ja precies, wat is het probleemquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:49 schreef TwentyFourr het volgende:
Lang weekend wandelen/vissen in de Ardennen
ah je bent nog een klein pubertjequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
K ga liever met mn vrienden naar Ibiza ofso..
Weekendje Ardennen is dan wel beetje saai maar dan overleg je even en zeg je liever naar Londen ofzo te gaan, sjongejongequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef jogy het volgende:
Tering, als je dit meent heb ik meelij met je pa. En door die 70 uur per week werk heb jij die master of science nu kunnen halen, ondankbaar secreet. Ga gewoon ff regelmatig bij hem langs, desnoods alleen even bij hem komen eten of zo. Een een weekendje Ardennen kan je ook wel lijden.
Ook een goede ja, wel iets gaan ondernemen maar dan ergens waar je niet dood gaat door vervelingquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef Donnis het volgende:
[..]
Weekendje Ardennen is dan wel beetje saai maar dan overleg je even en zeg je liever naar Londen ofzo te gaan, sjongejongeeen troll of een complete randdebiel dezen TS.
Omdat ik hoog opgeleid ben moet ik maar constant in woelige taal spreken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef OMGitsSander het volgende:
Ik call bullshit. "Mijn vader wil steeds met me chillen".
Gezien je taalgebruik ben jij geen master of science.
Ik zeg: dit is een troll...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:02 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Omdat ik hoog opgeleid ben moet ik maar constant in woelige taal spreken?
Nee maar aan je gedrag en taalgebruik te zien ben je een 16 jarige vmbo-er.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:02 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Omdat ik hoog opgeleid ben moet ik maar constant in woelige taal spreken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |