Nu stoppen met de aantijgingen want het wordt vervelend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:
[..]
Ok "mods" moet ik dan veranderen in "mod", want je opmerking was duidelijk een emotionele opmerking die een objectieve moderator niet hoort te maken. Ik heb namelijk geen bril nodig, mijn ogen zijn prima.
En nogmaals, vwb die paspoortfoto; het zou kunnen.
Ben jij soms van de gedachtenpolitie? Ik dacht dat dit forum hier juist voor bedoeld is, om hierover te speculeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS, ik vind het ook een beetje onkies dat je terwijl iedereen nog geschokt is, gaat beginnen over een false flag. Er is nog helemaal niet veel bekend.
Kortom, het kan makkelijk gebeuren dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:19 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Maar waarschijnlijk is het niet.
Dat soort "mensen" mogen ze van mij ter plekke neerschieten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat gebeurde al "althans dat vermoeden ze"
http://www.volkskrant.nl/(...)kken-vliegtuig.dhtml
Dat is toch wel erg offtopic.. En mi. reageert Lavenderr hier niet emotioneel en ze is ook niet aan het trollen. Zullen we ontopic blijven, verder?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:
[..]
Ok "mods" moet ik dan veranderen in "mod", want je opmerking was duidelijk een emotionele opmerking die een objectieve moderator niet hoort te maken. Ik heb namelijk geen bril nodig, mijn ogen zijn prima.
En nogmaals, vwb die paspoortfoto; het zou kunnen.
Met inachtneming van de goede smaak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:
[..]
Ben jij soms van de gedachtenpolitie? Ik dacht dat dit forum hier juist voor bedoeld is, om hierover te speculeren.
Als ik zoiets zou doen mogen ze me neerschieten, ik heb alles wat ik nodig heb, maar de mensen daar leven in armoede, doordat Kiev alles van hen heeft afgenomen. Nogmaals: blijf met je fikke van andermans spullen af, maar ik heb er gezien hun situatie begrip voor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dat soort "mensen" mogen ze van mij ter plekke neerschieten.
Is het al duidelijk waarom dat toestel is neergestort, dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar goed: terug naar de kernpunten:
Krim
* Europa wil de Krim bij Oekraïne, Krimmers zelf horen liever bij Rusland.
* Nu deze "daad" is gepleegd door separatisten ziet de wereld hoe slecht ze zijn.
* Propagandaoorlog
* Patriottisme: Amerika raakte pas betrokken bij de Tweede Wereldoorlog na de aanval op Pearl Harbor. Niet alleen had de regering geen zin in oorlog, ook onder het volk was er geen behoefte aan. Na de aanval meldden burgers zich massaal aan om vrijwillig dienst te nemen. MH17 zou ook wel eens een keerpunt in de geschiedenis kunnen zijn
Of het neergeschoten (door wie) is of een tragisch ongeval, ik heb hier opgesomd waarom Kiev en de EU er belang bij hebben dat het moet lijken op een aanslag door Russische separatisten in het oosten van Oekraïne.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is het al duidelijk waarom dat toestel is neergestort, dan?
Denk dat de meeste slachtoffers Nederlanders zijn, althans het grote deel er van, ik denk niet dat Nederland daarom naar de VN veiligheids raad stapt en een oorlogs verklaring aan rusland gaat indienen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar goed: terug naar de kernpunten:
Krim
* Europa wil de Krim bij Oekraïne, Krimmers zelf horen liever bij Rusland.je loopt achter de Krim is al Rusland
* Nu deze "daad" is gepleegd door separatisten ziet de wereld hoe slecht ze zijn. zie syrie, even onrust Rusland VS nu al gekalmeerd
* Propagandaoorlog elke oorlog heeft propaganda
* Patriottisme: Amerika raakte pas betrokken bij de Tweede Wereldoorlog na de aanval op Pearl Harbor. Niet alleen had de regering geen zin in oorlog, ook onder het volk was er geen behoefte aan. Na de aanval meldden burgers zich massaal aan om vrijwillig dienst te nemen. MH17 zou ook wel eens een keerpunt in de geschiedenis kunnen zijn. pearl Habor/ 9/11 beide duizenden slachtoffers, deze gokje 10 of minder
Ben je uberhaupt wel een beetje bekend met de wereld politiek? Kiev heeft hun alles afgenomen? Toen ik een jaar geleden op de wereldkaart keek was dit gebied nog steeds onderdeel van de Oekraine. Dat die mensen zich wilde afscheiden en bij rusland wilde horen is toch echt aan henzelf te danken, niet aan Kiev.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou doen mogen ze me neerschieten, ik heb alles wat ik nodig heb, maar de mensen daar leven in armoede, doordat Kiev alles van hen heeft afgenomen. Nogmaals: blijf met je fikke van andermans spullen af, maar ik heb er gezien hun situatie begrip voor.
Nederland heeft in aanloop naar deze "aanslag" als heel wat konten gelikt in Brussel. Europa of de NAVO gaan deze oorlog voor ons vechten. Wij hebben al miljarden daarvoor betaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat de meeste slachtoffers Nederlanders zijn, althans het grote deel er van, ik denk niet dat Nederland daarom naar de VN veiligheids raad stapt en een oorlogs verklaring aan rusland gaat indienen.
Wat wel zo zou kunnen zijn is dat als het zo blijkt te zijn dat Pro Russen een burger vliegtuig hebben neer gehaald, dat Rusland wel moet toegeven en dat er misschien een soort van Vredes missie komt.
Het probleem is nu wel dat de zwarte doos onderweg is naar Rusland dit werd bevestigd in het Journaal ( ja dit wel )
Eh, houd er maar op dat er veel heel veel gepraat gaat worden..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nederland heeft in aanloop naar deze "aanslag" als heel wat konten gelikt in Brussel. Europa of de NAVO gaan deze oorlog voor ons vechten. Wij hebben al miljarden daarvoor betaald.
Je hebt enkele hersenspinsels gepost en daaruit compleet verkeerde conclusies getrokken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Of het neergeschoten (door wie) is of een tragisch ongeval, ik heb hier opgesomd waarom Kiev en de EU er belang bij hebben dat het moet lijken op een aanslag door Russische separatisten in het oosten van Oekraïne.
Aanslagquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh, houd er maar op dat er veel heel veel gepraat gaat worden..
en Europa die Rusland gaat aanvallen, echt niet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Of het neergeschoten (door wie) is of een tragisch ongeval, ik heb hier opgesomd waarom Kiev en de EU er belang bij hebben dat het moet lijken op een aanslag door Russische separatisten in het oosten van Oekraïne.
Zo zeg je het anders niet. Je brengt het als feit. Wat er precies gebeurd is, weten we gewoon nog niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nederland heeft in aanloop naar deze "aanslag" als heel wat konten gelikt in Brussel. Europa of de NAVO gaan deze oorlog voor ons vechten. Wij hebben al miljarden daarvoor betaald.
Zou goed kunnen hoor, we weten immers nog nisk, een ongeluk behoort nog tot de opties.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Aanslag. Blijkbaar weet jij meer dan de rest van de wereld. Ik vermoed dat het een vergissing is. Eentje met gruwelijke gevolgen maar nog steeds een vergissing.
ALs je als leider van de seperatisten vol trost meldt dat je een Oekraiens legervliegtuig hebt neergeschoten op precies hetzelfde tijdstip en plaats waar ook MH-0017 is neergestort dan zou ik me ook maar even stil houden. Ze hebben de wapens ervoor, die hebben ze zelf van de oekraine gekregen toen die hals over kop de kazernes verlieten.
Is dit een plan van Europa en weet ik veel wie....nee natuurlijk niet. Ik denk echt dat het een vergissing is. Dat de commandant (of hoe die ook mag heten) dacht daadwerkelijk een oekraiens militair vliegtuig in zijn/haar vizier had en de trekker heeft overgehaald..
Lekker overhaast... ik weet je niet of je de russische live streams hebt gekeken, maar er lagen een behoorlijk aantal (vrij) ongeschonden lijken verspreid... je hebt je paspoort gewoon bij je dus dat dit intact is vind ik nog zo gek nog niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat niemand herkenbaar op. Iedereen dood, vrijwel niks van het vliegtuig over, maar paspoorten geheel onbeschadigd.
Er worden bloemen neergelegd bij de Nederlandse ambassade in Kiev.quote:Putin says airplane disaster would not have happened if Kiev had not renewed military operation against rebels in east Ukraine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |