Feiten:quote:Boven Oekraïne is een passagiersvliegtuig van Malaysia Airlines neergestort. Dat gebeurde dicht bij de Russische grens is. Het nieuws werd eerst gemeld door persbureau Interfax. Het toestel zou in de buurt van Donetsk zijn neergestort.
Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met vlucht MH17 is verbroken. Volgens het ANP is de Boeing 777 in Amsterdam opgestegen. Het was van Schiphol vertrokken met als bestemming Kuala Lumpur. Het zou 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord hebben gehad.
Een adviseur van de Oekraïense regering heeft tegen Interfax gezegd dat alle inzittenden zijn omgekomen.
http://nos.nl/artikel/676(...)uig-neergestort.html
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Tjongejongejonge, zeker alleen Nederland doet dat weer.
vliegtuigen worden omgeleid zie ik net in het oekraine topicquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Zal wel niet toch? Lijkt me sterk dat ze gewoon onverstoorbaar die route blijven vliegen.
Zal wel van de bestemming afhangen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende:
Gaan vliegtuigen richting Azië altijd over Oekraïne?
Nog een wonder dat dat allemaal goed gaat als je dit kaartje ziet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef Igen het volgende:
Al het vliegverkeer lijkt nu te worden omgeleid:
[ afbeelding ]
dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Vliegverkeer zal wel stilgelegd worden in (Oost-)Europa denk ik. Lijkt mij wel verstandig.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef appelen het volgende:
[..]
vliegtuigen worden omgeleid zie ik net in het oekraine topic
Dat is ook mooi op tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef appelen het volgende:
[..]
vliegtuigen worden omgeleid zie ik net in het oekraine topic
Zwarte box gaat weinig opleveren behalve eventuele confirmatie dat het neergeschoten is. Die zal echt niet melden wat voor wapen het was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Als de autoriteiten aankomen is de zwarte box en al het bewijsmateriaal verdwenen.
Waarom?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Vliegverkeer zal wel stilgelegd worden in (Oost-)Europa denk ik. Lijkt mij wel verstandig.
Gelijk op FOK! posten door AIVD tochquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef Partypoeper het volgende:
Waarom duren mededelingen over inzittenden altijd zo gigantisch lang?
Maatschappijen hebben passagierslijsten en ik mag hopen dat ze exact weten wie er in welk vliegtuig zit. Dus het goede bestandje zoeken, uitprinten en je woordvoerder inlichten en klaar om te gaan, zo lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |