Kwam ergens tegen ... zal eens opzoekenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ongeschoren damesbenen
[..]
Ja, het is de tijd
Een oud klasgenote had ongeschoren benen. Het leek verdomme wel een oerwoud.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kwam ergens tegen ... zal eens opzoeken
http://www.nu.nl/lifestyl(...)geschoren-benen.htmlquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een oud klasgenote had ongeschoren benen. Het leek verdomme wel een oerwoud.
Allemaal leuk een aardig, maar als ik een vrouw lig te neuken hoef ik geen kriebels van haar beenharen te voelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)geschoren-benen.html
Geen haren, dus approved.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef keste010 het volgende:
Zo, ben je even een avondje weg, mis je meteen een heel topic.
Ik zie dat er ondertussen een prima toevoeging is geweest aan de OPDit vind ik best een prima gifje
afbeelding
je weet niet wat er achter die slip zit ...quote:
True, dus het kan zo maar een harige verrassing zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet niet wat er achter die slip zit ...
laat je niet horen hier bij de ringbaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, dus het kan zo maar een harige verrassing zijn
Maar mensen, ik ga slapen
ik nog nietquote:
MIJN billenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef keste010 het volgende:
Zolang er van die mooie billen tussen de OP-gifjes zitten ga ik nog niet slapen hoor
Oeh wat ga jij een spijt krijgen als je ineens naast de man van je leven ligt en hij langs je benen streeltquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef zeefje het volgende:
ik laat mijn beenhaar wel eens staan
Zoals de afgelopen twee dagen; ik ben alleen maar thuis en er bestaat geen kans dat mensen aan mijn benen komen. En je ziet het ook niet want blond dus doorzichtig. Zwart beenhaar
mja beetje vrouwen standaard ... terwijl mannen met korte broeken het ook niet scherenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef zeefje het volgende:
ik laat mijn beenhaar wel eens staan
Zoals de afgelopen twee dagen; ik ben alleen maar thuis en er bestaat geen kans dat mensen aan mijn benen komen. En je ziet het ook niet want blond dus doorzichtig. Zwart beenhaar
Oeh, welke in de OP zijn van jou?quote:
dan heb ik allang mijn benen geschoren hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef keste010 het volgende:
[..]
Oeh wat ga jij een spijt krijgen als je ineens naast de man van je leven ligt en hij langs je benen streelt
nee, maar bij mij zie je het niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja beetje vrouwen standaard ... terwijl mannen met korte broeken het ook niet scheren
in een andere opquote:
Ah joh, gewoon er tussen zetten.quote:
hmm is wel heel extreem van hemquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
dan heb ik allang mijn benen geschoren hoor
[..]
nee, maar bij mij zie je het niet.
Mijn scharrel had een keer bijna kotsneigingen toen hij stoppels voelde, sindsdien maar altijd extreem goed scheren als ik hem zie voordat ik weer commentaar krijg
[..]
in een andere op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |