Je weet hoe zwaar een 24-70 F2.8 vs een 70-200 f4 is?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Collars zijn overrated? Een EF mount is nou niet echt de meest stevige mount die er is.
Mijn doel is niet een populair youtube kanaal te hebben, besteed er dan ook nouwelijks tijd aan.
Was dit een verkapte belediging? Ik geef je een 5'je voor het proberen.
Ik weet niet of je het beseft, maar de 70-200 f4 komt door zijn geringe gewicht dan ook helemaal niet met een tripod collar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:10 schreef angel008 het volgende:
[..]
Je weet hoe zwaar een 24-70 F2.8 vs een 70-200 f4 is?
waarom zit er geen collar om die lens dan ?
en vandaar mijn opmerking dat ik hem gebruik als stabilisatie en niet voor een tripod (sterker nog dat _past_ met een camera + grip niet eens fysiek)quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het beseft, maar de 70-200 f4 komt door zijn geringe gewicht dan ook helemaal niet met een tripod collar.
Ik heb werkelijk geen idee waarom je een tripod collar zou gebruiken zonder tripod of monopod, als ik m'n 70-200 f2.8 handheld gebruik gaat de collar er gewoon af.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:50 schreef angel008 het volgende:
[..]
en vandaar mijn opmerking dat ik hem gebruik als stabilisatie en niet voor een tripod (sterker nog dat _past_ met een camera + grip niet eens fysiek)
Er is inderdaad een algemeen aanvaarde manier van het vasthouden van een objectief. Dat sommige het graag van boven vastpakken of wat dan ook is een eigen keuze, maar stabieler wordt het er niet op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:36 schreef Blindboy het volgende:
Want hoe jij het doet is dé manier en iedereen die het anders doet doet het fout? Hou effe op
Dus nu gaan we het over die boeg gooien? Begon juist een interessante discussie te worden, maar dan wordt het wanneer je beseft dat er een kern van waarheid inzit helaas in de kiem gesmoord. Zonde, maarja het is jouw feestje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:45 schreef Blindboy het volgende:
Welk deel van 'kap eens' snap je niet?
Dit was niets meer dan welles nietes omdat men hun eigen manier fijner vond maar dat jij per se je gelijk moet hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dus nu gaan we het over die boeg gooien? Begon juist een interessante discussie te worden.
Heul veul!quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat maakt het uit waar iemand dat ding vasthoudt
Hahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heul veul!verschil tussen prof of kneus!!!1!11
Waar is je lenscollar?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:39 schreef shiznuts het volgende:
Yay. De bracket voor die shoulderextension is er nu ook. Nu is 'ie compleet. Not too shabby.
[ afbeelding ]
Ik vind de knopjes wel lelijke kleurquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:39 schreef shiznuts het volgende:
Yay. De bracket voor die shoulderextension is er nu ook. Nu is 'ie compleet. Not too shabby.
[ afbeelding ]
maar die kan je ook gewoon zwart/goud spuiten shiz, en ik hoor dat sus een nieuwe mattebox nodig heeft ter bescherming!quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:58 schreef shiznuts het volgende:
Goud. Bling. Big Pimpin'.
Vind het juist wel mooi.Vooral omdat het andere goedkope meuk zo lelijk goedkoop lichtblauw is.
[ afbeelding ]blegh, de tering!
De lensringkleuren rood (Canon) en Nikon (Goud) bevallen me het best. En Lanparte met groen is ook wel chill ergens. Helemaal stealth black gaan is natuurlijk ook een idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |