Voor de derde keer; wacht het nou gewoon eens even af voor je allerlei conclusies gaat trekken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
I just cant.
Rusland schiet 300 mensen dood maar dat boeit jou niet.
Waarschijnlijk.quote:
Type raket is volgens de NOS bekend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor de derde keer; wacht het nou gewoon eens even af voor je allerlei conclusies gaat trekken.
Waar halen ze die informatie vandaan? Zie het op de site zo gauw ook niet staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Type raket is volgens de NOS bekend.
SA6 afweersysteem ofzo?
Geen idee, ik luister alleen naar die knakker die het verslaat en Dick Berlijn, oud commandant der strijdkrachten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar halen ze die informatie vandaan? Zie het op de site zo gauw ook niet staan.
Oh oké.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister alleen naar die knakker die het verslaat en Dick Berlijn, oud commandant der strijdkrachten.
Ik ben nog maar 3 maanden veiligquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme kan ik weer dagenlang bang zijn dat ik opgeroepen word voor de dienstplicht.
Ja zoiets zei ik net ook al, snap niet dat ze niet omvliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef BlueMage het volgende:
Als je over regio's vliegt waar het onrustig is dan loop je dit risico of zeg ik nu iets heel doms?
Wat moet je afwachten beste Deadprez?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor de derde keer; wacht het nou gewoon eens even af voor je allerlei conclusies gaat trekken.
quote:Verklaring Boeing
Vliegtuigbouwer Boeing laat weten mee te leven met passagiers en nabestaanden
Het wijzen naar elkaar. Het motief van Rusland zie ik zo gauw niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat moet je afwachten beste Deadprez?
Het wijzen naar elkaar, het ontkennen of schuld geven door Rusland, de roddels?
Rusland is de enige met het motief en de wapens om het toestel neer te schieten, tenzij Oekraïne hierachter zit en dit is om Rusland zwart te maken.
Jawel, er zaten Nederlanders in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Fokker101 het volgende:
poetin heeft een hekel aan nederlanders wel erg wat er gebeurd is overigens of zijn het geen nlllers
Ja, daar heb ik eigenlijk niks meer over gehoord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef wickedmen het volgende:
Of een paar maanden geleden dat een Nederlandse ambassadeur door zogenaamd Russische separatisten werd mishandeld in zijn huis.
Wat is trouwens met dat onderzoek gebeurt? Is er al onzin uit gekomen?
Denk dat ze in het kader van brandstofbesparing (en dus lagere kosten) en zo veel mogelijk over land vliegen (in zee neerstorten overleef je 100 % zeker niet) dus maar besluiten dit risico te nemen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ik net ook al, snap niet dat ze niet omvliegen.
was het maar zo (dohcter poetin) maar is dat vliegtuig neergeschoten of een crash ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, er zaten Nederlanders in.
Zijn dochter woont trouwens in Nederland.
Rusland houdt ervan om te provoceren zover ze kunnen, ze komen niks voor niks elke 2 a 1 maand effe Nederland testen met hun vliegtuigjes puur om informatie te vergaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het wijzen naar elkaar. Het motief van Rusland zie ik zo gauw niet.
NL en Maleisische documenten, lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, er zaten Nederlanders in.
Zijn dochter woont trouwens in Nederland.
Mja zoiets lijkt me ook idd. Lees nu dat ze nu wel om gaan vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat ze in het kader van brandstofbesparing (en dus lagere kosten) en zo veel mogelijk over land vliegen (in zee neerstorten overleef je 100 % zeker niet) dus maar besluiten dit risico te nemen...
Dat is nog niet zeker, maar waarschijnlijk neergeschoten. En is zo hoor, zijn dochter woont in Nederland. Weet even niet meer waar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
was het maar zo (dohcter poetin) maar is dat vliegtuig neergeschoten of een crash ofzo?
Echt? Hoezo in Nederland cool man ik wil haar hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, maar waarschijnlijk neergeschoten. En is zo hoor, zijn dochter woont in Nederland. Weet even niet meer waar.
Ja nu er dooien zijn gevallen kunnen ze 't ook niet meer maken: "Ja is goedkoper".quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja zoiets lijkt me ook idd. Lees nu dat ze nu wel om gaan vliegen.
Wat ben jij nou weer voor klapjosti?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Echt? Hoezo in Nederland cool man ik wil haar hebben
Wikipedia heeft er zelfs een pagina over.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet inzien dat WW3 is al heeeeeel lang aan de gang is.
grapje toch rustig jongquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor klapjosti?
Nou de ww3 is nog echt niet aan de gang hoor -.-quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet inzien dat WW3 is al heeeeeel lang aan de gang is.
Ze woont in Hoofddorpquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Echt? Hoezo in Nederland cool man ik wil haar hebben
waar in?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder zat erin, grapppuuug.
Het is nou ook niet echt rustig te noemen in de wereld sinds WW II.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou de ww3 is nog echt niet aan de gang hoor -.-
Nee, joh maar je zegt net er is een ww 3 gaandequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt rustig te noemen in de wereld sinds WW II.
ze is dik en hier heb je geen bergen dus dat kost minder energiequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke hoezo eigenlijk vind ze Nederland mooi?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ze is dik en hier heb je geen bergen dus dat kost minder energie
Daarvoor ook al niet, is 'normaal'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt rustig te noemen in de wereld sinds WW II.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ze is dik en hier heb je geen bergen dus dat kost minder energie
Want die rebellen hebben ook echt geen Oekraïense militaire basisjes buit gemaaktquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef Wotte het volgende:
Vind het wel knap dat een stelletje zogenaamde 'rebellen' een vliegtuig op 10 km hoogte uit de lucht kunnen schieten met zo'n Buk. Zo'n ding krijg met je bij een pakje boter natuurlijk, AK's zijn gratis en komen uit de lucht vallen, want rusland heeft er totaal en ik herhaal totaal niks mee te maken, echt waar niet
Ja hoe komen ze aan de wapens om dat te doen dan ? Of wou je me vertellen dat er daar onder elk bed een AK of ander automatisch machine geweer ligt ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Want die rebellen hebben ook echt geen Oekraïense militaire basisjes buit gemaakt
Dus indirectquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja hoe komen ze aan de wapens om dat te doen dan ? Of wou je me vertellen dat er daar onder elk bed een AK of ander automatisch machine geweer ligt ?
Moet 't wel niet al te koud worden anders kunnen de JSFs niet vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kunnen wij als NL en de NAVO dit gaan aanmerken als een ''Act of War'' en dat land binnen banjeren?
He he, die JSF jongens kunnen pas over een jaar of 2 naar binnen. We doen het nu gewoon met de good old F16.;dquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moet 't wel niet al te koud worden anders kunnen de JSFs niet vliegen.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kunnen wij als NL en de NAVO dit gaan aanmerken als een ''Act of War'' en dat land binnen banjeren?
Meneer komt ook ergens achter hoor.quote:
Er is een paspoort van een Nederlandse vrouw gevonden.quote:
Joh verrassend als het vliegtuig in Amsterdam is opgestegenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is een paspoort van een Nederlandse vrouw gevonden.
Ja precies.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Joh verrassend als het vliegtuig in Amsterdam is opgestegen
Ja, mag dat? Ik ben geen journalist die continu achter het nieuws aan zitquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meneer komt ook ergens achter hoor.
Dan is het ineens interessant omdat het dicht bij huis is. Als het uit een of andere Afrikaans land is denken we dat het komt omdat ze daar zo arm zijn en achterlopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef deadprez het volgende:
Wat boeit het nou weer of het Nederlanders zijn trouwens? Zijn die meer waard?
Oh ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan is het ineens interessant omdat het dicht bij huis is. Als het uit een of andere Afrikaans land is denken we dat het komt omdat ze daar zo arm zijn en achterlopen.
Ja zoiets.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef BlueMage het volgende:
90 % ofzo van de passagiers was Nederlander toch?
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Wotte het volgende:
Als ze me maar niet bellen voor dienstplicht, ik wil niet kanonnenvoer worden in de Russische winter voor wat geopolitieke belangen omtrent gas![]()
![]()
Rusland steunt de separatisten natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef BlueMage het volgende:
...en volgens mij heeft dit weinig met Rusland te maken, meer met de warboel die er in de Oekranie al maanden heerst.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef BlueMage het volgende:
...en volgens mij heeft dit weinig met Rusland te maken, meer met de warboel die er in de Oekranie al maanden heerst.
Rusland heeft alleen die wapens, heeft dus alles met Rusland te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Rusland steunt de separatisten natuurlijk wel.
Blijft fucking oneerlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef BlueMage het volgende:
Gelukkig heb ik tieten, ik hoef dus niet in dienst.Ik ga me wel bezighouden met de chemische wapens, bouw ik ff m'n xtclab om en boor ik 'n nieuwe markt aan.
Dan sla je volgens mij de plank flink mis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef BlueMage het volgende:
Niks beters dan een beetje Russen tjappen die je beschieten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef BlueMage het volgende:
Gelukkig heb ik tieten, ik hoef dus niet in dienst.Ik ga me wel bezighouden met de chemische wapens, bouw ik ff m'n xtclab om en boor ik 'n nieuwe markt aan.
Dat is toch wel aardig van ze, nu weten we dadelijk eindelijk hoe het precies in elkaar zit.quote:Update 18.50 uur
De Oekraïense tak van het Russische persbureau Interfax geeft aan dat de top der pro-Russische separatisten de zwarte dozen van de Amsterdamse Boeing ter beschikking zal stellen aan de Russische autoriteiten in Moskou. Dat meldt Nu.nl. Of de dozen al gevonden zijn is niet bekend.
Oh mooi, dan ben ik nog even veilig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De Wajong'ers gaan natuurlijk eerst
Wielrennersquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef Pharkus het volgende:
Belangrijker is hoe de tour er voor staat.
Help mijn reactie was nog niet klaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh mooi, dan ben ik nog even veilig.
Gelukkig ik hoorde dat Moskou top-of-the-bill onderzoekers heeft op het gebied van zwarte dozen, lijkt me dus dat er een objectief oordeel binnen een week zal zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat is toch wel aardig van ze, nu weten we dadelijk eindelijk hoe het precies in elkaar zit.
Meer dan de helft van de mannen heeft ook boobsquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef BlueMage het volgende:
Ja ik heb Oekraine verkeerd gespeld idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan sla je volgens mij de plank flink mis.
Zeg dat het die verdomde Tsjetsjenen zijn, ik denk dat de Russen blij zijn met je verhaal en het zullen overnemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef kareltjoo het volgende:
kut voor Geert dat er geen allah akbar geroepen wordt
Gaat naar mijn idee om de controle over de gasleidingen richting het westen :-)quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ik heb Oekraine verkeerd gespeld idd.![]()
Volgens mij zal blijken dat ik de plank helemaal niet zo mis sla. Niemand kan het daar meer volgenRusland zal heus wel wapens leveren maar andere landen ook hoor. Nederland met die echte VOC mentaliteit zal ongetwijfeld ook wel 'n dikke vinger in de pap hebben als het om wapenhandel gaat.
Gaat veel te snel daar.quote:
Ja zag het ook al.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
Michael McFaul (@McFaul)
17/07/14 18:38
Russian GRU officer Strelkov admitting that he ordered the missile strike against the Malaysian jet.
Jup, niet heel onbetrouwbaar dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is van een voormalig Amerikaanse ambassadeur in Rusland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |