Waarom zou je geen Gibson willen? Zijn echt geweldige gitaren. Heeft namelijk een vol geluid met behoud van definitie. Moet je wel de echt goede Gibson LP's kopen. Vind ze ook erg mooi maar dat is subjectief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, een elektrische Gibson komt er bij mij sowieso niet in (tenzij cadeau of zo), aangezien ik daar toch niet op ga spelen. Heb momenteel niet eens een fatsoenlijke versterker. Moet nog sparen voor een AC30 (en dan het liefst uit midden jaren '50). Maar dat is een "later als ik groot ben" dingetje.
[..]
Ik moet idd gewoon ff rondkijken en vooral veel sparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn favoriet qua geluid is toch mijn tele:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door ssebass op 12-08-2014 13:16:43 ]"Happiness is not getting more, but wanting less"
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waarom zou je geen Gibson willen? Zijn echt geweldige gitaren. Heeft namelijk een vol geluid met behoud van definitie. Moet je wel de echt goede Gibson LP's kopen. Vind ze ook erg mooi maar dat is subjectief.
Hier het geluid van mijn Gibson LP. Enige filmpje dat ik ervan heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn favoriet qua geluid is toch mijn tele:Eens qua geluid, maar ik speel domweg geen elektrische gitaar atm. Noch dat ik daar de versterkers voor heb. Dus is zo'n gitaar een hele lange baan issueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm dat is waar. Komt wel veel bij kijken. Een goede versterker is ook heel belangrijk voor het geluid. Een goede buizenversterker is ook niet gratis. Vroeger heb ik veel multi fx dingen gebruikt. Best prima en is een goedkopere oplossing. Nu alles de deur uit gedaan en heel minimaal gitaar en versterker. Enige losse effect dat ik gebruik is delay.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens qua geluid, maar ik speel domweg geen elektrische gitaar atm. Noch dat ik daar de versterkers voor heb. Dus is zo'n gitaar een hele lange baan issue
Ach, wat dat betreft "moet" er hier nog een AC30 en Deacy-amp komen... Voor ik die bij elkaar heb...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hmm dat is waar. Komt wel veel bij kijken. Een goede versterker is ook heel belangrijk voor het geluid. Een goede buizenversterker is ook niet gratis. Vroeger heb ik veel multi fx dingen gebruikt. Best prima en is een goedkopere oplossing. Nu alles de deur uit gedaan en heel minimaal gitaar en versterker. Enige losse effect dat ik gebruik is delay.
Tja de enige versterker die ik hier heb is een Roland cube 40w exemplaartje, goed genoeg voor incidenteel gebruik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, een elektrische Gibson komt er bij mij sowieso niet in (tenzij cadeau of zo), aangezien ik daar toch niet op ga spelen. Heb momenteel niet eens een fatsoenlijke versterker. Moet nog sparen voor een AC30 (en dan het liefst uit midden jaren '50). Maar dat is een "later als ik groot ben" dingetje.
[..]
Ik moet idd gewoon ff rondkijken en vooral veel sparen.
Snaren gaan hier ook niet te lang mee hoor. Heb hier gitaar aan de muur hangen met snaren van 4 weken oud die roodbruin van de roest zijn nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de ruimte waarin ze hangen, dan aan de gitaren zelf (muv Gibson, blijkbaar). Bij mij zijn er best wat temperatuurwisselingen. Niet in een mate dat het slecht is voor de gitaren, maar de snaren vinden mij heul nie lief nie...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waarom zou je geen Gibson willen? Zijn echt geweldige gitaren. Heeft namelijk een vol geluid met behoud van definitie. Moet je wel de echt goede Gibson LP's kopen. Vind ze ook erg mooi maar dat is subjectief.
Hier het geluid van mijn Gibson LP. Enige filmpje dat ik ervan heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn favoriet qua geluid is toch mijn tele:Het ergerlijke aan les pauls is de body shape. Je kunt bijna niet zitten met die krengen. Tevens nekt die ietwat kortere scale length mij elke keer. Ik heb leren spelen op ibanez nekjes en die fretafstand van een LP is niet prettig spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het wel, maar niet comfortabel zegmaar. Ook prefereer ik een lage actie, en dat gaat makkelijker met langere scale length zonder daarvoor naar dikkere snaren te moeten.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel˛

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Ja, maar wat een dingen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Pffoee vandaag op m'n werk wat zitten spelen met zo'n Kemper Profile Amp. Wát een sound komt er uit dat ding zeg. Dat gaat me ooit weer eens geld kosten
Hmm qua vorm met zitten geen enkel probleem. Ik heb een solide (dus geen weight relief) en die is erg zwaar. Die heeft bij zitten de neiging een kant op te vallen vanwege de zware body. Actie kan gewoon laag, dat is een kwestie van goed instellen. Mijn LPs hebben hele lage actie. De hals speelt zelf wel veel zwaarder. Als je Ibanez fijn vind begrijp ik dat je dit niets vind. Maar ik ga voor geluid/sustain en ben begonnen op een LP dus wel wat gewend. Heb zelf ook een shred Ibanez 30 fretter met wizard hals staan en dat is inderdaad een andere wereld. Ibanez super strats zijn heel klinisch. Doen alles gewoon strak en goed, maar mist voor mij het karakter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Het ergerlijke aan les pauls is de body shape. Je kunt bijna niet zitten met die krengen. Tevens nekt die ietwat kortere scale length mij elke keer. Ik heb leren spelen op ibanez nekjes en die fretafstand van een LP is niet prettig spelen.
Ik kan het wel, maar niet comfortabel zegmaar. Ook prefereer ik een lage actie, en dat gaat makkelijker met langere scale length zonder daarvoor naar dikkere snaren te moeten.
Op deze site heb je ook nog andere kleuren te koop mocht je die mooier vinden: http://www.muziekhandeljo(...)1_tronical-tune.htmlquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Op deze site heb je ook nog andere kleuren te koop mocht je die mooier vinden: http://www.muziekhandeljo(...)1_tronical-tune.html
Tja ik neig qua muziek smaak ook heel erg naar technisch perfectionisme. Ik merk dat ook in mijn spelen. Ik vind dat ook niet zo erg, de LP's zijn mij idd net wat te modderig qua geluid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hmm qua vorm met zitten geen enkel probleem. Ik heb een solide (dus geen weight relief) en die is erg zwaar. Die heeft bij zitten de neiging een kant op te vallen vanwege de zware body. Actie kan gewoon laag, dat is een kwestie van goed instellen. Mijn LPs hebben hele lage actie. De hals speelt zelf wel veel zwaarder. Als je Ibanez fijn vind begrijp ik dat je dit niets vind. Maar ik ga voor geluid/sustain en ben begonnen op een LP dus wel wat gewend. Heb zelf ook een shred Ibanez 30 fretter met wizard hals staan en dat is inderdaad een andere wereld. Ibanez super strats zijn heel klinisch. Doen alles gewoon strak en goed, maar mist voor mij het karakter.
Oeh! Nice!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
En een nieuw speeltje binnen
[ afbeelding ]
Oude er uit, nieuwe erin, of heb je die telecaster nog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ding!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
vet! wat voor een is dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
GASSSSSSS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 08:47 schreef Jorikjet het volgende:
Hallo hallo, bestaat dit topic nog steeds?
vet! wat voor een is dat? Gibson ES Memphis ofzo? Door die custom headstockquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ding. Zo eentje moet ik ook nog voor mijn collectiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuwe knutselgitaar. Het is een copy uit China. Dat Gibson logo had er van mij niet op gehoeven maar het was blijkbaar niet mogelijk om het zonder te sturen (of er moest voor een meerprijs een custom eigen logo op).quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:05 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
vet! wat voor een is dat? Gibson ES Memphis ofzo? Door die custom headstock
Je bent een vergetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb hiervoor ook nog gekeken naar een Epiphone dot. Maar zowel in bespeelbaarheid als afwerking overklast deze Chinees de epi compleet. Een echte 335 zit gewoon behoorlijk mijn budget.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:29 schreef The_Dean het volgende:
Zo te zien moet ik straks in Shanghai maar eens een gitaarwinkel opzoeken
Zit er een half jaar, moet wel wat te doen hebbenquote:
Hoe kom je daar dan weer terecht?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit er een half jaar, moet wel wat te doen hebben
Oh dus jij gaat leuke spulletje naar ons importerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit er een half jaar, moet wel wat te doen hebben
Interesse wel, geld nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:55 schreef Tinus_dus het volgende:
Iemand interesse in een LTD H-1007 FR ? Zeven snarige metalgitaar. Zo goed als nieuw.
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
Ben zelf op zoek naar een zwarte Ibanez DN500.
quote:Op maandag 1 september 2014 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Marshall MG100 HDFX + 4x12 Cabinet + Flightcase
Bij deze bieden wij onze Marshall stack aan. Het gaat hierbij om de MG100HDFX top + Flightcase en een Marshall 4x12 cabinet (zie foto’s).
quote:
Nah, het is ook wel een beetje dat ik het niet nodig hebquote:
Masterlijke marketing techniek hoor Koenquote:Op maandag 1 september 2014 17:11 schreef mastermarketing het volgende:
Hallo dit is mijn eerste reactie mijn naam is Nicky ik speel nog geen gitaar maar zit er wel aan te denken om dit te gaan doen omdat ik sinds kort een eigen website heb over gitaar leren spelen online en er staat goede duidelijke basisinformatie op de website www.snelgitaarlerenspelen.com ik weet er nu best wel wat van dus ik denk dat ik binnenkort maar eens aan de slag ga hiermee lijkt me supergaaf
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan weer terecht?
Werken!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh dus jij gaat leuke spulletje naar ons importeren
Maar vet! Wat ga je doen daar?
Dat is wel nice! Maar daar heb je vast internet dus zullen we je niet hoeven missenquote:Op maandag 1 september 2014 18:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Werken!
De baas opent daar een vestiging en heeft daar een half jaar wat reparateurs nodig om de boel wat aan te slingeren. Ik had me ook opgegeven en mag straks die kant op
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op maandag 1 september 2014 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel nice! Maar daar heb je vast internet dus zullen we je niet hoeven missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |