quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef ntm het volgende:
Gisteren stond ik op schiphol, incheckbalie naast Malaysian Airlines. Al die Nederlanders zullen ook wel denken, al was ik een dag later gegaan...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Modus het volgende:
Een vriend van de zus van de zoon van de huisbaas van een tante woonde 5 jaar daarvoor in die flat en daar zou ik op bezoek gaan maar dat ging niet door. Ontsnapt aan de dood!111!!!!!!!!!
Ben ik nooit. Echt nikkerstreek dit te insinuerenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent alleen racistisch op dagen zonder een 'e' erin, of hoe zit dat?
Ruimt lekker op!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
47 nationaliteiten onbekend
154 Nederlanders
27 Australiėrs
23 Maleisiėrs
11 Indonesiėrs
6 UK
4 Duitsers
4 Belgen
3 Filipijnen
1 Canadees
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ik nooit. Echt nikkerstreek dit te insinueren
Zou srs doen. Incl. iemand die footage filmt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef Gridlok het volgende:
Zou die fight wel willen zien, waar wanneer?
Kan daar dadelijk goed nog de pleuris los barsten als de rest van de EU zich er mee gaat bemoeien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef Murdera het volgende:
We zouden onze tanks moeten sturen.
Hihaho![]()
We weten allebei dat jij, ik en die dweil boven ons te stoner zijn voor de dienstplicht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan daar dadelijk goed nog de pleuris los barsten als de rest van de EU zich er mee gaat bemoeien.
360 no scope ik rape die faggots.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
We weten allebei dat jij, ik en die dweil boven ons te stoner zijn voor de dienstplicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |