uh?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef D. het volgende:
Damn
https://www.facebook.com/cor.pan.7?fref=nf
ik zag m ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef D. het volgende:
Damn
https://www.facebook.com/cor.pan.7?fref=nf
Een facebook linkquote:
Ik had er waarschijnlijk ook over gegraptquote:
Het gaat om zijn laatste berichtquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een facebook link
En een rare man. Zal wel fokker zijn
Hij postte een foto van het vliegtuig voor vertrek met de grap: mocht hij verdwijnen, zo ziet hij eruitquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie geen berichten. Heb zelf geen facebook.
Hij zat in dat vliegtuig hequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, daar krijgt hij iets van te horen ja
Oh, dat haalde ik er niet uitquote:
Begraven ben ik!quote:
Maar je ademt nog welquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:09 schreef Cat22 het volgende:
En dat vliegtuig![]()
Moet je net horen met een stel kinders in de auto. 'En die meneer die het vliegtuig bestuurde?' Ook dood.
We vonden het allemaal heel erg zielig.
Hoofdje vrijgelaten.quote:
Beter kinders in de auto, dan kinders in dat vliegtuigquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:09 schreef Cat22 het volgende:
En dat vliegtuig![]()
Moet je net horen met een stel kinders in de auto. 'En die meneer die het vliegtuig bestuurde?' Ook dood.
We vonden het allemaal heel erg zielig.
We zijn weleens met de hele familie (vader, moeder, broer, ikzelf, zijn vrouw en hun kinderen) op vliegvakantie geweest. Toen moest ik ook wel even denken dat het best wel een ding zou zijn als juist dat vliegtuig naar beneden kwam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Beter kinders in de auto, dan kinders in dat vliegtuig
Zag net in een filmpje paspoorten van kinderen in dat vliegtuig
Dan het liefst maar met zijn allen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn weleens met de hele familie (vader, moeder, broer, ikzelf, zijn vrouw en hun kinderen) op vliegvakantie geweest. Toen moest ik ook wel even denken dat het best wel een ding zou zijn als juist dat vliegtuig naar beneden kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |