Wat ik ergens gelezen heb is dat de VS zeker moet kunnen zien waarvandaan de raket is afgeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef kurk_droog het volgende:
Maar de VS houdt dat gebied toch elke seconde in de gaten via satellieten en dergelijke? Ik neem aan ( helder weer) dat die gewoon precies zien waar die raket vandaan kwam en alles..
Onderzoek loopt toch neutraal?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef quirina het volgende:
Wat vinden jullie er van dat ze die zwarte dozen in Moskou willen onderzoeken?
Hopelijk doen ze dat lekker in Amsterdam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef quirina het volgende:
Te klein en te snel? Het is een vliegend object natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef kurk_droog het volgende:
Maar de VS houdt dat gebied toch elke seconde in de gaten via satellieten en dergelijke? Ik neem aan ( helder weer) dat die gewoon precies zien waar die raket vandaan kwam en alles..
'''''volksvertegenwoordiging''''quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, iedereen die logisch na kan denken. Maar niet onze 'politiek leiders'. Die denken dat de wereld stopt als zij op vakantie zijn.
Zoiets wordt toch altijd door onafhankelijke instanties gedaan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef quirina het volgende:
Jaa KUTquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef quirina het volgende:
Geen idee zal vast standaard procedure zijn om vliegtuigen klaar te zetten voor het geval dat. Er is namelijk een vliegtuig waarschijnlijk uit de lucht geschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat betekenen die WIDE-BAND berichten van de VS? http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/
Hij speelt een spelletje. Alles wat anti-Russich is quoten en verdraaien, lekker kinderachtig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Er zijn Nederlanders dood dankzij jouw holmaten. Ga je schamen in een hoekje.
Daar gaat mijn wodkaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef MakkieR het volgende:
Morgen maar alle Russische producten boycotten, wie doet mee
nergens is nog duidelijk of de russen het waren, maw, mondje houden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Er zijn Nederlanders dood dankzij jouw holmaten. Ga je schamen in een hoekje.
...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |