Matige grap man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:37 schreef johnson555 het volgende:
Is wel een klachtbrief waardig Amoeba, vind ik dan. Ik zou er een naar AR sturen
Jouw "grap" was niet veel beter. En je kan het toch proberen, misschien krijg je dan een extra 12(?) euro loon, kan je weer een kratje bier van halen.quote:
Per bus zou je het kunnen overwegen, per trein zou ik het er niet op wagen. Als je gecontroleerd wordt, en ze gaan de foto vergelijken, dan ben je aan de beurt. Heb je een dag voor niks gewerkt. Laat staan dat je dit twee keer op één werkdag overkomt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:03 schreef Amoeba het volgende:
Eerst maar een nieuwe bankpas aanvragen, daarna een nieuwe OV chipkaart. Zou ik met de pas van m'n huisgenoot kunnen reizen voor 2-3 dagen?
Buiten op het balkon in een hoekje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef trolley het volgende:
[..]
Per bus zou je het kunnen overwegen, per trein zou ik het er niet op wagen. Als je gecontroleerd wordt, en ze gaan de foto vergelijken, dan ben je aan de beurt. Heb je een dag voor niks gewerkt. Laat staan dat je dit twee keer op één werkdag overkomt.
Maar nergens terug te vinden, die portemonnee?
Idd, je doet soms alsof iedereen je vijand is en jou probeert te dwarsbomen. Hij doet ook gwn zn werk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Jouw "grap" was niet veel beter. En je kan het toch proberen, misschien krijg je dan een extra 12(?) euro loon, kan je weer een kratje bier van halen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Buiten op het balkon in een hoekje.godverdomme
Had net de request om mijn OV te blokkeren en een nieuwe aan te vragen verstuurd (maar nog niet afgerekend) dus ga ff vlug met die pipo's bellen straks als mijn OV nu geblokkeerd is.
Enfin, nieuwe bankpas is aangevraagd. Kosten: 0 euro
Is niet zo erg, ik moest meestal bij de plaatselijke Albert Heijn 3-4 keer opnieuw proberen voordat hij die pas eindelijk eens pikte. Was hard versleten.
Nu douchen. Voel me echt een partij ontzettend smerig na dit gestress en gezweet.
Ik zei toch dat ik beter 'ja' had kunnen kunnen zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Idd, je doet soms alsof iedereen je vijand is en jou probeert te dwarsbomen. Hij doet ook gwn zn werk.
Tussen FOK! en een elektronische omgeving van Autoreset waar je je uren in moet voeren zit wel een subtiel verschil.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:07 schreef Marco001 het volgende:
Past, op fok wordt volgens mij ook geen ssl gebruikt.
Kijk toch gewoon even op ebay.com. Die van mij was 1 cent en werkt perfect.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef trolley het volgende:
Godver, wil ik zo'n 12V duo autolader bestellen op bol.com, heeft die kut Rabobank weer een storing in hun internetbankieren systeem
Nah. Je hebt al een wisselrit he.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:54 schreef driekeerdrie het volgende:
Wordt ik gebeld door AR of ik mijn wisselrit wil inwisselen voor een dag locatiewerk (bij die andere grote keten die niet de vogel is). Heb ik maandag en dinsdag ook al gedaan dus ik had er niet zo veel zin in. Vindt AR dat arelaxed als je dat weigert? Krijg je daar problemen mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |