Hmm qua vorm met zitten geen enkel probleem. Ik heb een solide (dus geen weight relief) en die is erg zwaar. Die heeft bij zitten de neiging een kant op te vallen vanwege de zware body. Actie kan gewoon laag, dat is een kwestie van goed instellen. Mijn LPs hebben hele lage actie. De hals speelt zelf wel veel zwaarder. Als je Ibanez fijn vind begrijp ik dat je dit niets vind. Maar ik ga voor geluid/sustain en ben begonnen op een LP dus wel wat gewend. Heb zelf ook een shred Ibanez 30 fretter met wizard hals staan en dat is inderdaad een andere wereld. Ibanez super strats zijn heel klinisch. Doen alles gewoon strak en goed, maar mist voor mij het karakter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Het ergerlijke aan les pauls is de body shape. Je kunt bijna niet zitten met die krengen. Tevens nekt die ietwat kortere scale length mij elke keer. Ik heb leren spelen op ibanez nekjes en die fretafstand van een LP is niet prettig spelen.
Ik kan het wel, maar niet comfortabel zegmaar. Ook prefereer ik een lage actie, en dat gaat makkelijker met langere scale length zonder daarvoor naar dikkere snaren te moeten.
Op deze site heb je ook nog andere kleuren te koop mocht je die mooier vinden: http://www.muziekhandeljo(...)1_tronical-tune.htmlquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Op deze site heb je ook nog andere kleuren te koop mocht je die mooier vinden: http://www.muziekhandeljo(...)1_tronical-tune.html
Tja ik neig qua muziek smaak ook heel erg naar technisch perfectionisme. Ik merk dat ook in mijn spelen. Ik vind dat ook niet zo erg, de LP's zijn mij idd net wat te modderig qua geluid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hmm qua vorm met zitten geen enkel probleem. Ik heb een solide (dus geen weight relief) en die is erg zwaar. Die heeft bij zitten de neiging een kant op te vallen vanwege de zware body. Actie kan gewoon laag, dat is een kwestie van goed instellen. Mijn LPs hebben hele lage actie. De hals speelt zelf wel veel zwaarder. Als je Ibanez fijn vind begrijp ik dat je dit niets vind. Maar ik ga voor geluid/sustain en ben begonnen op een LP dus wel wat gewend. Heb zelf ook een shred Ibanez 30 fretter met wizard hals staan en dat is inderdaad een andere wereld. Ibanez super strats zijn heel klinisch. Doen alles gewoon strak en goed, maar mist voor mij het karakter.
Oeh! Nice!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
En een nieuw speeltje binnen
[ afbeelding ]
Oude er uit, nieuwe erin, of heb je die telecaster nog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ding!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
vet! wat voor een is dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
GASSSSSSS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 08:47 schreef Jorikjet het volgende:
Hallo hallo, bestaat dit topic nog steeds?
vet! wat voor een is dat? Gibson ES Memphis ofzo? Door die custom headstockquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ding. Zo eentje moet ik ook nog voor mijn collectiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
G5622quote:
Een nieuwe knutselgitaar. Het is een copy uit China. Dat Gibson logo had er van mij niet op gehoeven maar het was blijkbaar niet mogelijk om het zonder te sturen (of er moest voor een meerprijs een custom eigen logo op).quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:05 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
vet! wat voor een is dat? Gibson ES Memphis ofzo? Door die custom headstock
Je bent een vergetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb hiervoor ook nog gekeken naar een Epiphone dot. Maar zowel in bespeelbaarheid als afwerking overklast deze Chinees de epi compleet. Een echte 335 zit gewoon behoorlijk mijn budget.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:29 schreef The_Dean het volgende:
Zo te zien moet ik straks in Shanghai maar eens een gitaarwinkel opzoeken
Zit er een half jaar, moet wel wat te doen hebbenquote:
Hoe kom je daar dan weer terecht?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit er een half jaar, moet wel wat te doen hebben
Oh dus jij gaat leuke spulletje naar ons importerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit er een half jaar, moet wel wat te doen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop