SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Voor Super-B en toekomstige hosts, hier zijn de logo's te downloaden:
link
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:![]()
![]()
Kan je opzoeken waar Zwarte Piet werkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FC Broski doet het ook niet meer goed, karige transfer bedragen vullen het laatje ook niet echt voor betere spelers.![]()
![]()
Wellicht in de bekerwedstrijd dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:51 schreef DeHovenier het volgende:
Staat er niet bij?
GAM / [FM14 - HET FOK! ALS CLUB TOPIC] #12 Seizoen 2 van start!![]()
Als super-B simuleert gaan de resultaten van Rode sokken met sprongen vooruit. sta nu 5e waar ik vorig seizoen bijna degradeerde.![]()
Hoeveel geld heb je hem betaald?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef 44rdbei het volgende:
Als super-B simuleert gaan de resultaten van Rode sokken met sprongen vooruit. sta nu 5e waar ik vorig seizoen bijna degradeerde.![]()
Zit een bestand in mijn c:/program files x86/sega interactive/football manager 2014/data directory genaamd: RodeSokkenVooruit.fmquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef 44rdbei het volgende:
ik weet nu al dat ik slechte resultaten ga halen (want 6 plekken gezakt!) Stuur liever eerst de wedstrijden, dat is spannender!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef Super-B het volgende:
Nummers 3 ,6 en 9:
[ afbeelding ]
Nummers 12, 15 en 18:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:58 schreef Super-B het volgende:
[..]
Zit een bestand in mijn c:/program files x86/sega interactive/football manager 2014/data directory genaamd: RodeSokkenVooruit.fm![]()
![]()
Top 3 duurste transfers uit de FOK! Eerste Divisie
Top 3 duurste transfers uit de FOK! Tweede Divisie![]()
![]()
Het knaagt aan me dat ik met grote cijfers van Broski heb gewonnen maar dat die wedstrijd niet meer te achterhalen is
Children of the night. What music they make.![]()
Wedstrijden eerste divisie november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand 1e divisie eind november/begin december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ohh nu pas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:03 schreef DeHovenier het volgende:
Het knaagt aan me dat ik met grote cijfers van Broski heb gewonnen maar dat die wedstrijd niet meer te achterhalen is![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Super-B het volgende:
Wedstrijden eerste divisie november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand 1e divisie eind november/begin december:is roden sokken opeens al uitgeschakeld in de fok cup?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
is roden sokken opeens al uitgeschakeld in de fok cup?![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:07 schreef superniger het volgende:
Kan je opzoeken wat mijn eerste manager Zwarte Piet aan het doen is?![]()
![]()
Het simuleren per maand en dan de wedstrijden geven heeft 2 grote nadelen:
• Je ziet bij de eerste screenshot al op welke positie je staat zonder de andere screenshots te lezen (Hobbel_Rob heeft dit al opgemerkt)
• Je inbox gooit alle nieuws items weg zodra het aantal over de 75 gaat. Daar zit je na 3 dagen al aan en dus spring je héél veel nieuws items over op deze manier
Snelheid is niet alles. Dit concept draait ook om concurrentie, club management en detail.I love my mispoken words.![]()
Dank voor het simuleren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:12 schreef Super-B het volgende:
Iemand die de simulatie wilt overnemen? Ik ga ermee stoppen.![]()
![]()
Wedstrijden tweede divisie november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand tweede divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor de updates! uploaden die hap! Er komt wel iemand die tijd heeft!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:12 schreef Super-B het volgende:
Iemand die de simulatie wilt overnemen? Ik ga ermee stoppen.![]()
November stats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Manager mutaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil graag een keer simuleren, dan kan ik alle statestieken openen die ik maar wel.![]()
helaas ben ik niet voor half 7 thuis en dan moet ik nog eten![]()
Records:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm.. Ben nog niet tot de 75 aangekomen hoor? Vrijwel vaak rond de 69-73. Zal volgende keer wel rekening houden met de stand dan. Leek mij een beetje overdreven om de stand na elke wedstrijd al te laten zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:13 schreef Sejt het volgende:
• Je ziet bij de eerste screenshot al op welke positie je staat zonder de andere screenshots te lezen (Hobbel_Rob heeft dit al opgemerkt)
• Je inbox gooit alle nieuws items weg zodra het aantal over de 75 gaat. Daar zit je na 3 dagen al aan en dus spring je héél veel nieuws items over op deze manier
Snelheid is niet alles. Dit concept draait ook om concurrentie, club management en detail.![]()
![]()
Overigens: vrijwel elke nieuwsitem is ongeveer wel hetzelfde en dan verveelt het ook snel, dus ik probeer de meest opvallende eruit te pikken. Daarnaast probeer ik het spannender te maken om wat titels bij elkaar te plakken zoals ik in het vorige topic deed. Zal het even quoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:13 schreef Sejt het volgende:
Snelheid is niet alles. Dit concept draait ook om concurrentie, club management en detail.![]()
![]()
De stand zie je op de wedstrijd overzichten. (uiterst links en rechts)quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef Super-B het volgende:
[..]
Hmm.. Ben nog niet tot de 75 aangekomen hoor? Vrijwel vaak rond de 69-73. Zal volgende keer wel rekening houden met de stand dan. Leek mij een beetje overdreven om de stand na elke wedstrijd al te laten zien.
En 69-73 zal de limiet zijn in de inbox - het is niet altijd precies 75. Als ik 2 dagen simuleer heb ik rond de 40 berichten, bij 3 dagen gaat ie naar die limiet.
Kwam ik ook pas vanochtend achter en daardoor zijn een hoop leuke nieuws items verloren gaan waarschijnlijk.I love my mispoken words.![]()
Ik heb ook liever dat niet alle wedstrijden in een x worden gepost, maakt het minder spannendKan je net zo goed het hele seizoen simuleren en de eindstand weergeven.
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
De stand zie je op de wedstrijd overzichten. (uiterst links en rechts)
En 69-73 zal de limiet zijn in de inbox - het is niet altijd precies 75. Als ik 2 dagen simuleer heb ik rond de 40 berichten, bij 3 dagen gaat ie naar die limiet.
Kwam ik ook pas vanochtend achter en daardoor zijn een hoop leuke nieuws items verloren gaan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké ik zal er volgende keer rekening mee houden. Thanks voor de feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
De stand zie je op de wedstrijd overzichten. (uiterst links en rechts)
Kwam ik ook pas vanochtend achter en daardoor zijn een hoop leuke nieuws items verloren gaan waarschijnlijk.![]()
![]()
Bedankt voor het simulerenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Super-B het volgende:
[..]
Oké ik zal er volgende keer rekening mee houden. Thanks voor de feedback.![]()
![]()
No problem. De teasers zijn inderdaad altijd leuk. SiebeJ heeft dat geloof ik uitgevonden toentertijd in het "Fok! als speler" topic.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Super-B het volgende:
[..]
Oké ik zal er volgende keer rekening mee houden. Thanks voor de feedback.I love my mispoken words.![]()
Oké dan doe ik het als hoe ik het in het begin deed. Ik stapte over naar dit aanpak omdat er grotendeels mee akkoord werd gegaan he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:19 schreef Hermanna het volgende:
Ik heb ook liever dat niet alle wedstrijden in een x worden gepost, maakt het minder spannendKan je net zo goed het hele seizoen simuleren en de eindstand weergeven.
![]()
![]()
Jep het was Siebej inderdaad!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
No problem. De teasers zijn inderdaad altijd leuk. SiebeJ heeft dat geloof ik uitgevonden toentertijd in het "Fok! als speler" topic.![]()
![]()
Ik raad de andere hosters aan om gebruik te maken van Speedy Share. Hij upload echt snel! Mja deels ligt dat er ook aan dat het maar 76MB is, maar toch.![]()
![]()
Download daarentegen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:23 schreef Super-B het volgende:
Ik raad de andere hosters aan om gebruik te maken van Speedy Share. Hij upload echt snel! Mja deels ligt dat er ook aan dat het maar 76MB is, maar toch.![]()
![]()
I love my mispoken words.![]()
Hmm bij mij duurde het maar 4 tot 6 minuten!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Download daarentegen...![]()
[ afbeelding ]![]()
Waarom niet? Ik wil het wel graag weten als een speler vertrekt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:52 schreef Super-B het volgende:
LET OP: ik post niet alle transfers, alleen goede/slechte of opvallende transfers.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik zat ondertussen even de tour te kijken. Mijn naam is Sagan, ik heb de trui voor beste sprinter, maar ik kan geen een sprint winnen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:29 schreef Super-B het volgende:
[..]
Hmm bij mij duurde het maar 4 tot 6 minuten!![]()
![]()
Die Noorse commentator ging helemaal losquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:35 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik zat ondertussen even de tour te kijken. Mijn naam is Sagan, ik heb de trui voor beste sprinter, maar ik kan geen een sprint winnen!
Bombarda is clubloos.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
I know...
Waar is Bombarda nu werkzaam?
Gerard zorgt wel voor een goede sfeer in Ciscuslaag![]()
![]()
Goed, vorig jaar dus gepromoveerd, dit jaar gaat het iets minder. Joling is weg, verklaart een hoop
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik had hem binnen een minuut binnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Download daarentegen...![]()
[ afbeelding ]? Ligt volgens mij aan je pc/internet?
![]()
Nigerhaven kan langer van Musa genieten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:44 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ik had hem binnen een minuut binnen? Ligt volgens mij aan je pc/internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Sejt, zou ik een teamoverzicht van RTL mogen hebben met de selectie en de opstelling?
Heb je aan het begin van het seizoen gehad. We zijn maar 3 maanden verder.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:47 schreef PierreTT het volgende:
Sejt, zou ik een teamoverzicht van RTL mogen hebben met de selectie en de opstelling?I love my mispoken words.![]()
Oh, gemistquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Heb je aan het begin van het seizoen gehad. We zijn maar 3 maanden verder.
Idd wel vreemd. Je team was best in balans aan het begin. Wel wat dure jongens erbij, maar dat maakt soms juist een positief verschil....komt wel weer goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef YouriNL het volgende:
Umbria FC bijna laatste in de 2e divisie, wie legt 't me uit?![]()
Veel succes ermee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:49 schreef Sejt het volgende:
Gullit nieuwe trainer Tempeliers.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Sway thuis tegen Barcelona in de Champions League.
Kunnen de Swifties Foklands eer verdedigen in het toernooi der toernooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Zolderkamer 424 kilometer van Manchester.
(longitude en latitude ingesteld, zo ben ik dan wel weer)
Ik heb wel vertrouwen in Huub.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef Sejt het volgende:
Ook Broski heeft een nieuwe trainer:
[ afbeelding ]![]()
![]()
zolderkamerquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(she/her)![]()
Ik heb het even voor je opgezochtquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef Fylax het volgende:
Zijn er überhaupt transfers geweest van FC Fylax dit jaar en vorig jaar?![]()
![]()
Hoe gaat het met de Foklandse clubs in Europa?
Fylax:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopa:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tempeliers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Uitslag in Manchester:quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Nicequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Sejt het volgende:
Groot talent langer bij Koekenbakkers.
[ afbeelding ]
En Brown Ideye gescoord voor Koekenbakkers.. Of is dat own goal van tegenstander, we'll see!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik speel alleen maar gelijk of ik verlies, lijkt t wel![]()
Ook RKVV Volharding verlengt contract van middenvelder. (nee, niet de krant)
Manmanman, ik ga echt degraderenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Sejt het volgende:
Fok! 1e Divisie op 14 december 2014:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb al heel lang geen 3 meer gepaktquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Puntje tegen de nr 1. Niet zo negatief hoor!![]()
![]()
Tot nu toe erg spannend tussen de Schnitzelboys en de Koekgodenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Och och, dat wordt direct weer degraderenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik volg dit topic nu op mijn mobiel in de tuin, hoe volgen jullie het? Niet allemaal binnen toch in dit snikhete weer?![]()
![]()
Jawel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Super-B het volgende:
Ik volg dit topic nu op mijn mobiel in de tuin, hoe volgen jullie het? Niet allemaal binnen toch?Children of the night. What music they make.![]()
Tuin? Lekker op de snikhete zolderkamer zitten we!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Super-B het volgende:
Ik volg dit topic nu op mijn mobiel in de tuin, hoe volgen jullie het? Niet allemaal binnen toch in dit snikhete weer?I love my mispoken words.![]()
Hoe hou je het vol? Allemaal ventiloren die op je gericht staan?quote:Althans ik heb in dit snikhete weer gewoon de ventilator bijna altijd aan staan.
![]()
Mobiel, zit in de kroegquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Super-B het volgende:
Ik volg dit topic nu op mijn mobiel in de tuin, hoe volgen jullie het? Niet allemaal binnen toch in dit snikhete weer?
Hier is die anders lekker koel. Ondertussen de Tour kijken (nu het nieuws), biertje erbijquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tuin? Lekker op de snikhete zolderkamer zitten we!
Die hard! Ventilators erbib mag ik hopen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tuin? Lekker op de snikhete zolderkamer zitten we!![]()
![]()
Heb niet eens een ventilatorquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Super-B het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol? Allemaal ventiloren die op je gericht staan?Althans ik heb in dit snikhete weer gewoon de ventilator bijna altijd aan staan.
Voor mijn voordeur is een galerij, waarboven nog mensen wonen. Dus de zon schijnt mn kamer nooit in.Children of the night. What music they make.![]()
De hittegolf heeft Denemarken nog niet bereiktquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Super-B het volgende:
[..]
Die hard! Ventilators erbib mag ik hopen?Hier is het 'maar' 22 graden.
OV, onderweg naar huis vanuit werkquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Super-B het volgende:
Ik volg dit topic nu op mijn mobiel in de tuin, hoe volgen jullie het? Niet allemaal binnen toch in dit snikhete weer?![]()
![]()
![]()
Cosplay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Cosplay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Cosplay?Zelfs zonder de punten kan ik hier om lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit trouwens wel binnen, wachten tot de lasagne klaar is!![]()
Hoeveel kaarten pakt die Zuculini wel niet. Wat voor stats heeft hij die daar voor zorgen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Sejt het volgende:
Fok! 1e Divisie round-up:
[ afbeelding ]
Mooi record voor de beste club ter wereld!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Laatste wedstrijden in 2014 voor 2e Divisie:
Standen, statistiek, etc.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
4-0 gewint
Raar dat De Pel of Finnbogod niet hebben gescoord.Children of the night. What music they make.![]()
Laatste wedstrijden in 2014 voor 1e Divisie:
Stand, statistiek, etc.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Fuck! Toornstra voor nop weg.
Gelukkig blijft Brown wel.
Mag ik een screentje van het kopa jeugdteam?![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef Sejt het volgende:
Laatste wedstrijden in 2014 voor 1e Divisie:
[ afbeelding ]
Stand, statistiek, etc.:Die ouwe Raul staat gewoon bij de top 5 most distance covered.. Wat een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle regens zijn zogenaamde onspeelbare 'Goalkeeping coaches' door een bug in het spel. (of een fout van mij, maar ik houd het op een bug)quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Bow het volgende:
Fuck! Toornstra voor nop weg.
Gelukkig blijft Brown wel.
Mag ik een screentje van het kopa jeugdteam?I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Sejt het volgende:
[..]Maar als ze in het jeugd team komen dan krijgen ze wel ineens namen heb ik gemerkt toen ik simuleerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Alle regens zijn zogenaamde onspeelbare 'Goalkeeping coaches' door een bug in het spel. (of een fout van mij, maar ik houd het op een bug).
![]()
Op Fokland is er geen winter - het regent gewoon het hele jaar - en daarom voetballen we lekker door!
2e Divisie, 3 januari 2015:
Patogodquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Sejt het volgende:
In de 1e Divisie gaan we ook lekker door in januari:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Sejt het volgende:
[..]Dus er is geen jeugdinstroom in het A elftal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Alle regens zijn zogenaamde onspeelbare 'Goalkeeping coaches' door een bug in het spel. (of een fout van mij, maar ik houd het op een bug)Children of the night. What music they make.![]()
Ik heb er wel een aantal gezien, dus misschien worden ze aangemaakt (speelbaar) zodra ze doorstromen. Anyway, het was niet de bedoeling op deze manier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus er is geen jeugdinstroom in het A elftal?
Ik vind het toch wel jammer dat ik alleen obv gemaakte doelpunten kan zien dat ik een nieuwe speler heb. Ik zou wel 1x per maand mijn selectie (incl aantal gespeelde wedstrijden) willen zien. Ben ik de enige?
(Dan weet ik tenminste waarom ik ga degraderen)![]()
Zo'n overzicht voor iedereen kost ongeveer 20 minuten werk per keer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat ik alleen obv gemaakte doelpunten kan zien dat ik een nieuwe speler heb. Ik zou wel 1x per maand mijn selectie (incl aantal gespeelde wedstrijden) willen zien. Ben ik de enige?
(Dan weet ik tenminste waarom ik ga degraderen)
Sjet post belangrijke transfers en geeft aan het einde van elke transfer periode( of alleen elk seizoen?) een transferupdate!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Ciscus het volgende:
(Dan weet ik tenminste waarom ik ga degraderen)![]()
Grootste 'probleem' is, dat er constant transfers zijn. Niet alleen in de normale transferperiodes, maar echt het hele jaar door.
Daardoor is het gewoon erg veel werk om alle transfers (ook de kleintjes) te delen. Anders zou je met 1 of 2 overzichten per jaar klaar zijn.
Misschien komt het omdat er geen transferperiode is aangemaakt in de database.I love my mispoken words.![]()
Er zijn toch elke transferperiodes transferupdates?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Ciscus het volgende:
(Dan weet ik tenminste waarom ik ga degraderen)
Tussendoor zal er niks aan je selectie kunnen veranderen
Elke maand van elke team een overzicht plaatsen is echt heel veel werk![]()
Wel handig. Als je speler kapot is koop je gewoon een nieuwe!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Sejt het volgende:
Grootste 'probleem' is, dat er constant transfers zijn. Niet alleen in de normale transferperiodes, maar echt het hele jaar door.
Daardoor is het gewoon erg veel werk om alle transfers (ook de kleintjes) te delen. Anders zou je met 1 of 2 overzichten per jaar klaar zijn.
Misschien komt het omdat er geen transferperiode is aangemaakt in de database.![]()
Ik zag net in de database dat je geen transferperiode hebt aangegeven in Fokland, vandaar dat het hele jaar door gaatquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Sejt het volgende:
Misschien komt het omdat er geen transferperiode is aangemaakt in de database.
Over het hoofd gezien denk ik![]()
Iets voor ronde 2, samen met de goalkeeping coach. Sejt, noteer jij dit soort dingen ergens of moet ik dat doen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ik zag net in de database dat je geen transferperiode hebt aangegeven in Fokland, vandaar dat het hele jaar door gaat
Over het hoofd gezien denk ik![]()
![]()
Dit is een heel normaal gezicht in de inbox:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onmogelijk om allemaal te gaan delen.Heb de optie wel gezien, maar om de één of andere reden niet aangemaakt. Zuur, maar niks meer aan te doen tot de volgende ronde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ik zag net in de database dat je geen transferperiode hebt aangegeven in Fokland, vandaar dat het hele jaar door gaat
Over het hoofd gezien denk ikI love my mispoken words.![]()
Misschien worden daardoor spelers binnen de competitie voor weinig aan elkaar verkocht?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Sejt het volgende:
Misschien komt het omdat er geen transferperiode is aangemaakt in de database.![]()
![]()
Mogelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Misschien worden daardoor spelers binnen de competitie voor weinig aan elkaar verkocht?I love my mispoken words.![]()
Zou leuk zijn, maar verwacht het nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef YouriNL het volgende:
Ach, voor de volgende keer! Umbria comeback?![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Sejt het volgende:
Dit is een heel normaal gezicht in de inbox:Rodriguinho! Alleen door de naam is deze transfer al episch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onmogelijk om allemaal te gaan delen.
[..]
Heb de optie wel gezien, maar om de één of andere reden niet aangemaakt. Zuur, maar niks meer aan te doen tot de volgende ronde.![]()
![]()
er is toch ook een transfer overzicht van alle clubs in fokland?
misschien kan je die eens per maand plaatsen?![]()
Bedenkt wel dat dit zeg maar de testronde is en dat we dit voor het eerst doen
26 clubs, 12x per jaar. Het moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef 44rdbei het volgende:
er is toch ook een transfer overzicht van alle clubs in fokland?
misschien kan je die eens per maand plaatsen?
Precies. Al denk ik dat het wel zodanig goed loopt dat we de 'test' ronde niet willen stoppen, fixen en opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef DeHovenier het volgende:
Bedenkt wel dat dit zeg maar de testronde is en dat we dit voor het eerst doenI love my mispoken words.![]()
ik bedoel een overzicht waarin de transfers van alle clubs samen staan dus 12 overzichten per jaar totaalquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef Sejt het volgende:
[..]
26 clubs, 12x per jaar. Het moet wel leuk blijven.![]()
Inderdaad, alleen kut als je club het niet zo top doet, maar dat kan volgens mij ook per seizoen verschillen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Precies. Al denk ik dat het wel zodanig goed loopt dat we de 'test' ronde niet willen stoppen, fixen en opnieuw beginnen.![]()
1 maand is minstens 1 screen per divisie. Dus dan zou je inderdaad 2x12 screens extra hebben. Dat is te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik bedoel een overzicht waarin de transfers van alle clubs staan dus 12 overzichten per jaar totaal
Deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Volgens mij zijn er best wel wat clubs die het eerst goed deden en nu wat minder! en visa versa.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen kut als je club het niet zo top doet, maar dat kan volgens mij ook per seizoen verschillen...![]()
Transfers 2e divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
1 maand is minstens 1 screen per divisie. Dus dan zou je inderdaad 2x12 screens extra hebben. Dat is te doen.
Deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je een keertje overslaat is het ook niet heel erg ofzo....
Hé ze hebben taiwo verkocht voor een schijntje![]()
![]()
[..]
1 maand is minstens 1 screen per divisie. Dus dan zou je inderdaad 2x12 screens extra hebben. Dat is te doen.
Deze:Ik zeg: 1 x in de 2 maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Varela en Eddy ingekocht.
Is er een verklaring waarom mijn beste spelers (Jesé, Tielemans, Mocinic) vertrekken?:)![]()
Er zijn flinke verschillen te zien tussen seizoen 1 en 2 inderdaad. Toen we FOK! als speler hadden in Italië met Avellino ed zag je dat ook altijd, komt vanzelf goed!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:00 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best wel wat clubs die het eerst goed deden en nu wat minder! en visa versa.![]()
[..]
Deze:Komorowski voor 63k verkocht wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mihaylov voor 375k weg, bagger
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Hiljemark voor een schijntje overgenomen![]()
![]()
:)![]()
Jah, dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komorowski voor 63k verkocht wtf
Mihaylov voor 375k weg, bagger![]()
![]()
Jongens, jullie zijn echt top bezig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Sejt het volgende:
Ik ga de game uploaden voor Swaytje, die verder zal gaan met hosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Jongens, jullie zijn echt top bezig.Echt een SoG topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel FM erbij, knallen met Cambuur Leeuwarden
Hoe lang gaat deze ronde eigenlijk duren? Kunnen we de kinderziektes niet snel eruit editten.
[ Bericht 15% gewijzigd door Hermanna op 17-07-2014 19:25:31 ]![]()
Kan nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef Hermanna het volgende:
Hoe lang gaat deze ronde eigenlijk duren? Kunnen we de kinderziektes niet snel eruit editten.
![]()
Swaygodquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:45 schreef Swaytje het volgende:
Voorspellingen 1e divisie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Umbria 3de in deze lijst.. Zou hij graag zien denk ik!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:45 schreef Swaytje het volgende:
2e divisie voorspellingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ha.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je gaat als een BMI van een dik wijf omhoog na het eten van 20 sorbets.
Ha.
Ha.
Dat zou nog zomaar kunnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mislukte grap van mij.![]()
Ik gun BMI natuurlijk de promotie.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:45 schreef Sejt het volgende:
Nigerhaven kan langer van Musa genieten.
[ afbeelding ]
[..]Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:59 schreef Swaytje het volgende:
Smalling een slordige 3.5 miljoen per jaar
[ afbeelding ]
Denk dat de lage transferprijzen inderdaad door slechte financiele situaties komt..
Zie bijvoorbeeld deze:
Overigens is die hot prospect wel een leuke speler, gehaald van NEC, maar de Foklandse nationaliteit![]()
![]()
Divisie 1
Zijn de winst van Sway en gelijkspel van Angels genoeg om niet ontslagen te worden voor de managers?![]()
![]()
Ja jezus dit bedoel ik, van plek 1 naar 4quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef Swaytje het volgende:
Koekenbakkers happen niet meer?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef Swaytje het volgende:
Koekenbakkers happen niet meer?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als het veel tijd kost, dan geniet het zeker niet mijn voorkeur, maar ik merk alleen dat mijn selectie best verandert en ik daar weinig van meemaak. Ik dacht dat enkel een screen met het team te posten wel te doen was. (Dus niet de transfers, maar gewoon het eerste elftal).quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Er zijn toch elke transferperiodes transferupdates?
Tussendoor zal er niks aan je selectie kunnen veranderen
Elke maand van elke team een overzicht plaatsen is echt heel veel werk![]()
Ja, leuk al dat geld als je aan het degraderen bentquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef Swaytje het volgende:
Omzetten van alle fokclubs
[ afbeelding ]![]()
![]()
Yep, bang van welquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef 44rdbei het volgende:
wat betekend "in admiration"? onder curatele?![]()
Ik had gewoon veel meer geld moeten vragen voor kaartjes en seizoenskaartenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef mvdk_ het volgende:
FC BMI financiëel sterkste club van FOK! Als Club
Mijn stadion had ook groter gekund!![]()
Ik weet niet eens hoeveel ik heb gevraagd voor mijn kaartjes en seizoenskaaten, ik ga het nog eens opzoekenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik had gewoon veel meer geld moeten vragen voor kaartjes en seizoenskaarten
Mijn stadion had ook groter gekund!
Ik had meer rekening moeten houden met de salariskosten. Die zullen bij Dubakunoord flink de pan uitrijzen. Naldo vangt al ¤85,000 per week en Guidetti ¤41000 per week.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik had gewoon veel meer geld moeten vragen voor kaartjes en seizoenskaarten
Mijn stadion had ook groter gekund!![]()
Godsakker, Joling heeft natuurlijk al het geld van de club lopen verbrassen met TD Albert Verlindequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:06 schreef Swaytje het volgende:
Denk dat de lage transferprijzen inderdaad door slechte financiele situaties komt..
Zie bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens is die hot prospect wel een leuke speler, gehaald van NEC, maar de Foklandse nationaliteit
[ afbeelding ]![]()
Hou geen speler meer over op deze manier
Guidetti zoveel ja?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had meer rekening moeten houden met de salariskosten. Die zullen bij Dubakunoord flink de pan uitrijzen. Naldo vangt al ¤85,000 per week en Guidetti ¤41000 per week.![]()
Vagner Love vangt 250k per weekquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had meer rekening moeten houden met de salariskosten. Die zullen bij Dubakunoord flink de pan uitrijzen. Naldo vangt al ¤85,000 per week en Guidetti ¤41000 per week.![]()
In het begin nog wel veel in de 2e divisie. Zie hem nu eigenlijk bijna niet meer langskomen...quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
misschien is maar goed dat fred is verkocht scheelt toch weer in de salaris kosten.
al had ik liever een ander zien vertrekken..![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In het begin nog wel veel in de 2e divisie. Zie hem nu eigenlijk bijna niet meer langskomen...![]()
![]()
Ze vliegen toch niet met Malaysia air?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Oh dear...quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze vliegen toch niet met Malaysia air?![]()
![]()
Een zo'n speler is niet erg, maar ik heb er meerdere rondlopen die flink wat vangen. Anita vangt ¤41,500, Darren Bent ¤77,000 en Hamit Altintop die ¤66,000 vangt.quote:![]()
Bent scoort toch prima?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een zo'n speler is niet erg, maar ik heb er meerdere rondlopen die flink wat vangen. Anita vangt ¤41,500, Darren Bent ¤77,000 en Hamit Altintop die ¤66,000 vangt.BMI nog 3e :xquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:22 schreef Swaytje het volgende:
2e divisie
[ afbeelding ]
En stand:
[ afbeelding ]:)![]()
Broski gaat ook failliet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:17 schreef Swaytje het volgende:
Marrone denkt er precies hetzelfde over.. Waar is de clubliefde jongens?
[ afbeelding ]![]()
Ik heb Rossi ook nog met 90k per week ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een zo'n speler is niet erg, maar ik heb er meerdere rondlopen die flink wat vangen. Anita vangt ¤41,500, Darren Bent ¤77,000 en Hamit Altintop die ¤66,000 vangt.
Sway mag ik misschien een overzicht van de hoogste 4 salarissen van mijn club?
Bent doet het wel prima. Zeker een van mijn belangrijkste spelers. Financieel zou een transfer van een van de grootverdieners wel goed uitkomen, maar sportief dan niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Bent scoort toch prima?
[..]
BMI nog 3e :x![]()
Eriksen is mn duurste speler, hij vangt 71k/week. Daarna komt Pelle.Children of the night. What music they make.![]()
eriksen doet het best goed toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
Eriksen is mn duurste speler, hij vangt 71k/week. Daarna komt Pelle.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: