abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142401954

Welkom in het FOK! als club topic.

Dit topic is geboren in het algemeen bekende FOK! als speler topic voor Football Manager 2014. Waar we in genoemde topic ons zelf transformeren naar een speler in FM14, zo gaan we in dit topic als club aan de slag.

In Football Manager wordt een uitgebreide database aangemaakt met het compleet nieuw gevormde Fokland. Door middel van een host worden updates gegeven over het spelverloop. De host gaat clubloos op vakantie en zal geen invloed uitoefenen op het verloop.

De volgende users zijn bezig om dit concept tot een succes te maken: Sejt, PierreTT, Super-B, Hobbel_Rob

SPOILER: Wikipedia van Fokland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.

Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.

Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.

Gestichte steden op Fok eiland:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Media op Fok eiland:
SPOILER
Aangemaakte competities:
SPOILER

• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.

Competitie regels

Fok! 1e Divisie
SPOILER
Fok! 2e Divisie
SPOILER
Fok! Cup
SPOILER
Fok! Super Cup
SPOILER

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.

4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.

5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.

6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!

7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)

Inschrijvingen zijn gesloten!!

Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)

Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)

Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link

Voor Super-B en toekomstige hosts, hier zijn de logo's te downloaden:

link

Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:

pi_142401970
Kan je opzoeken waar Zwarte Piet werkt?
SPOILER
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142401982
ik sta 5e snel uitprinten en boven mijn bed hangen.
pi_142401983
FC Broski doet het ook niet meer goed, karige transfer bedragen vullen het laatje ook niet echt voor betere spelers. ;(
pi_142401987

pi_142402000
pi_142402026
Children of the night. What music they make.
pi_142402059

LET OP: ik post niet alle transfers, alleen goede/slechte of opvallende transfers.
pi_142402086
quote:
Wellicht in de bekerwedstrijd dan?
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:55:18 #10
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142402146
Winnen in het Geer & Goordome. _O_ _O_ _O_
pi_142402178

Vorm nummer 1, 10 en 20.
pi_142402188
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:53 schreef Super-B het volgende:

[..]

Wellicht in de bekerwedstrijd dan?
Ik lag al in de 1e ronde uit de beker :P
pi_142402218
Nummers 3 ,6 en 9:

Nummers 12, 15 en 18:

pi_142402222
Als super-B simuleert gaan de resultaten van Rode sokken met sprongen vooruit. sta nu 5e waar ik vorig seizoen bijna degradeerde.
pi_142402242
Super-B simuleert en ik sta 18de ..
pi_142402250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef 44rdbei het volgende:
Als super-B simuleert gaan de resultaten van Rode sokken met sprongen vooruit. sta nu 5e waar ik vorig seizoen bijna degradeerde.
Hoeveel geld heb je hem betaald?
pi_142402255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef 44rdbei het volgende:
Zit een bestand in mijn c:/program files x86/sega interactive/football manager 2014/data directory genaamd: RodeSokkenVooruit.fm
pi_142402264
Die rare transfers komen volgens mij omdat clubs veel te hoge salariskosten hebben inderdaad
pi_142402269
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:58 schreef ambiance het volgende:

[..]

Hoeveel geld heb je hem betaald?
ik heb zijn examens voor hem gemaakt.
pi_142402275
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef Super-B het volgende:
Nummers 3 ,6 en 9:

[ afbeelding ]

Nummers 12, 15 en 18:

[ afbeelding ]
ik weet nu al dat ik slechte resultaten ga halen (want 6 plekken gezakt!) Stuur liever eerst de wedstrijden, dat is spannender!
pi_142402288

pi_142402298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:58 schreef Super-B het volgende:

[..]

Zit een bestand in mijn c:/program files x86/sega interactive/football manager 2014/data directory genaamd: RodeSokkenVooruit.fm
:Y
pi_142402301
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:00:26 #24
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142402321
quote:
Handen af van Ulrich!!
pi_142402333

pi_142402351
Hermanna bakt er niks van.
pi_142402355

pi_142402384
Top 3 duurste transfers uit de FOK! Eerste Divisie

Top 3 duurste transfers uit de FOK! Tweede Divisie

pi_142402396
pi_142402422
Het knaagt aan me dat ik met grote cijfers van Broski heb gewonnen maar dat die wedstrijd niet meer te achterhalen is :')
pi_142402531
Kan je opzoeken wat mijn eerste manager Zwarte Piet aan het doen is?
#superniger2020
pi_142402563
Wedstrijden eerste divisie november:

SPOILER
Stand 1e divisie eind november/begin december:
SPOILER
pi_142402580
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:03 schreef DeHovenier het volgende:
Het knaagt aan me dat ik met grote cijfers van Broski heb gewonnen maar dat die wedstrijd niet meer te achterhalen is :')
Ohh nu pas.
pi_142402591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Super-B het volgende:
Wedstrijden eerste divisie november:

SPOILER
Stand 1e divisie eind november/begin december:
SPOILER
[ afbeelding ]
is roden sokken opeens al uitgeschakeld in de fok cup?
pi_142402603

donderdag 17 juli 2014 @ 17:09:44 #36
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142402604
Dries Roelvink is terug als manager van Braga! _O-
pi_142402626
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

is roden sokken opeens al uitgeschakeld in de fok cup?
pi_142402634
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:07 schreef superniger het volgende:
Kan je opzoeken wat mijn eerste manager Zwarte Piet aan het doen is?
pi_142402655

pi_142402658
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:10 schreef Super-B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is balen.
:'(
pi_142402677
Iemand die de simulatie wilt overnemen? Ik ga ermee stoppen.
pi_142402681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:10 schreef Super-B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Manager FC Groningen. _O-
#superniger2020
pi_142402698
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Ohh nu pas.
Idd :?
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:13:25 #44
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142402701
Het simuleren per maand en dan de wedstrijden geven heeft 2 grote nadelen:

• Je ziet bij de eerste screenshot al op welke positie je staat zonder de andere screenshots te lezen (Hobbel_Rob heeft dit al opgemerkt)
• Je inbox gooit alle nieuws items weg zodra het aantal over de 75 gaat. Daar zit je na 3 dagen al aan en dus spring je héél veel nieuws items over op deze manier

Snelheid is niet alles. Dit concept draait ook om concurrentie, club management en detail.
I love my mispoken words.
pi_142402706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:12 schreef Super-B het volgende:
Dank voor het simuleren. ^O^
#superniger2020
pi_142402707
Wedstrijden tweede divisie november:

SPOILER
Stand tweede divisie:

SPOILER
pi_142402721
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:12 schreef Super-B het volgende:
Bedankt voor de updates! uploaden die hap! Er komt wel iemand die tijd heeft!
pi_142402741
November stats:

SPOILER
pi_142402755
Manager mutaties:

SPOILER
pi_142402760
ik wil graag een keer simuleren, dan kan ik alle statestieken openen die ik maar wel. :9
helaas ben ik niet voor half 7 thuis en dan moet ik nog eten
pi_142402779
Records:
SPOILER
pi_142402809
kan je nog een screentje posten van de actuele stand in 1e divisie?
pi_142402822
quote:
4s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:13 schreef Sejt het volgende:

• Je ziet bij de eerste screenshot al op welke positie je staat zonder de andere screenshots te lezen (Hobbel_Rob heeft dit al opgemerkt)
• Je inbox gooit alle nieuws items weg zodra het aantal over de 75 gaat. Daar zit je na 3 dagen al aan en dus spring je héél veel nieuws items over op deze manier

Snelheid is niet alles. Dit concept draait ook om concurrentie, club management en detail.
Hmm.. Ben nog niet tot de 75 aangekomen hoor? Vrijwel vaak rond de 69-73. Zal volgende keer wel rekening houden met de stand dan. Leek mij een beetje overdreven om de stand na elke wedstrijd al te laten zien. :P
pi_142402887
quote:
4s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:13 schreef Sejt het volgende:

Overigens: vrijwel elke nieuwsitem is ongeveer wel hetzelfde en dan verveelt het ook snel, dus ik probeer de meest opvallende eruit te pikken. Daarnaast probeer ik het spannender te maken om wat titels bij elkaar te plakken zoals ik in het vorige topic deed. Zal het even quoten. :)
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:19:22 #55
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142402901
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef Super-B het volgende:

[..]

Hmm.. Ben nog niet tot de 75 aangekomen hoor? Vrijwel vaak rond de 69-73. Zal volgende keer wel rekening houden met de stand dan. Leek mij een beetje overdreven om de stand na elke wedstrijd al te laten zien. :P
De stand zie je op de wedstrijd overzichten. (uiterst links en rechts)
En 69-73 zal de limiet zijn in de inbox - het is niet altijd precies 75. Als ik 2 dagen simuleer heb ik rond de 40 berichten, bij 3 dagen gaat ie naar die limiet.
Kwam ik ook pas vanochtend achter en daardoor zijn een hoop leuke nieuws items verloren gaan waarschijnlijk.
pi_142402903
Ik heb ook liever dat niet alle wedstrijden in een x worden gepost, maakt het minder spannend :P Kan je net zo goed het hele seizoen simuleren en de eindstand weergeven.
pi_142402913
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:19 schreef Sejt het volgende:

[..]

En 69-73 zal de limiet zijn in de inbox - het is niet altijd precies 75. Als ik 2 dagen simuleer heb ik rond de 40 berichten, bij 3 dagen gaat ie naar die limiet.
Kwam ik ook pas vanochtend achter en daardoor zijn een hoop leuke nieuws items verloren gaan waarschijnlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
pi_142402934
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:19 schreef Sejt het volgende:

[..]

Oké ik zal er volgende keer rekening mee houden. Thanks voor de feedback. ^O^
pi_142402952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Super-B het volgende:

[..]

Bedankt voor het simuleren ^O^
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:20:44 #60
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142402957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Super-B het volgende:

[..]

No problem. De teasers zijn inderdaad altijd leuk. SiebeJ heeft dat geloof ik uitgevonden toentertijd in het "Fok! als speler" topic.
pi_142402976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:19 schreef Hermanna het volgende:
Ik heb ook liever dat niet alle wedstrijden in een x worden gepost, maakt het minder spannend :P Kan je net zo goed het hele seizoen simuleren en de eindstand weergeven.
Oké dan doe ik het als hoe ik het in het begin deed. Ik stapte over naar dit aanpak omdat er grotendeels mee akkoord werd gegaan he. :s)
pi_142402988
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Sejt het volgende:

[..]

No problem. De teasers zijn inderdaad altijd leuk. SiebeJ heeft dat geloof ik uitgevonden toentertijd in het "Fok! als speler" topic.
Jep het was Siebej inderdaad! :o
pi_142403080
Ik raad de andere hosters aan om gebruik te maken van Speedy Share. Hij upload echt snel! Mja deels ligt dat er ook aan dat het maar 76MB is, maar toch. *)
pi_142403168
http://speedy.sh/m7gan/Fok-als-club-v3-v03.fm

1http://speedy.sh/m7gan/Fok-als-club-v3-v03.fm
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:26:58 #65
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142403225
Umbria FC bijna laatste in de 2e divisie, wie legt 't me uit?
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:27:17 #66
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142403240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:23 schreef Super-B het volgende:
Ik raad de andere hosters aan om gebruik te maken van Speedy Share. Hij upload echt snel! Mja deels ligt dat er ook aan dat het maar 76MB is, maar toch. *)
Download daarentegen... :')
pi_142403383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef Sejt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmm bij mij duurde het maar 4 tot 6 minuten!
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:35:27 #68
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_142403684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:52 schreef Super-B het volgende:

LET OP: ik post niet alle transfers, alleen goede/slechte of opvallende transfers.
Waarom niet? Ik wil het wel graag weten als een speler vertrekt.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_142403701
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:29 schreef Super-B het volgende:

[..]

Hmm bij mij duurde het maar 4 tot 6 minuten!
Ik zat ondertussen even de tour te kijken. Mijn naam is Sagan, ik heb de trui voor beste sprinter, maar ik kan geen een sprint winnen! _O-
pi_142403762
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
I know...
Waar is Bombarda nu werkzaam?
Gerard zorgt wel voor een goede sfeer in Ciscuslaag
pi_142403884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:35 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Ik zat ondertussen even de tour te kijken. Mijn naam is Sagan, ik heb de trui voor beste sprinter, maar ik kan geen een sprint winnen! _O-
Die Noorse commentator ging helemaal los _O-
pi_142403943
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:36 schreef Ciscus het volgende:

[..]

I know...
Waar is Bombarda nu werkzaam?
Gerard zorgt wel voor een goede sfeer in Ciscuslaag
Bombarda is clubloos. :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:41:23 #73
239294 PierreTT
pi_142403992
Goed, vorig jaar dus gepromoveerd *O* , dit jaar gaat het iets minder. Joling is weg, verklaart een hoop :D
pi_142404133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef Sejt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik had hem binnen een minuut binnen :P? Ligt volgens mij aan je pc/internet?
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:45:52 #75
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142404202
Nigerhaven kan langer van Musa genieten.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:44 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Ik had hem binnen een minuut binnen :P? Ligt volgens mij aan je pc/internet?
SPOILER
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:47:30 #76
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142404283
Inhaal wedstrijden 2e Divisie:

donderdag 17 juli 2014 @ 17:47:52 #77
239294 PierreTT
pi_142404304
Sejt, zou ik een teamoverzicht van RTL mogen hebben met de selectie en de opstelling? :)
pi_142404314
Zijn er überhaupt transfers geweest van FC Fylax dit jaar en vorig jaar?
(she/her)
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:48:26 #79
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142404327
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:47 schreef PierreTT het volgende:
Sejt, zou ik een teamoverzicht van RTL mogen hebben met de selectie en de opstelling? :)
Heb je aan het begin van het seizoen gehad. We zijn maar 3 maanden verder.
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:48:58 #80
239294 PierreTT
pi_142404342
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef Sejt het volgende:

[..]

Heb je aan het begin van het seizoen gehad. We zijn maar 3 maanden verder.
Oh, gemist :@
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:49:07 #81
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142404349
Gullit nieuwe trainer Tempeliers.

pi_142404357
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef YouriNL het volgende:
Umbria FC bijna laatste in de 2e divisie, wie legt 't me uit?
Idd wel vreemd. Je team was best in balans aan het begin. Wel wat dure jongens erbij, maar dat maakt soms juist een positief verschil....komt wel weer goed
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:50:49 #83
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142404418
Ook Broski heeft een nieuwe trainer:

pi_142404442
Alle Nederlandse coaches willen naar Fokland...toch opmerkelijk dat er een link gelegd wordt.
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:51:40 #85
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142404467
2e Divisie, ronde per 6 december 2014:

donderdag 17 juli 2014 @ 17:52:53 #86
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142404524
1e Divisie, wedstrijden 6 en 7 december:

donderdag 17 juli 2014 @ 17:54:58 #87
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142404620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:49 schreef Sejt het volgende:
Gullit nieuwe trainer Tempeliers.

[ afbeelding ]
Veel succes ermee. _O- _O-
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:55:32 #88
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142404648
Sway thuis tegen Barcelona in de Champions League.
Kunnen de Swifties Foklands eer verdedigen in het toernooi der toernooien?

SPOILER
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:56:14 #89
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142404689
Groot talent langer bij Koekenbakkers.

donderdag 17 juli 2014 @ 17:58:34 #90
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142404814
Zolderkamer 424 kilometer van Manchester.

(longitude en latitude ingesteld, zo ben ik dan wel weer)

pi_142404820
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef Sejt het volgende:
Ook Broski heeft een nieuwe trainer:

[ afbeelding ]
Ik heb wel vertrouwen in Huub. :D
pi_142404852
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
zolderkamer _O-
(she/her)
pi_142404909
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef Fylax het volgende:
Zijn er überhaupt transfers geweest van FC Fylax dit jaar en vorig jaar?
Ik heb het even voor je opgezocht :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:02:50 #94
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405014
Hoe gaat het met de Foklandse clubs in Europa?

Fylax:
SPOILER
Kopa:
SPOILER
FC Odin:
SPOILER
Tempeliers:
SPOILER
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:03:28 #95
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405042
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Uitslag in Manchester:
SPOILER
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:04:43 #96
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405108
Rode Sokken hebben nieuwe manager. Hebben we deze niet al eerder gezien?

donderdag 17 juli 2014 @ 18:05:52 #97
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405161
Van Europa terug naar de Fokland 2e Divisie:

pi_142405176
Ik speel alleen maar gelijk of ik verlies, lijkt t wel -O-
pi_142405209
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Sejt het volgende:
Groot talent langer bij Koekenbakkers.

[ afbeelding ]
Nice :7

En Brown Ideye gescoord voor Koekenbakkers.. Of is dat own goal van tegenstander, we'll see!
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:07:07 #100
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142405219
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik speel alleen maar gelijk of ik verlies, lijkt t wel -O-
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:08:03 #101
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405261
Ook RKVV Volharding verlengt contract van middenvelder. (nee, niet de krant)

pi_142405273
Ai,

Stalybrug 1 punt uit 3
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:09:12 #103
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405318
Guidetti wil meer geld? Rusland misschien?

donderdag 17 juli 2014 @ 18:09:42 #104
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405346
Fok! 1e Divisie op 14 december 2014:

pi_142405415
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
Manmanman, ik ga echt degraderen :'(
pi_142405454
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Roceco het volgende:

[..]

Manmanman, ik ga echt degraderen :'(
Puntje tegen de nr 1. Niet zo negatief hoor!
pi_142405483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Puntje tegen de nr 1. Niet zo negatief hoor!
Ik heb al heel lang geen 3 meer gepakt :'(
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:12:22 #108
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405486
Reyes langer bij Schnitzeljungs.

pi_142405499
quote:

[ afbeelding ]
Tot nu toe erg spannend tussen de Schnitzelboys en de Koekgoden
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:13:59 #110
239294 PierreTT
pi_142405579
quote:

[ afbeelding ]
Och och, dat wordt direct weer degraderen ;(
pi_142405629
Ik volg dit topic nu op mijn mobiel in de tuin, hoe volgen jullie het? Niet allemaal binnen toch in dit snikhete weer? :D
pi_142405635
Vorig jaar 5de plek en nu 16de... ;( Wat een drama.
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:14:54 #113
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405638
EURO Cup 1e knockout ronde. Fokkers, zoek je club!

pi_142405646
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Super-B het volgende:
Ik volg dit topic nu op mijn mobiel in de tuin, hoe volgen jullie het? Niet allemaal binnen toch? :D
Jawel.
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:15:34 #115
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405666
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Super-B het volgende:
Ik volg dit topic nu op mijn mobiel in de tuin, hoe volgen jullie het? Niet allemaal binnen toch in dit snikhete weer? :D
Tuin? Lekker op de snikhete zolderkamer zitten we!
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:15:48 #116
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142405681
Guidetti zal wel weglopen, die geldwolf.
pi_142405692
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Jawel.
Hoe hou je het vol? Allemaal ventiloren die op je gericht staan? :P Althans ik heb in dit snikhete weer gewoon de ventilator bijna altijd aan staan.
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:16:12 #118
239294 PierreTT
pi_142405700
quote:
Mobiel, zit in de kroeg _O-
pi_142405702
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef Sejt het volgende:

[..]

Hier is die anders lekker koel. Ondertussen de Tour kijken (nu het nieuws), biertje erbij :9
pi_142405719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef Sejt het volgende:

[..]

Die hard! Ventilators erbib mag ik hopen? :+
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:16:53 #121
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405736
2e Divisie resultaten voor 20 december 2014:

pi_142405750
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Super-B het volgende:

[..]

Hoe hou je het vol? Allemaal ventiloren die op je gericht staan? :P Althans ik heb in dit snikhete weer gewoon de ventilator bijna altijd aan staan.
Heb niet eens een ventilator :')

Voor mijn voordeur is een galerij, waarboven nog mensen wonen. Dus de zon schijnt mn kamer nooit in.
pi_142405761
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Mobiel, zit in de kroeg _O-
Hahaha _O-
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:17:39 #124
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405763
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Super-B het volgende:

[..]

Die hard! Ventilators erbib mag ik hopen? :+
De hittegolf heeft Denemarken nog niet bereikt ;) Hier is het 'maar' 22 graden.
pi_142405770
quote:
OV, onderweg naar huis vanuit werk :D
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:18:16 #126
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405796
Scott Brown langer bij Kopa.

donderdag 17 juli 2014 @ 18:20:02 #127
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405889

Cosplay?

SPOILER
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:20:21 #128
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142405901
Thuis met 0-4 verloren, wat een vorm, man!
pi_142405911
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]

Cosplay?

SPOILER
_O-
pi_142405932
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]

Cosplay?

SPOILER
Zelfs zonder de punten kan ik hier om lachen! _O-

Ik zit trouwens wel binnen, wachten tot de lasagne klaar is!
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:21:09 #131
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142405933
Fok! 1e Divisie round-up:

Mooi record voor de beste club ter wereld!

pi_142405992
Kut transfers hebben het verpest.
pi_142406064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Sejt het volgende:
Fok! 1e Divisie round-up:

[ afbeelding ]

Mooi record voor de beste club ter wereld!

[ afbeelding ]
Hoeveel kaarten pakt die Zuculini wel niet. Wat voor stats heeft hij die daar voor zorgen? 8)7
pi_142406075
13e? :o :'(
(she/her)
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:24:46 #135
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142406082
Rescaldini houdt wel van cosplay.

pi_142406140
Koekenbakkers pakt de koppositie tegen schnitzel O+ O+
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:26:34 #137
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142406168
Laatste wedstrijden in 2014 voor 2e Divisie:

Standen, statistiek, etc.:

SPOILER
pi_142406177
4-0 gewint _O_

Raar dat De Pel of Finnbogod niet hebben gescoord.
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:29:21 #139
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142406290
Laatste wedstrijden in 2014 voor 1e Divisie:

Stand, statistiek, etc.:

SPOILER
pi_142406341
5-2 _O_ Mag ik de sappige details?
pi_142406342
Fuck! Toornstra voor nop weg.
Gelukkig blijft Brown wel.

Mag ik een screentje van het kopa jeugdteam?
pi_142406384
8e, en de meeste goals gemaakt als team. Niet slecht.
pi_142406400
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef Sejt het volgende:
Laatste wedstrijden in 2014 voor 1e Divisie:

[ afbeelding ]

Stand, statistiek, etc.:

SPOILER
Die ouwe Raul staat gewoon bij de top 5 most distance covered.. Wat een held
pi_142406448
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Roceco het volgende:
Dat komt door alweer een rode kaart! :(
pi_142406474
Ach, geeindigt met winst
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:35:06 #146
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142406557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Roceco het volgende:
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Bow het volgende:
Fuck! Toornstra voor nop weg.
Gelukkig blijft Brown wel.

Mag ik een screentje van het kopa jeugdteam?
Alle regens zijn zogenaamde onspeelbare 'Goalkeeping coaches' door een bug in het spel. (of een fout van mij, maar ik houd het op een bug)
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:35:58 #147
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142406597
Cillessen langer in de haven van Nigerhaven.

donderdag 17 juli 2014 @ 18:36:25 #148
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142406627
Groot talent verbindt zich langer aan Tempeliers.

donderdag 17 juli 2014 @ 18:36:57 #149
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142406648
Salarissen gaan al over het miljoen per jaar:

pi_142406695
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Sejt het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

Alle regens zijn zogenaamde onspeelbare 'Goalkeeping coaches' door een bug in het spel. (of een fout van mij, maar ik houd het op een bug)
Maar als ze in het jeugd team komen dan krijgen ze wel ineens namen heb ik gemerkt toen ik simuleerde :P.
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:40:52 #151
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142406843
Op Fokland is er geen winter - het regent gewoon het hele jaar - en daarom voetballen we lekker door!

2e Divisie, 3 januari 2015:

donderdag 17 juli 2014 @ 18:41:50 #152
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142406889
En zo af en toe krijg je hartverzakkingen als host zijnde:

donderdag 17 juli 2014 @ 18:43:00 #153
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142406956
In de 1e Divisie gaan we ook lekker door in januari:

pi_142406977
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Sejt het volgende:
In de 1e Divisie gaan we ook lekker door in januari:

[ afbeelding ]
Patogod
pi_142407026
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Sejt het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

Dus er is geen jeugdinstroom in het A elftal?
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:45:22 #156
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142407069
Sambueza *O*
Mendoza *O*
Moreno *O*
Hiljemark *O*
Fullkrüg -O-
:)
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:46:06 #157
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dus er is geen jeugdinstroom in het A elftal?
Ik heb er wel een aantal gezien, dus misschien worden ze aangemaakt (speelbaar) zodra ze doorstromen. Anyway, het was niet de bedoeling op deze manier. :{
pi_142407114
Ik vind het toch wel jammer dat ik alleen obv gemaakte doelpunten kan zien dat ik een nieuwe speler heb. Ik zou wel 1x per maand mijn selectie (incl aantal gespeelde wedstrijden) willen zien. Ben ik de enige?

(Dan weet ik tenminste waarom ik ga degraderen)
pi_142407168
umbria heeft eindelijk weer een wedstrijd gewonnen!
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:47:57 #160
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407182
Werner in belangstelling van grote clubs, maar tekent toch bij.

donderdag 17 juli 2014 @ 18:48:46 #161
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat ik alleen obv gemaakte doelpunten kan zien dat ik een nieuwe speler heb. Ik zou wel 1x per maand mijn selectie (incl aantal gespeelde wedstrijden) willen zien. Ben ik de enige?

Zo'n overzicht voor iedereen kost ongeveer 20 minuten werk per keer. :{
pi_142407250
quote:

Sjet post belangrijke transfers en geeft aan het einde van elke transfer periode( of alleen elk seizoen?) een transferupdate!
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:50:52 #163
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407325
Grootste 'probleem' is, dat er constant transfers zijn. Niet alleen in de normale transferperiodes, maar echt het hele jaar door.

Daardoor is het gewoon erg veel werk om alle transfers (ook de kleintjes) te delen. Anders zou je met 1 of 2 overzichten per jaar klaar zijn.

Misschien komt het omdat er geen transferperiode is aangemaakt in de database.
pi_142407335
quote:

Er zijn toch elke transferperiodes transferupdates?
Tussendoor zal er niks aan je selectie kunnen veranderen :P
Elke maand van elke team een overzicht plaatsen is echt heel veel werk
pi_142407353
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Sejt het volgende:
Grootste 'probleem' is, dat er constant transfers zijn. Niet alleen in de normale transferperiodes, maar echt het hele jaar door.

Daardoor is het gewoon erg veel werk om alle transfers (ook de kleintjes) te delen. Anders zou je met 1 of 2 overzichten per jaar klaar zijn.

Wel handig. Als je speler kapot is koop je gewoon een nieuwe!
pi_142407356
quote:

Ik zag net in de database dat je geen transferperiode hebt aangegeven in Fokland, vandaar dat het hele jaar door gaat ;)
Over het hoofd gezien denk ik
pi_142407408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Ik zag net in de database dat je geen transferperiode hebt aangegeven in Fokland, vandaar dat het hele jaar door gaat ;)
Iets voor ronde 2, samen met de goalkeeping coach. Sejt, noteer jij dit soort dingen ergens of moet ik dat doen? :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:53:26 #168
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407424
Dit is een heel normaal gezicht in de inbox:
SPOILER
Onmogelijk om allemaal te gaan delen.

quote:

[..]

Heb de optie wel gezien, maar om de één of andere reden niet aangemaakt. Zuur, maar niks meer aan te doen tot de volgende ronde.
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:53:56 #169
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_142407445
Ach, voor de volgende keer! Umbria comeback? :P
pi_142407450
quote:

Misschien worden daardoor spelers binnen de competitie voor weinig aan elkaar verkocht? :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:54:32 #171
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407480
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Misschien worden daardoor spelers binnen de competitie voor weinig aan elkaar verkocht? :P
Mogelijk.
pi_142407486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef YouriNL het volgende:
Ach, voor de volgende keer! Umbria comeback? :P
Zou leuk zijn, maar verwacht het niet
pi_142407494
quote:
9s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Sejt het volgende:
Dit is een heel normaal gezicht in de inbox:
SPOILER
Onmogelijk om allemaal te gaan delen.

[..]

Heb de optie wel gezien, maar om de één of andere reden niet aangemaakt. Zuur, maar niks meer aan te doen tot de volgende ronde.
Rodriguinho! Alleen door de naam is deze transfer al episch! _O_
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:56:35 #174
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407571
Grote klapper voor SiebeJ.

En hebben hierdoor een mooi record binnen.

pi_142407583
er is toch ook een transfer overzicht van alle clubs in fokland?
misschien kan je die eens per maand plaatsen?
pi_142407636
Bedenkt wel dat dit zeg maar de testronde is en dat we dit voor het eerst doen :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:57:42 #177
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef 44rdbei het volgende:
er is toch ook een transfer overzicht van alle clubs in fokland?
misschien kan je die eens per maand plaatsen?
26 clubs, 12x per jaar. Het moet wel leuk blijven. :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:58:26 #178
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407678
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef DeHovenier het volgende:
Bedenkt wel dat dit zeg maar de testronde is en dat we dit voor het eerst doen :P
Precies. Al denk ik dat het wel zodanig goed loopt dat we de 'test' ronde niet willen stoppen, fixen en opnieuw beginnen.
pi_142407686
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef Sejt het volgende:

[..]

26 clubs, 12x per jaar. Het moet wel leuk blijven. :P
ik bedoel een overzicht waarin de transfers van alle clubs samen staan dus 12 overzichten per jaar totaal
pi_142407706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Sejt het volgende:

[..]

Precies. Al denk ik dat het wel zodanig goed loopt dat we de 'test' ronde niet willen stoppen, fixen en opnieuw beginnen.
Inderdaad, alleen kut als je club het niet zo top doet, maar dat kan volgens mij ook per seizoen verschillen...
pi_142407759
het is voor mij ook een leermoment sommige dingen zou ik een volgende game totaal anders doen.
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:00:08 #182
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

ik bedoel een overzicht waarin de transfers van alle clubs staan dus 12 overzichten per jaar totaal
1 maand is minstens 1 screen per divisie. Dus dan zou je inderdaad 2x12 screens extra hebben. Dat is te doen.

Deze:

SPOILER
pi_142407784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen kut als je club het niet zo top doet, maar dat kan volgens mij ook per seizoen verschillen...
Volgens mij zijn er best wel wat clubs die het eerst goed deden en nu wat minder! en visa versa.
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:01:39 #184
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407835
Transfers 2e divisie:

SPOILER
pi_142407879
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:00 schreef Sejt het volgende:

[..]

1 maand is minstens 1 screen per divisie. Dus dan zou je inderdaad 2x12 screens extra hebben. Dat is te doen.

Deze:

SPOILER
^O^ als je een keertje overslaat is het ook niet heel erg ofzo....

Hé ze hebben taiwo verkocht voor een schijntje :(
pi_142407884
quote:

[..]

Deze:

SPOILER
Ik zeg: 1 x in de 2 maanden.
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:02:36 #187
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142407886
Varela en Eddy ingekocht.
Is er een verklaring waarom mijn beste spelers (Jesé, Tielemans, Mocinic) vertrekken?
pi_142407891
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:00 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er best wel wat clubs die het eerst goed deden en nu wat minder! en visa versa.
Er zijn flinke verschillen te zien tussen seizoen 1 en 2 inderdaad. Toen we FOK! als speler hadden in Italië met Avellino ed zag je dat ook altijd, komt vanzelf goed!
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:02:50 #189
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142407897
2e Divisie ronde 24:

pi_142407926
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef Sejt het volgende:
2e Divisie ronde 24:

[ afbeelding ]
fc umbria wnlt alweer. :)
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:03:35 #191
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142407928
Moreno en Hiljemark _O_
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:03:55 #192
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142407942
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

fc umbria wilt alweer. :)
Kut FC Umbria verneukt mijn winstreak :(
  Moderator / Redactie FP donderdag 17 juli 2014 @ 19:04:00 #193
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_142407946
quote:

[..]

Deze:

SPOILER
Komorowski voor 63k verkocht wtf -O-

Mihaylov voor 375k weg, bagger :{
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_142408002
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef mvdk_ het volgende:
Moreno en Hiljemark _O_
Hiljemark voor een schijntje overgenomen :(
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:05:26 #195
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142408004
Speciaal voor Hobbel_Rob:

pi_142408012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

fc umbria wnlt alweer. :)
Mooi, zomaar ineens he
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:05:55 #197
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142408027
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Hiljemark voor een schijntje overgenomen :(
:D :) :D
pi_142408052
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Mooi, zomaar ineens he
als ik het goed heb gezien winnen ze nu 2 keer achter elkaar.
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:06:41 #199
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142408076
Ronde 22 voor 1e Divisie:

pi_142408111
met mijn FC rode sokken gaat het ook goed dit seizoen, vorig seizoen nog bijna gedegradeerd.
pi_142408125
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Komorowski voor 63k verkocht wtf -O-

Mihaylov voor 375k weg, bagger :{
Jah, dat probleem heb ik ook :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:07:24 #202
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142408134
Ik ga de game uploaden voor Swaytje, die verder zal gaan met hosten. :)
pi_142408182
Bedankt Sejt!
pi_142408213
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Sejt het volgende:
Ik ga de game uploaden voor Swaytje, die verder zal gaan met hosten. :)
Jongens, jullie zijn echt top bezig.

SPOILER
pi_142408220
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Bedankt Sejt!
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:09:18 #206
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142408239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Bedankt Sejt!
pi_142408260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Jongens, jullie zijn echt top bezig.

SPOILER
Echt een SoG topic :P

Ik speel FM erbij, knallen met Cambuur Leeuwarden :P
pi_142408322
Sejt ^O^ _O_
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:11:54 #209
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142408379
O+

Nu even eten maken etc.
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:16:12 #210
239294 PierreTT
pi_142408609
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:11 schreef Sejt het volgende:
O+

Nu even eten maken etc.
Smakelijk! ^O^
pi_142408798
Hoe lang gaat deze ronde eigenlijk duren :P? Kunnen we de kinderziektes niet snel eruit editten.

[ Bericht 15% gewijzigd door Hermanna op 17-07-2014 19:25:31 ]
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:24:12 #212
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142409055
:O
pi_142409336
Ben hem aan het downloaden, thanks voor hosten Sejt
pi_142409520
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef Hermanna het volgende:
Hoe lang gaat deze ronde eigenlijk duren :P? Kunnen we de kinderziektes niet snel eruit editten.
Kan niet
pi_142409813
pi_142409907
pi_142409942
Fokkers aan elkaar aan het lenen... Samenwerking?
pi_142410006
Divisie 2
pi_142410055
Wie wint?
pi_142410087
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef Swaytje het volgende:
Wie wint?
[ afbeelding ]
Jij natuurlijk :7
pi_142410102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:43 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Sway!
pi_142410121
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef Swaytje het volgende:
Wie wint?
[ afbeelding ]
Zal de Tempeliers wel zijn dan :P
pi_142410127
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:43 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Jij natuurlijk :7
No (S)way, José!
pi_142410166
Voorspellingen 1e divisie:

pi_142410177
;(

Ik word maar geen gokker.
pi_142410194
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:45 schreef Swaytje het volgende:
Voorspellingen 1e divisie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Swaygod _O_
pi_142410203
2e divisie voorspellingen

pi_142410260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:45 schreef Swaytje het volgende:
2e divisie voorspellingen
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Umbria 3de in deze lijst.. Zou hij graag zien denk ik!
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:47:10 #229
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142410266
11e? Ik sta 2/3e verdomme! :(
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:47:58 #230
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142410313
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:47 schreef mvdk_ het volgende:
11e? Ik sta 2/3e verdomme! :(
Je gaat als een BMI van een dik wijf omhoog na het eten van 20 sorbets.
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:48:44 #231
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142410359
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Je gaat als een BMI van een dik wijf omhoog na het eten van 20 sorbets.
Ha.
Ha.
Ha.
:|W
pi_142410390
pi_142410423
Zelfs prijzen winnen is niet genoeg..

pi_142410449
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef Swaytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bizar bericht _O-
pi_142410460
Fretsj gaat ervandoor?
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:50:38 #236
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142410477
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Ha.
Ha.
Ha.
:|W
Mislukte grap van mij. :'(

Ik gun BMI natuurlijk de promotie. _O_ ^O^
pi_142410505
2e divisie
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:51:44 #238
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142410540
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Mislukte grap van mij. :'(

Ik gun BMI natuurlijk de promotie. _O_ ^O^
Dat zou nog zomaar kunnen :o
pi_142410576
1e divisie
pi_142410622
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Swaytje het volgende:
1e divisie
[ afbeelding ]
17de plaats en win 3-1 van de eerste plaats. :D
pi_142410650
quote:
1e divisie
[ afbeelding ]
Stand svp?
pi_142410664
pi_142410676
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Roceco het volgende:

[..]

Stand svp?
Komt na de volgende wedstrijd :)
pi_142410686
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Komt na de volgende wedstrijd :)
^O^
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:55:30 #245
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142410715
Super-B gaat me weer killen. }) }) })
pi_142410760
quote:
1e divisie
[ afbeelding ]
Hoe staat Koekenbakkers nog eerste _O- hebben al tijdenlang niet meer gewonnen volgens mij :D
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:56:47 #247
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142410773
Ik verlies alleen maar ;(
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142410790

pi_142410854
2e divisie

pi_142410888
Hoe zit het met de FokCup?
pi_142410893
Smalling een slordige 3.5 miljoen per jaar

pi_142410961
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:45 schreef Sejt het volgende:
Nigerhaven kan langer van Musa genieten.

[ afbeelding ]

[..]

SPOILER
Mooi.
#superniger2020
pi_142411066
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Swaytje het volgende:
Fretsj gaat ervandoor?
[ afbeelding ]
zijn ze helemaal gek geworden? clubicoon verkopen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
pi_142411195
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:59 schreef Swaytje het volgende:
Smalling een slordige 3.5 miljoen per jaar

[ afbeelding ]
^O^
pi_142411234
Denk dat de lage transferprijzen inderdaad door slechte financiele situaties komt..
Zie bijvoorbeeld deze:

Overigens is die hot prospect wel een leuke speler, gehaald van NEC, maar de Foklandse nationaliteit
pi_142411297
Divisie 1
Zijn de winst van Sway en gelijkspel van Angels genoeg om niet ontslagen te worden voor de managers?
pi_142411337
Koekenbakkers happen niet meer?
pi_142411408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef Swaytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja jezus dit bedoel ik, van plek 1 naar 4 :(
pi_142411432
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef Swaytje het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_142411481
Financiele status, aan de goede kant van de streep:

Aan de verkeerde kant van de streep:
pi_142411570
Omzetten van alle fokclubs
pi_142411605
wat betekend "in admiration"? onder curatele?
pi_142411615
quote:

[..]

Er zijn toch elke transferperiodes transferupdates?
Tussendoor zal er niks aan je selectie kunnen veranderen :P
Elke maand van elke team een overzicht plaatsen is echt heel veel werk
Als het veel tijd kost, dan geniet het zeker niet mijn voorkeur, maar ik merk alleen dat mijn selectie best verandert en ik daar weinig van meemaak. Ik dacht dat enkel een screen met het team te posten wel te doen was. (Dus niet de transfers, maar gewoon het eerste elftal).
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:13:25 #264
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142411635
FC BMI financiëel sterkste club van FOK! Als Club _O_
pi_142411663
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef Swaytje het volgende:
Omzetten van alle fokclubs
[ afbeelding ]
Ja, leuk al dat geld als je aan het degraderen bent :')
pi_142411678
pi_142411689
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef 44rdbei het volgende:
wat betekend "in admiration"? onder curatele?
Yep, bang van wel
pi_142411690
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef mvdk_ het volgende:
FC BMI financiëel sterkste club van FOK! Als Club _O_
Ik had gewoon veel meer geld moeten vragen voor kaartjes en seizoenskaarten
Mijn stadion had ook groter gekund!
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:15:42 #269
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142411738
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Ik weet niet eens hoeveel ik heb gevraagd voor mijn kaartjes en seizoenskaaten, ik ga het nog eens opzoeken :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:15:49 #270
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142411747
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Ik had meer rekening moeten houden met de salariskosten. Die zullen bij Dubakunoord flink de pan uitrijzen. Naldo vangt al ¤85,000 per week en Guidetti ¤41000 per week.
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:16:08 #271
239294 PierreTT
pi_142411767
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:06 schreef Swaytje het volgende:
Denk dat de lage transferprijzen inderdaad door slechte financiele situaties komt..
Zie bijvoorbeeld deze:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Overigens is die hot prospect wel een leuke speler, gehaald van NEC, maar de Foklandse nationaliteit
[ afbeelding ]
Godsakker, Joling heeft natuurlijk al het geld van de club lopen verbrassen met TD Albert Verlinde :(
Hou geen speler meer over op deze manier :(
pi_142411774
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik had meer rekening moeten houden met de salariskosten. Die zullen bij Dubakunoord flink de pan uitrijzen. Naldo vangt al ¤85,000 per week en Guidetti ¤41000 per week.
Guidetti zoveel ja?
pi_142411784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Yep, bang van wel
zal wel door de hoge salaris kosten komen....
Alles beter dan degraderen :P
pi_142411810
Grosskreutz gaat echt niet inleveren op zijn salaris om de club te redden
pi_142411846
Marrone denkt er precies hetzelfde over.. Waar is de clubliefde jongens?
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:17:51 #276
239294 PierreTT
pi_142411849
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Vagner Love vangt 250k per week :') :')
pi_142411875
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:17 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Scoort 'ie ook?
pi_142411877
quote:

[..]

Puyol 205k per week, en die is niet meer vooruit te branden ><
pi_142411887
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:18:57 #280
239294 PierreTT
pi_142411904
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:18 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Scoort 'ie ook?
In het begin nog wel veel in de 2e divisie. Zie hem nu eigenlijk bijna niet meer langskomen...
pi_142411915
misschien is maar goed dat fred is verkocht scheelt toch weer in de salaris kosten.
al had ik liever een ander zien vertrekken..
pi_142411937
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:18 schreef PierreTT het volgende:

[..]

In het begin nog wel veel in de 2e divisie. Zie hem nu eigenlijk bijna niet meer langskomen...
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:20:28 #283
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142411965
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:16 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Guidetti zoveel ja?
:Y

pi_142411972
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze vliegen toch niet met Malaysia air?
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP donderdag 17 juli 2014 @ 20:21:02 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_142411985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:18 schreef Swaytje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dear...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_142411994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:20 schreef superniger het volgende:

[..]

Ze vliegen toch niet met Malaysia air?
:X
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:21:26 #287
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142412008
Sway! Simuleren :(!
pi_142412013
Ook Neil Lennon onder druk
pi_142412033
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:22:41 #290
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142412061
quote:

[..]

Een zo'n speler is niet erg, maar ik heb er meerdere rondlopen die flink wat vangen. Anita vangt ¤41,500, Darren Bent ¤77,000 en Hamit Altintop die ¤66,000 vangt.
pi_142412064
2e divisie

En stand:

Salariskosten:
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:23:41 #292
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142412112
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Een zo'n speler is niet erg, maar ik heb er meerdere rondlopen die flink wat vangen. Anita vangt ¤41,500, Darren Bent ¤77,000 en Hamit Altintop die ¤66,000 vangt.
Bent scoort toch prima?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:22 schreef Swaytje het volgende:
2e divisie
[ afbeelding ]

En stand:
[ afbeelding ]
BMI nog 3e :x
pi_142412138
pi_142412146
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:17 schreef Swaytje het volgende:
Marrone denkt er precies hetzelfde over.. Waar is de clubliefde jongens?
[ afbeelding ]
Broski gaat ook failliet.
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:24:26 #295
239294 PierreTT
pi_142412151
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik heb Rossi ook nog met 90k per week ofzo?

Sway mag ik misschien een overzicht van de hoogste 4 salarissen van mijn club? :D
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:24:51 #296
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142412175
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Bent scoort toch prima?

[..]

BMI nog 3e :x
Bent doet het wel prima. Zeker een van mijn belangrijkste spelers. Financieel zou een transfer van een van de grootverdieners wel goed uitkomen, maar sportief dan niet.
pi_142412211
Eriksen is mn duurste speler, hij vangt 71k/week. Daarna komt Pelle.
pi_142412228
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef Swaytje het volgende:
[ afbeelding ]
yeah! we leven nog.
pi_142412231
1e divisie:

Stand:

Salarissen:
pi_142412249
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
Eriksen is mn duurste speler, hij vangt 71k/week. Daarna komt Pelle.
eriksen doet het best goed toch?
pi_142412250
Nou ik weet al wat ik volgende ronde ga doen, alleen maar goedkope spelers halen :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')