quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef deprimist het volgende:
Nog meer Nederlandse paspoorten op die Russische stream. Ook één van 13 jaar oud. Daar word ik toch redelijk tot zeer verdrietig van.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://lifenews.ru/watch-live
Bizar ja, waren er zeker wel meer dan 20 zo te zien.
Vechten tegen Rusland is de makkelijkste manier om het aantal slachtoffers nog flink te vergroten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:17 schreef larry_flynt het volgende:
Bizar! Ik vind het prima als Nederland nu militaire stuurt. Je komt niet ongestraft aan Nederlanders!!!!
Serieus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef sneakydesert het volgende:
Als alle 295 personen aan boord dood zijn, zijn dit de meeste doden in een vliegtuigongeluk sinds 11 september 2001.
Malaysia heeft die, niet Schiphol. En die gaan eerst contact opnemen met familie denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:17 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Dit. Shiphol hoort dit gewoon binnen 30 seconden te kunnen printen...
En dat door een raketquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef sneakydesert het volgende:
Als alle 295 personen aan boord dood zijn, zijn dit de meeste doden in een vliegtuigongeluk sinds 11 september 2001.
Roy Donders etc. ja?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Bij RTL hebben ze nog niet door dat het een grote ramp is, gewoon doorgaan met Boulevard
Flippo, RTL mag helemaal niet extra uitzenden bij rampen. (taak van publieke omroep)quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Bij RTL hebben ze nog niet door dat het een grote ramp is, gewoon doorgaan met Boulevard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |