Dat is erg naïef van je.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef rosability het volgende:
[..]
Extremistische groeperingen die een bedreiging voor de democratie vormen, grootschalige criminele activiteiten, mensenhandelaren of pedofielen bijvoorbeeld.
[..]
Er staat in het artikel dat het Amerikaans leger het wil gaan gebruiken om het rekruteren van opstandelingen in Irak tegen te gaan. Het wordt dus als een oorlogswapen tegen terrorisme ingezet en niet zozeer om de meningen op het internationale web te beïnvloeden. Het is dan ook onwaarschijnlijk dat ze het bijvoorbeeld in zouden zetten op een forum als fok. Zolang je dus geen terroristische groep bent dat een gevaar vormt voor de veiligheid van de USA, is er weinig reden om je zorgen te maken.
Het is inderdaad een enge gedachte en je kunt discussiëren tot hoever het ingrijpen van de overheid op het internet kan gaan en of dat het nog ethisch verantwoord is. Vanuit de kosten gezien is het niet realistisch om zo'n duur systeem op alle fora's te gaan inzetten en ook nog eens ineffectief omdat het alleen maar de informatieverwerkingsprocedures bij de veiligheidsdiensten langer maakt. Daarbij komt dat als Amerika zoiets zou gaan doen, het het internationaal zwaar te verduren zal krijgen van de andere landen, omdat ze dan tegen het soevereiniteitsprincipe van de andere landen ingaan. Dat heeft niks met naïef zijn te maken, maar gewoon met er anders tegenaan kijken.quote:
dan deel jij niet de mening van de overheid want dat is wat zij doetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:09 schreef rosability het volgende:
[..]
nee, die niet, wel bijvoorbeeld grootschalige drugsbendes (dan heb ik het trouwens niet over de dealers of de mensen die laag in de drugshiërarchie staan)
nee, ik denk dat de kans dat jij kinderlijk naeif bent groter is dan dit een "enge gedachte" isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:27 schreef rosability het volgende:
[..]
Het is inderdaad een enge gedachte en je kunt discussiëren tot hoever het ingrijpen van de overheid op het internet kan gaan en of dat het nog ethisch verantwoord is. Vanuit de kosten gezien is het niet realistisch om zo'n duur systeem op alle fora's te gaan inzetten en ook nog eens ineffectief omdat het alleen maar de informatieverwerkingsprocedures bij de veiligheidsdiensten langer maakt. Daarbij komt dat als Amerika zoiets zou gaan doen, het het internationaal zwaar te verduren zal krijgen van de andere landen, omdat ze dan tegen het soevereiniteitsprincipe van de andere landen ingaan. Dat heeft niks met naïef zijn te maken, maar gewoon met er anders tegenaan kijken.
Het klopt dat de VS op het moment zwaar te verduren heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:27 schreef rosability het volgende:
[..]
Het is inderdaad een enge gedachte en je kunt discussiëren tot hoever het ingrijpen van de overheid op het internet kan gaan en of dat het nog ethisch verantwoord is. Vanuit de kosten gezien is het niet realistisch om zo'n duur systeem op alle fora's te gaan inzetten en ook nog eens ineffectief omdat het alleen maar de informatieverwerkingsprocedures bij de veiligheidsdiensten langer maakt. Daarbij komt dat als Amerika zoiets zou gaan doen, het het internationaal zwaar te verduren zal krijgen van de andere landen, omdat ze dan tegen het soevereiniteitsprincipe van de andere landen ingaan. Dat heeft niks met naïef zijn te maken, maar gewoon met er anders tegenaan kijken.
Het heeft totaal geen nut en al helemaal niet op het Fok! forum waar duizenden users online zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:27 schreef rosability het volgende:
[..]
De AIVD gaat samen met politie (en eventueel douane) op grootschalige drugsactiviteiten af. Daarom reken ik kleinschalige drugsactiviteiten niet mee, omdat de AIVD daar geen rol in meespeelt. Het gaat tenslotte al de hele tijd over overheidsspionage en overheidspropaganda in dit topic.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan deel jij niet de mening van de overheid want dat is wat zij doet
oh ik dacht dat de tt bepaald waar dit topic over gaatquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:15 schreef rosability het volgende:
[..]
De AIVD gaat samen met politie (en eventueel douane) op grootschalige drugsactiviteiten af. Daarom reken ik kleinschalige drugsactiviteiten niet mee, omdat de AIVD daar geen rol in meespeelt. Het gaat tenslotte al de hele tijd over overheidsspionage en overheidspropaganda in dit topic.
nee niet echt, althans je maakt een beetje te grote zijsprongquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:15 schreef rosability het volgende:
[..]
De AIVD gaat samen met politie (en eventueel douane) op grootschalige drugsactiviteiten af. Daarom reken ik kleinschalige drugsactiviteiten niet mee, omdat de AIVD daar geen rol in meespeelt. Het gaat tenslotte al de hele tijd over overheidsspionage en overheidspropaganda in dit topic.
Ja, het is wel de bedoeling dat de tt bepaalt, maar zo af en toe worden er weleens zijsprongetjes gemaakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat de tt bepaald waar dit topic over gaat
Oh wat een opluchtingquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef NotYou het volgende:
Mede namens mijn werkgever kan ik u melden dat wij hier helemaal niet zitten om de publieke opinie te sturen, noch om uw uitlatingen te monitoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |