Moet je aan hun vragen. Schrijf een brief.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zo. Daar blijkt instagram geen enkel probleem mee te hebben, dus waarom dan hier wel mee?
Ben je gek, ben nu alweer teveel geconfronteerd met instagram.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Moet je aan hun vragen. Schrijf een brief.
Ik wilde net een topic openen met daarin jou link naar een verwijzing dat ZarB zich eindelijk eens publiekelijk gemaakt heeft maar helaasquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:11 schreef erik013 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)lijvige-tiener.dhtml
Zij is medisch onverantwoord dik, en niet zomaar 'net even iets te zwaar'. Toch doet ze alsof er niets inzit tussen het gewicht van een model en haar gewichtEn dan ook nog doen alsof we zoiets mooi moeten vinden en alsof het iets normaals/gezond is.
Bah![]()
Blablablablabla herpes. Ik heb mezelf allang openbaar gemaakt. Doe je research wat beter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik wilde net een topic openen met daarin jou link naar een verwijzing dat ZarB zich eindelijk eens publiekelijk gemaakt heeft maar helaas
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Blablablablabla herpes. Ik heb mezelf allang openbaar gemaakt. Doe je research wat beter.
Ik wens niet geassocieerd te worden met dikkies.quote:
Misschien heeft ze zichzelf wel gefotoshopt en is ze facking lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik wens niet geassocieerd te worden met dikkies.
Dan nog is hier een dikkie te zien en is jouw reactie op dat beeld gebaseerd. Zodoende wens ik dus niet met dikkes geassocieerd te worden. Als zijn irl een lekkere chick ala Doutzen blijkt te zijn, dan mag het.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:51 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zichzelf wel gefotoshopt en is ze facking lekker
ok xDquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan nog is hier een dikkie te zien en is jouw reactie op dat beeld gebaseerd. Zodoende wens ik dus niet met dikkes geassocieerd te worden. Als zijn irl een lekkere chick ala Doutzen blijkt te zijn, dan mag het.
Mooi is het niet, maar moet alles maar mooi zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:11 schreef erik013 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)lijvige-tiener.dhtml
Zij is medisch onverantwoord dik, en niet zomaar 'net even iets te zwaar'. Toch doet ze alsof er niets inzit tussen het gewicht van een model en haar gewichtEn dan ook nog doen alsof we zoiets mooi moeten vinden en alsof het iets normaals/gezond is.
Bah![]()
Omdat je hip bent als je alle nieuwe apps hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zou je sowieso op instagram zitten, foto's delen kan toch ook gewoon via facebook.
Laat ze die andere foto's dan ook gewoon verwijderen. Ik snap niet waarom ze dan überhaupt onderscheid maken tussen die meiden en deze meid.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef snakelady het volgende:
Ze heeft wel gelijk, er staan meiden in veel minder dan dat op instagram, je kan niet gaan discrimineren op gewicht.
En dit is wel gezond? Het aansporen van anorexia?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen een schrikbeeld.
Het spoort mensen aan om schijt te hebben aan hun gezondheid en kansen in de toekomst (onder het mom van niks aantrekken van wat anderen van je vinden). Terwijl je met een lichaam als dit alleen bij de plaatselijke snackbar aan wordt genomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |