Donder op met je propagandaquote:
Wat doe je boos danquote:
ik nie boos zijnquote:
Houd je smoel danquote:
Luister hier naar en je wordt direct rustigquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:15 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Luister hier naar en je wordt direct rustig
Nog steeds goede shit, zolang je maar niet met Lil Weener komt.quote:
Die heb jij al in je broekje tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:18 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Nog steeds goede shit, zolang je maar niet met Lil Weener komt.
Rap muziek noemenquote:
je weet niks mattiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:19 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Rap muziek noemenHet is een levensstijl, poëzie, dus scheer je weg.
wollah abi jij niks wete, nu stil zijn of ik jou klappe met my homiesquote:
Niet zien dat hij immortal technique als UI heeftquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:19 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
jij heb geen ambities als een rijder lanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:21 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
wollah abi jij niks wete, nu stil zijn of ik jou klappe met my homies
Andere doctor voor op je beeldschermquote:
Rap is geen levensstijl, hiphop welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:19 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
We all speak hip hop of noh?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Rap is geen levensstijl, hiphop wel.
KRS-One : "Rap is something we do, hiphop is something we live"
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:26 schreef OudeBok het volgende:
Zijn laatste album is zowel qua lyrics, flow en beat niveau Keizer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef Bierpens. het volgende:
Qua lyrics is Nas de beste allertijden.
Waarom zou je luisteren naar albums uit deze eeuw?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zijn laatste album is zowel qua lyrics, flow en beat niveau Keizer.
Dit... Is een lekker nummer...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat vind ik wel een lekker nummer eigenlijk
quote:
Dan was het je moeder.quote:
Onterechte klacht want je zit hier twee moordenaars/rappende criminelen met alleen veel geld te eren die het absoluut niet verdienen. Het is ook een bepaalt slag mensen die dit soort gasten aanbidt en niet verder kijkt dan de neus lang is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:12 schreef Bierpens. het volgende:
Ja, die zijn er nog steeds. Vooral van die Tupac (geweldige rapper bij uitstek) likkers die nog teren op die West Coast vs East Coast beef shit. Waarom niet genieten van beide?
Ga maar weer lekker luisteren naar die gayboy's dan die 99% van de vrouwen fucken. Dat is pas vies.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Onterechte klacht want je zit hier twee moordenaars/rappende criminelen met alleen veel geld te eren die het absoluut niet verdienen. Het is ook een bepaalt slag mensen die dit soort gasten aanbidt en niet verder kijkt dan de neus lang is.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Rap is geen levensstijl, hiphop wel.
Sterk.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ben geen neger, dus daar luister ik niet naar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |