quote:Een Maleisisch passagiersvliegtuig dat van Schiphol was vertrokken, is neergestort op Oekraïens grondgebied.
Passagiersvliegtuig uit Amsterdam stort neer in Oekraïne
Het toestel kwam bij de grens met Rusland neer, meldt het persbureau Reuters op basis van het Russische persbureau Interfax.
Interfax stelt dat het gaat om een Boeing 777 van Malaysia Airlines, die was opgestegen uit Amsterdam en op weg was naar de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur.
Volgens mij ging een collega net vandaag die kant optwitter:PzFeed twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:11:23BREAKING NEWS: Malaysian Airlines Boeing 777 had 280 passengers and 15 crew members on board crashed near Russian border. Interfax reageer retweet
Jaja, nu weer wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:16 schreef CarltonBanks het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-in-oekraine.html
pagina doet het prima
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was die vorige niet Singapore?
Die vermiste bedoelt die waarschijnlijk. Dat was Malysiaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was die vorige niet Singapore?
Ja. Boeiend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik moet 13 Augustus richting Thailand met Oekraine Airlines vanuit Amsterdam via Kiev....![]()
![]()
![]()
Wat heeft Oekraïne Airlines hier mee te maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik moet 13 Augustus richting Thailand met Oekraine Airlines vanuit Amsterdam via Kiev....![]()
![]()
![]()
Ben je nou fucking serieus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |