok voor een word komen er dan vaak 10 mogelijke worden welke mag ik kiezenquote:
toch nog een keer op jouw reageren na het rustig door gelezen te hebenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
wat staat hier nou? Je hebt toch zeker wel spellingcontrole?
En het is niet bij wet verboden om jou een luie scholier te noemen wegens je zogenoemde dyslexie.
Vrijheid van meningsuiting, vriend.
Zowiezo twijfel ik nogal of je nu gewoon expres zo slecht typt, en of je gewoon een luie scholier bent (geweest)
in de buurt van zwole ook nog drhente en friesland zelfs amsterdamquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:55 schreef LookAtMe het volgende:
Dus Groningen en een enkele in Noord-Holland is half Nederland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |