quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef ntm het volgende:
Gisteren stond ik op schiphol, incheckbalie naast Malaysian Airlines. Al die Nederlanders zullen ook wel denken, al was ik een dag later gegaan...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Modus het volgende:
Een vriend van de zus van de zoon van de huisbaas van een tante woonde 5 jaar daarvoor in die flat en daar zou ik op bezoek gaan maar dat ging niet door. Ontsnapt aan de dood!111!!!!!!!!!
Ben ik nooit. Echt nikkerstreek dit te insinuerenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent alleen racistisch op dagen zonder een 'e' erin, of hoe zit dat?
Ruimt lekker op!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
47 nationaliteiten onbekend
154 Nederlanders
27 Australiėrs
23 Maleisiėrs
11 Indonesiėrs
6 UK
4 Duitsers
4 Belgen
3 Filipijnen
1 Canadees
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ik nooit. Echt nikkerstreek dit te insinueren
Zou srs doen. Incl. iemand die footage filmt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef Gridlok het volgende:
Zou die fight wel willen zien, waar wanneer?
Kan daar dadelijk goed nog de pleuris los barsten als de rest van de EU zich er mee gaat bemoeien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef Murdera het volgende:
We zouden onze tanks moeten sturen.
Hihaho![]()
We weten allebei dat jij, ik en die dweil boven ons te stoner zijn voor de dienstplicht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan daar dadelijk goed nog de pleuris los barsten als de rest van de EU zich er mee gaat bemoeien.
360 no scope ik rape die faggots.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
We weten allebei dat jij, ik en die dweil boven ons te stoner zijn voor de dienstplicht.
Waarmee precies?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan daar dadelijk goed nog de pleuris los barsten als de rest van de EU zich er mee gaat bemoeien.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens naar het nieuws? xdddddddddd
Is niet goedkoop, moron.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef Salatrel het volgende:
lekker goedkoop vliegen met Malaysian....
Ik heb dat vluchtnummer ook gevlogen (geboekt bij KLM voor de onwetenden), ontsnapt aan de dood. (srs)quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Modus het volgende:
Een vriend van de zus van de zoon van de huisbaas van een tante woonde 5 jaar daarvoor in die flat en daar zou ik op bezoek gaan maar dat ging niet door. Ontsnapt aan de dood!111!!!!!!!!!
Zorgen dat er een man in je leven is die dat soort beesten voor je verslaat :$quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:39 schreef Robophatt het volgende:
De ellende wordt me echt even te veel. Mijn god. Morgenvroeg om 7 uur vertrekken naar Oostenrijk (allesbehalve ellendig), maar m'n telefoon is helemaal leeg en m'n oplader kapot. Waar de hell koop ik een oplader? En nu kan ik ook nog eens op de bank gaan slapen omdat er een fucking dikke spin op m'n kamer zit en iedereen slaapt![]()
![]()
het is ook nog zo'n bank waarop je niet fatsoenlijk kunt liggen. Echt boos.
jij bied je aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zorgen dat er een man in je leven is die dat soort beesten voor je verslaat :$
Een vriendin van mij der ex-klasgenoot is 1 van die meiden die vermist raakte in Panama.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef anti-loper het volgende:
Damn zaten 2 oude klasgenotes van mij in die vliegtuig
final destination praktijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb dat vluchtnummer ook gevlogen (geboekt bij KLM voor de onwetenden), ontsnapt aan de dood. (srs)
ja m'n vader tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zorgen dat er een man in je leven is die dat soort beesten voor je verslaat :$
Ja ook eentje van mijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef anti-loper het volgende:
Damn zaten 2 oude klasgenotes van mij in die vliegtuig
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb dat vluchtnummer ook gevlogen (geboekt bij KLM voor de onwetenden), ontsnapt aan de dood. (srs)
Raar ook dat die separatisten alle ruimte krijgen het gebied af te schermen en de hele rambam op te ruimen/lijken aan te geven. Ik zou zeggen dat er direct een onafhankelijke partij heen moet om die shit uit te zoeken.quote:
Tja, dat hebben ze natuurlijk liever niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Raar ook dat die separatisten alle ruimte krijgen het gebied af te schermen en de hele rambam op te ruimen/lijken aan te geven. Ik zou zeggen dat er direct een onafhankelijke partij heen moet om die shit uit te zoeken.
Vertel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een whatsappje, ken serieus iemand die in dat vliegtuig is omgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |