Goede ontwikkelingen! Blijf veel trainen en werken aan je troll-technieken, dan kom jij er ook mien jong!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef RetRy32 het volgende:
Ik was irritant toen ik veel postte, ik ben nu uit-vorm door mijn 6 maanden ban.
Toen ik mijn zolderraampje sloot ging het gelijk wat beter, ik probeer nu die vorm vast te houden en me te ontwikkelen.
Ik ben vroeger gepest hou opquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Rot op, met je kutnaam, iedereen drinkt bier, vind je dat stoer zo'n naam?
Zeker wel.
Bedankt meneer MeneerWijsneus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Goede ontwikkelingen! Blijf veel trainen en werken aan je troll-technieken, dan kom jij er ook mien jong!
Werd dat echt gedaan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Echt iemand pesten is iemand K.O. slaan en in de WC dumpen voor de gein.
#RegioRijmond
Ekte Rijnmond-praktijken jeweetquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Echt iemand pesten is iemand K.O. slaan en in de WC dumpen voor de gein.
#RegioRijmond
Klopt, het kan ook desastreus zijn voor de hoeveelheid views en likes die krijgt op je topic wat ervoor zorgt dat je internetreputatie kapot gaat.quote:
Maar voor hoelangquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef RetRy32 het volgende:
Ik was irritant toen ik veel postte, ik ben nu uit-vorm door mijn 6 maanden ban.
Toen ik mijn zolderraampje sloot ging het gelijk wat beter, ik probeer nu die vorm vast te houden en me te ontwikkelen.
6 maandenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef RetRy32 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |