Dan zou ik echt heel ongelukkig worden. Niet dat mijn huidige ritme wel goed is maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee uur in de middag meestal. Best chill.
Wat is jouw ritme dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik echt heel ongelukkig worden. Niet dat mijn huidige ritme wel goed is maar dat geheel terzijde.
Mijn wekker zal nooit na 11:30 staan. Overigens beweer ik niet dat dit wel vroeg isquote:
Uurtje of tien opstaan, stuk hardlopen of fietsen en vervolgens genieten van de dag. Probeer dat ook eens.quote:
11.30 is echt belachelijk vroeg opstaan voor mij in de vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn wekker zal nooit na 11:30 staan. Overigens beweer ik niet dat dit wel vroeg is
En ik slaap als ik kan slapen, de afgelopen dagen is dat vrij laat
Ik kan toch ook genieten van de dag als ik langer uitslaapquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uurtje of tien opstaan, stuk hardlopen of fietsen en vervolgens genieten van de dag. Probeer dat ook eens.
Vroeger had ik ook een Gijp ritme trouwens.
Verklaart dit waarom hij al je fanmail genegeerd heeft?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Heino heeft een bericht in het Nederlands geplaatst.
[ afbeelding ]
Dat kan ik mij voorstellen, ik ken geen betere konijnensongs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom snel, voordat de kersen op zijn.
Littlerabbit vindt je konijnensong trouwens mooi.
Sprekend LRquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, ik ken geen betere konijnensongs.
[ afbeelding ]
Ik word hier toch wel enigszins emotioneel van. Niet alleen door de prachtige video, tekst of zangeres maar het totaalplaatje straalt gewoon exceptionele perfectie uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, ik ken geen betere konijnensongs.
[ afbeelding ]
Wat een held is die Aad ook, en dan ook nog Celine Dion muziek eronder. Genot.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sprekend LR
Heb je trouwens genoten van alle SdVfan filmpjes die je zou kijken?
Weer een bijzonder smaakvolle productie inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een held is die Aad ook, en dan ook nog Celine Dion muziek eronder. Genot.
Ik ben nog lang niet klaar, ik ga verder kijken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een held is die Aad ook, en dan ook nog Celine Dion muziek eronder. Genot.
Ik ben nog lang niet klaar, ik ga verder kijken.
Ik ben best geschokt dat deze producties voor vele kennelijk nog onbekende pareltjes warenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze moet ik snel populair gaan maken binnen de Engelse (social) media.
Wie heeft dat filmpje van Ode aan Louis gemaakt? Dat kanaal is mij onbekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben best geschokt dat deze producties voor vele kennelijk nog onbekende pareltjes waren
Ik ben wel een echte fan hoor. Die meet & greet met je ultieme rechterhand Paxcon zal ik dan ook nooit vergeten.
Ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie heeft dat filmpje van Ode aan Louis gemaakt? Dat kanaal is mij onbekend.
Waarom op verschillende kanalen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Dat fietsfilmpje is ook een meesterwerk en daar ben ik zelfs bij te horen
Net alsof ik alle abonnees van SdVfan mijzelf op de fiets wil laten zien.quote:
Ja maar je hebt nu toch een andere SdVfan kanaal? Met Steun VI #2quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ik alle abonnees van SdVfan mijzelf op de fiets wil laten zien.
Bovendien doet dat SdVfan al tijden lastig, ze willen allemaal dat ik Google+ neem enzo en een echte naam invul, maar daar heb ik dus geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |