Gaan we weer met de theoriën..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:21 schreef Chillings het volgende:
Mijn theorie:
Het vliegtuig was gekaapt.
reden:
- waarom verloor het vliegtuig contact met de verkeersleiders? de kaper beveelde dit
- waarom werd het vliegtuig van een 8 km hoogte neergehaald? dat werd het niet het vloog lager zodat het neergehaald kon worden door een raket op bevel van kaper.
- waarom werd het vliegtuig neergeschoten en niet gebruikt voor onderhandelingen ? zodat de russen de schuld ervan kunnen krijgen
Boulevard is ook een ramp , dus tja...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Bij RTL hebben ze nog niet door dat het een grote ramp is, gewoon doorgaan met Boulevard
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:21:43#BREAKING: Turkish Airlines says its flights will avoid Ukrainian airspace after Malaysian Airlines crash reageer retweet
Het toestel zal niet een grote complete vuurbal zijn geweest. Genoeg dat dwarrelend heelhuids de grond kan bereikenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe kan zo'n paspoort niet verbrand zijn
Geen vrijheid van informatie als het inderdaad verboden is om dat te doen als omroep die in Nederland actief is.quote:
Wat een faalhazen. Gewoon doorgaan met nieuws over Bonnie St. Claire. Niet te geloven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Bij RTL hebben ze nog niet door dat het een grote ramp is, gewoon doorgaan met Boulevard
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. De grootste droeftoeter van dit forum. Had van mij ook gewoon in deze vlucht mogen zitten.
Niet dat ik schiphol ken,quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Malaysia heeft die, niet Schiphol. En die gaan eerst contact opnemen met familie denk ik.
... serieus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef ejfaar het volgende:
Poetin geeft ook alleen zijn medeleven aan Maleisie
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef Erasmo het volgende:
Die zat net Fok! te checken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
En de VS heeft ook absoluut geen vinger in de pap, met 400+ amerikaanse huursoldaten die tijdens de revolutie in Kiev mee hebben gevochtenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:21 schreef kree het volgende:
Die zogenoemde separatisten of rebellengroepjes zijn gewoon georganiseerd door Rusland man.
Maargoed dit zullen ze altijd ontkennen.
Ti's Poetin z'n schuld. Altijd al een achterbaks mannetje gevonden.
Mijn theorie:quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:21 schreef Chillings het volgende:
Mijn theorie:
Het vliegtuig was gekaapt.
reden:
- waarom verloor het vliegtuig contact met de verkeersleiders? de kaper beveelde dit
- waarom werd het vliegtuig van een 8 km hoogte neergehaald? dat werd het niet het vloog lager zodat het neergehaald kon worden door een raket op bevel van kaper.
- waarom werd het vliegtuig neergeschoten en niet gebruikt voor onderhandelingen ? zodat de russen de schuld ervan kunnen krijgen
Wat lul jij, dat zw wapens leveren is niet bewezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef Confetti het volgende:
Indirect heeft Rusland deze massaslachting mede mogelijk gemaakt door wapens te leveren aan een stel ongeorganiseerde idioten.
Mogen er nog vele Russische soldaten sterven.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Russen ... viezer ongedierte is er niet
Deze ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Boulevard is ook een ramp , dus tja...
Weapons don't kill, people kill. Tell that to the passengers, senator McCain.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waarom niet, wapens lossen alles op!!!111!!!!EINZ!
FOK! is goed als representatieve bronquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |