Tetten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die komen overal goed in uit
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat past niet zonder uitgedeukte stukken
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]NerdSPOILER: Oeps sorry groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En rustig natuurlijk op zondagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben nu natuurlijk vrij zondag.....
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben nu natuurlijk vrij zondag.....
ga er maar niet vanuit maar ik hou het in mijn verre pijnlijke achterhoofdquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:49 schreef Solique het volgende:
[..]
NerdIs van januari tot juni gekocht op eentje naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Extra veel rusten dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga er maar niet vanuit maar ik hou het in mijn verre pijnlijke achterhoofd
Dan best snel opgebouwdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is van januari tot juni gekocht op eentje na.
[..]Mijn lijst is langerSPOILER: Oeps sorry groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is goed, ik zal je de details wel mailen zodra ik deze weetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga er maar niet vanuit maar ik hou het in mijn verre pijnlijke achterhoofd
[..]AC nou al eens uitgespeeld?SPOILER: Oeps sorry groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
zou het heel eventueel kunnen gf'jequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou het heel eventueel kunnen gf'je?
II al lang. Rest moet ik nog aan beginnen. Zoveel leuke spellenquote:
Die van mij is ook langerquote:
Bekend probleemquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
II al lang. Rest moet ik nog aan beginnen. Zoveel leuke spellen.
Ben nu bezig met Watch Dogs, ook wel geinig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets te buggy op momentenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Watch Dogs, ook wel geinig.
Nog niet echt last van gehad.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al eens met motor door grond gezakt, met auto boom geraakt en zowat level uit gevlogen, geklommen op iets en ineens dood gegaan.quote:
veel te veel dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
we hebben voor 20 man eten en drinken gekocht![]()
en dan ook nog GF style
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel te veel dus![]()
Als ik me weer enigzins op de rit voel en me weer tussen pratende mensen kan bevinden zonder misselijk van ze te worden en je n bedje hebt waar ik af en toe kan crashen kom ik misschien wel
Oh ja door de grond gezakt ben ik ook wel eens bijnaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Al eens met motor door grond gezakt, met auto boom geraakt en zowat level uit gevlogen, geklommen op iets en ineens dood gegaan.
Game verder is wel nice, verhaal ok. Zal zeker eens uitspelen
Kan je wel even een tijdje tot rust plakkenquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je wel even een tijdje tot rust plakken
Als je daar niet mee hoeft te BBQen is dat niet zo ergquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
de mercedes is waarschijnlijk niet klaar voor het weekend
Ik ga voor de maaltijdsalade hier, zag er goed uitquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als je daar niet mee hoeft te BBQen is dat niet zo erg
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ga voor de maaltijdsalade hier, zag er goed uit
Ligt volgens mij best zwaar op de maag, zo'n mercedesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als je daar niet mee hoeft te BBQen is dat niet zo erg
Wat is er zaterdag?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
de versieringen voor zaterdag zijn binnen
Friemelquote:
we gingen toch ook bbqen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm dat wordt zondag zonder DM dus geen weerwolven
Kan baard laten staan zijn er sowieso al 2 weerwolvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:56 schreef Koen66 het volgende:
zilverpartyquote:
Kan zonder DM ook hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Hoezow, wie is de eerste danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan baard laten staan zijn er sowieso al 2 weerwolven
friemelquote:
Kapiteinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan zonder DM ook hoor
[..]
Hoezow, wie is de eerste dan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |