abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142678320
Is wel een klachtbrief waardig Amoeba, vind ik dan. Ik zou er een naar AR sturen
Zie!
pi_142678404
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:37 schreef johnson555 het volgende:
Is wel een klachtbrief waardig Amoeba, vind ik dan. Ik zou er een naar AR sturen
Matige grap man.
pi_142680093
quote:
13s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Matige grap man.
Jouw "grap" was niet veel beter. En je kan het toch proberen, misschien krijg je dan een extra 12(?) euro loon, kan je weer een kratje bier van halen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:01:24 #254
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142681366
Binnenkort weer dikke auto's rijden naar LM's!

http://www.groen7.nl/zake(...)r&utm_source=twitter

Dit vraagt om misbruik natuurlijk... :Y
pi_142681418
Eerst maar een nieuwe bankpas aanvragen, daarna een nieuwe OV chipkaart. Zou ik met de pas van m'n huisgenoot kunnen reizen voor 2-3 dagen?
pi_142681589
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:03 schreef Amoeba het volgende:
Eerst maar een nieuwe bankpas aanvragen, daarna een nieuwe OV chipkaart. Zou ik met de pas van m'n huisgenoot kunnen reizen voor 2-3 dagen?
Per bus zou je het kunnen overwegen, per trein zou ik het er niet op wagen. Als je gecontroleerd wordt, en ze gaan de foto vergelijken, dan ben je aan de beurt. Heb je een dag voor niks gewerkt. Laat staan dat je dit twee keer op één werkdag overkomt.

Maar nergens terug te vinden, die portemonnee?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142683058
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef trolley het volgende:

[..]

Per bus zou je het kunnen overwegen, per trein zou ik het er niet op wagen. Als je gecontroleerd wordt, en ze gaan de foto vergelijken, dan ben je aan de beurt. Heb je een dag voor niks gewerkt. Laat staan dat je dit twee keer op één werkdag overkomt.

Maar nergens terug te vinden, die portemonnee?
Buiten op het balkon in een hoekje. :') godverdomme
Had net de request om mijn OV te blokkeren en een nieuwe aan te vragen verstuurd (maar nog niet afgerekend) dus ga ff vlug met die pipo's bellen straks als mijn OV nu geblokkeerd is. :r

Enfin, nieuwe bankpas is aangevraagd. Kosten: 0 euro
Is niet zo erg, ik moest meestal bij de plaatselijke Albert Heijn 3-4 keer opnieuw proberen voordat hij die pas eindelijk eens pikte. Was hard versleten. :P

Nu douchen. Voel me echt een partij ontzettend smerig na dit gestress en gezweet. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 16:07:20 ]
pi_142685851
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jouw "grap" was niet veel beter. En je kan het toch proberen, misschien krijg je dan een extra 12(?) euro loon, kan je weer een kratje bier van halen.
Idd, je doet soms alsof iedereen je vijand is en jou probeert te dwarsbomen. Hij doet ook gwn zn werk.
Zie!
pi_142686059
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Buiten op het balkon in een hoekje. :') godverdomme
Had net de request om mijn OV te blokkeren en een nieuwe aan te vragen verstuurd (maar nog niet afgerekend) dus ga ff vlug met die pipo's bellen straks als mijn OV nu geblokkeerd is. :r

Enfin, nieuwe bankpas is aangevraagd. Kosten: 0 euro
Is niet zo erg, ik moest meestal bij de plaatselijke Albert Heijn 3-4 keer opnieuw proberen voordat hij die pas eindelijk eens pikte. Was hard versleten. :P

Nu douchen. Voel me echt een partij ontzettend smerig na dit gestress en gezweet. :')
_O-
pi_142687213
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Idd, je doet soms alsof iedereen je vijand is en jou probeert te dwarsbomen. Hij doet ook gwn zn werk.
Ik zei toch dat ik beter 'ja' had kunnen kunnen zeggen. :P
pi_142688083
Voor morgen voorlopig een enkel ritje Urk ( :')) - Groningen, naar de Wismarweg. Hopelijk nog iets erachter aan :)
pi_142688892
Uiteindelijk 2 uur mogen wachten in Maarssen. Om 3 uur stonden er 12 chauffeurs en 3 chaufeuses :). Prima kunnen babbelen met de collega's.
Werden er vanaf 1 uur al auto's buitengereden, maar niemand had kentekens ontvangen. Komt eindelijk de persoon die het moest gaan regelen weet hij ook geen kentekens. Moesten maar een auto pakken en rijden. Dat had om 1 uur ook al wel gekund. Toen een fijn ritje naar Vlissingen en nu weer een goeie 2 uur naar huis om bij een barbecue aan te sluiten :)

Morgen weer nieuwe PostNL bussen omwisselen. Tot dusver alleen gisteren geen werk gehad. Dikke prima :)
pi_142692504
Morgen weer geen werk. 9.gif
Ik word de beste AR apptester ooit. _O_

Enfin, auto is weer thuis. 2 dagen werk aan die ophanging gehad, hoefde alleen een bierpakket af te rekenen. :) Goeie handel.

Even totaal wat anders, ik zag net iemand best wel een smerige overtreding maken. Om een auto hoeken en vol door rood, stel dat iemand dat gefilmd had en bij de politie af zou gooien (NSB praktijken wel), kan hij dan een bekeuring verwachten?

Ik weet niet of dat geldig bewijsmateriaal is. Immers zou het kenteken bewerkt kunnen zijn etc.
pi_142693783
Voor de AR mensen, als je inlogt op de website van Autoreset, kun je dan ook gewoon voorbij de eerste login komen en als je dan op beschikbaar/declaraties invoeren drukt dat hij dan een ongeldige gebruikersnaam/wachtwoord combinatie geeft?

Edit: echt :')

Krijg je die foutmelding, kijk je naar de URL, staat er dit:

http://xt2.autoreset.nl/autoresetweb/login.aspx?User=Amoeba&Pwd='plain text password'

Echt gewoon in plain text. Niet eens via SSL (beveiligde verbinding) verzonden. Stelletje amateurs.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 20:45:10 ]
pi_142695365
Past, op fok wordt volgens mij ook geen ssl gebruikt. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_142695425
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:07 schreef Marco001 het volgende:
Past, op fok wordt volgens mij ook geen ssl gebruikt. ;)
Tussen FOK! en een elektronische omgeving van Autoreset waar je je uren in moet voeren zit wel een subtiel verschil. :P
pi_142697630
//nerdmodus aan:
Dat valt me al bijna 3 jaar op. Maar volgens mij heb ik ooit eens gehoord dat er aan een nieuwe website werd gewerkt?

Maar ze gebruiken zelfs gewoon een standaard hostingpakketje, niet eens een vps-server of een eigen bak. Staan in totaal 281 websites op die server. De webhostingprovider kan dus gewoon in de serverlogs alle login gegevens zien. En bij heel veel webhosts zijn die serverlogs ook nog eens dusdanig slecht beveiligd dat het 'hele internet' ze kan zien.

Ze hadden op zijn minst gebruik kunnen maken van MD5 encrypted logingegevens en zelfs dat is onveilig. SSL lijkt me wel noodzakelijk.

En meer verstand heb ik niet meer van dat soort dingen, ben nu 3 jaar weg uit de ICT wereld.
//

Vandaag toch nog een spoedje gehad! Toch weer 4,5 uur gemaakt :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Pizzabodem op 25-07-2014 17:24:50 ]
.
pi_142697851
Godver, wil ik zo'n 12V duo autolader bestellen op bol.com, heeft die kut Rabobank weer een storing in hun internetbankieren systeem :r
pi_142698107
.
pi_142698614
quote:
:D _O_
pi_142699972
quote:
8s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef trolley het volgende:
Godver, wil ik zo'n 12V duo autolader bestellen op bol.com, heeft die kut Rabobank weer een storing in hun internetbankieren systeem :r
Kijk toch gewoon even op ebay.com. Die van mij was 1 cent en werkt perfect. :D
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_142709029
Zo, weer in de bus. Vandaag:
Schipborg - Groningen
Groningen - Nijmegen - Groningen
Groningen - Schipborg

Ben benieuwd hoe het gaat, ben nu al een paar dagen dikke vrienden met m'n paracetamollen :')
pi_142709777
Wordt ik gebeld door AR of ik mijn wisselrit wil inwisselen voor een dag locatiewerk (bij die andere grote keten die niet de vogel is). Heb ik maandag en dinsdag ook al gedaan dus ik had er niet zo veel zin in. Vindt AR dat arelaxed als je dat weigert? Krijg je daar problemen mee?
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_142711698
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:54 schreef driekeerdrie het volgende:
Wordt ik gebeld door AR of ik mijn wisselrit wil inwisselen voor een dag locatiewerk (bij die andere grote keten die niet de vogel is). Heb ik maandag en dinsdag ook al gedaan dus ik had er niet zo veel zin in. Vindt AR dat arelaxed als je dat weigert? Krijg je daar problemen mee?
Nah. Je hebt al een wisselrit he. :P

Sowieso mag je altijd weigeren als ze je bellen. Spoedjes heb ik ook wel eens afgeslagen omdat ik net wat anders ging doen.

Edit: even met de administratie gebeld. Vage fout in het systeem oid, fixed.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2014 10:31:20 ]
pi_142716240
Net een senior AR tegengekomen in Groningen. Wat een kerel was dat zeg :')

Polo, spijkerbroek en sandalen :') hij had er nog net geen wollen sokken bij aan _O-

Heel verhaal gehad met die kerel, vraagt hij echt na een kwartier ofzo: ''wat voor werk doe jij eigenlijk?" Dus ik zeg zo: "ik ben uw concurrent" :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')