SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Voor Super-B en toekomstige hosts, hier zijn de logo's te downloaden:
link
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:
I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:45 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Oh, FC Creme is dus mijn fierce rival.![]()
![]()
![]()
Handig dat je je teamnaam als ondertitel hebt gedaan, hoef ik niet steeds naar de OP te kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:50 schreef Roceco het volgende:
Doe ook maar zo'n overzichtsblad en financiële status van de Angels svp
Children of the night. What music they make.![]()
Haha, dat is niet mijn teamnaam (dat is Henk's Angels), maar die van mijn rivalen in Rio de Aguero...quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Handig dat je je teamnaam als ondertitel hebt gedaan, hoef ik niet steeds naar de OP te kijken
Ondertitel:
Anglerfish FC![]()
![]()
Helemaal in thema.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef Happel het volgende:
Het verlies van Phoenix was ingecalculeerd. Komt wel goed zodra ze promoveren.
Eerst bijna failliet en dan uit de as herrijzen.![]()
Je let even niet op...en plots is Gerard Joling als manager aangenomen! Arme inwoners van Ciscuslaag, daar moeten ze nu met gesloten deuren slapen..
Maarre....waar is Mariano Bombarda dan heen? (Die sprak tenminste zn talen)![]()
PA van 58? Geen typo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:55 schreef Hermanna het volgende:
Waarom is Henderson Liam nou weer gekochtPA van 58.
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ohquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:55 schreef Roceco het volgende:
[..]
Haha, dat is niet mijn teamnaam (dat is Henk's Angels), maar die van mijn rivalen in Rio de Aguero...
Ondertitel:
Anglerfish FC
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Aan het huilen nadat Dubakunoord met 10 man een punt stal.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:50 schreef Roceco het volgende:
Doe ook maar zo'n overzichtsblad en financiële status van de Angels svp![]()
![]()
Wat zijn eigenlijk de stats van de coach van Red Forest, Rob Verlinden?Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:19 schreef DeHovenier het volgende:
Wat zijn eigenlijk de stats van de coach van Red Forest, Rob Verlinden?![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:22 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Mag ik ook zo een overzicht van FC Broski?![]()
![]()
Sway, ik zie dat er bij jouw team een speler is J Ward, kun je even kijken of je die speler van mijn club (FC Creme) hebt gekocht of gehuurd?quote:![]()
verloren van sway, kan gebeuren natuurlijk.quote:
En natuurlijk weer een rode kaart.![]()
hou daar nou eens mee op!![]()
Had ik al vanaf het begin in mn teamquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:23 schreef Super-B het volgende:
[..]
Sway, ik zie dat er bij jouw team een speler is J Ward, kun je even kijken of je die speler van mijn club (FC Creme) hebt gekocht of gehuurd?![]()
![]()
En zo'n overzichtje van Odin aub
edit: en coach?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sway, kan je even posten waar Tielemans naar toe is, en of er nog meer eventuele transfers zijn geweest?:)![]()
Is dat niet die jeugdige James Ward (Engeland) die ik heb?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Had ik al vanaf het begin in mn team![]()
![]()
Thnx! Ik zie dat FC Creme bij mij geen Fierce Rival isquote:Maar bij hem sta ik wel als Fierce Rival.
![]()
Transferoverzicht komt binnenkort! Wacht even tot de transferperiode voorbij is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef mvdk_ het volgende:
Sway, kan je even posten waar Tielemans naar toe is, en of er nog meer eventuele transfers zijn geweest?![]()
1-2quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: en coach?![]()
![]()
![]()
Oké dankje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:25 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Transferoverzicht komt binnenkort! Wacht even tot de transferperiode voorbij is.:)![]()
Nope, Joel Ward, van Crystal palacequote:Op donderdag 17 juli 2014 13:25 schreef Super-B het volgende:
[..]
Is dat niet die jeugdige James Ward (Engeland) die ik heb?![]()
Je coach is Neil Lennonquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: en coach?![]()
![]()
Jij met je Tielemansquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef mvdk_ het volgende:
Sway, kan je even posten waar Tielemans naar toe is, en of er nog meer eventuele transfers zijn geweest?
Dus Nerevar is pleitequote:Op donderdag 17 juli 2014 13:26 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Je coach is Neil Lennon
[ afbeelding ]
Mja, ik wilde mijn club toegankelijk maken voor het plebsquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:28 schreef Hermanna het volgende:
FC Odin heeft wel een van de goedkoopste wedstrijd tickets.
Een echte volksclub.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:28 schreef Hermanna het volgende:
FC Odin heeft wel een van de goedkoopste wedstrijd tickets.
![]()
![]()
En van FC Wervelwind aub.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:29 schreef HamburgerHenk het volgende:
Oeh een overzichtje van Hamburger FC lijkt me ook wel leukNo bitch to me![]()
Goh, verliesquote:
Haha, ik zal straks bij het einde van de transferperiode een overzicht van alle transfers plaatsen.
Zal ik meteen daarbij een info overzichtje van alle clubs zetten. Heb het idee dat iedereen die toch wil zien![]()
![]()
Mag ik ook zo een overzicht van Nigerhaven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:26 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Je coach is Neil Lennon
[ afbeelding ]![]()
Lijkt me een strak plan!quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:31 schreef Swaytje het volgende:
Haha, ik zal straks bij het einde van de transferperiode een overzicht van alle transfers plaatsen.
Zal ik meteen daarbij een info overzichtje van alle clubs zetten. Heb het idee dat iedereen die toch wil zienChildren of the night. What music they make.![]()
Ik ben wel trots op mijn leerlingquote:
Goed!quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:31 schreef Swaytje het volgende:
Zal ik meteen daarbij een info overzichtje van alle clubs zetten. Heb het idee dat iedereen die toch wil zien![]()
Ik ga waardeloos Sejt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:33 schreef Sejt het volgende:
Fokkers gaan goed in 2e Divisie, heb ik het gevoel.
Je zou iets moois van mijn manager maken
:)![]()
Mooier dan Joling lukt toch nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:34 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik ga waardeloos Sejt.
no homo![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:34 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
mag ik een wedstrijd verslag van de 5-0?![]()
![]()
Excuse!quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:34 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik ga waardeloos Sejt.
I love my mispoken words.![]()
Vast en zeker je club live ge-edit toen je aan het hosten wasquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Super-B het volgende:
Met 10 punten en een ongeslagen reeks op de 1e plaats in de eerste FOK! divisie.grapje
![]()
![]()
Seferovic iig ook kwijt geraakt aan Red Forrest.
Nu maar hopen op een mooi bedrag! Zijn andere aankoop van mij (Grenier) wel een vervelende blessure denk ik. Nog maar 11% fitness.
(Stalybrug)![]()
Ki-Hyeon en Mendoza zijn nu de nieuwe helden van FC BMI i.p.v. Jesé en Tielemans!
Oftewel Ki-Hyeon en Mendoza vertrekken volgend seizoen naar PSG.:)![]()
Heb je 'm niet uitgeleend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef stalybridge het volgende:
Seferovic iig ook kwijt geraakt aan Red Forrest.
Nu maar hopen op een mooi bedrag! Zijn andere aankoop van mij (Grenier) wel een vervelende blessure denk ik. Nog maar 11% fitness.
(Stalybrug)
Maar wachten op de screens aan t eind van de transferperiode.Children of the night. What music they make.![]()
Waar is Red Forest?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Swaytje het volgende:
1e divisie
[ afbeelding ]
Stand
[ afbeelding ]Children of the night. What music they make.![]()
Zou je de wedstrijdverslag van die 2-1 FC Creme kunnen posten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Swaytje het volgende:
1e divisie
[ afbeelding ]
Stand
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef Super-B het volgende:
[..]
Zou je de wedstrijdverslag van die 2-1 FC Creme kunnen posten?![]()
![]()
Gelijk de snelste goal van de competitiequote:Op donderdag 17 juli 2014 13:46 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Excuses, speelden een dag eerder blijkbaar
[ afbeelding ]?
![]()
Waarom speelt Tempeliers zijn CL-wedstrijden in het nationale Fokland stadion?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Swaytje het volgende:
Tempeliers verliest in laatste minuut CL
[ afbeelding ]
We mooi 75.000 bezoekers![]()
![]()
Komt waarschijnlijk door mij. Ik heb dat stadion zo ingesteld dat de grote wedstrijden daar gespeeld worden - maar ging er niet van uit dat zo'n playoff voor de CL er dan gespeeld zou worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:47 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Waarom speelt Tempeliers zijn CL-wedstrijden in het nationale Fokland stadion?I love my mispoken words.![]()
Komt aan het einde van het transferseizoenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:48 schreef Super-B het volgende:
Zou ik mijn transferoverzicht mogen zien? (FC Creme)![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:47 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Gelijk de snelste goal van de competitie?
![]()
![]()
Jzeez, wat een poul!quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:50 schreef Swaytje het volgende:
Tuurlijk... Goeie loting!
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat er in FOK! 1 heel veel teams aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:51 schreef YouriNL het volgende:
Heb toch het gevoel dat de meeste teams enorm wisselvallig presteren...
Kijk naar vorig seizoen. met 66 punten kampioen over 38 wedstijden. Dat slaat eigenlijk nergens op!![]()
Dat betekent een mooie balans. Ook Divisie 2 lijkt in goede balans.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:53 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik denk dat er in FOK! 1 heel veel teams aan elkaar gewaagd zijn.
Kijk naar vorig seizoen. met 66 punten kampioen over 38 wedstijden. Dat slaat eigenlijk nergens op!I love my mispoken words.![]()
Ja, precies. Toch raar dat de nummer 14 eerst overtuigend weet te winnen van de nummer 4 en de nummer 8, om het daarna te verpesten tegen de nummers 16 en 19. Het zal wel aan de onervaren selectie liggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:53 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Kijk naar vorig seizoen. met 66 punten kampioen over 38 wedstijden. Dat slaat eigenlijk nergens op!![]()
![]()
Is ook leukerquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:53 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Kijk naar vorig seizoen. met 66 punten kampioen over 38 wedstijden. Dat slaat eigenlijk nergens op!Zou een beetje saai zijn als er nu al een team domineert.
![]()
Sterker als je kijk naar de promovendi lijkt zelfs 1 en 2 redelijk gelijkwaardig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat betekent een mooie balans. Ook Divisie 2 lijkt in goede balans.![]()
Volgens mij eindigde FC Wervelwind vorige seizoen nog lagerquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:56 schreef mvdk_ het volgende:
Swaytje, ben ik nu letterlijk het slechtste team van heel FOK! Als Club?![]()
Nu ook weer een vrij matig begin. Dit weekend ben ik weg, hopelijk dat het bij terugkomst een stuk beter gaat!No bitch to me![]()
Klopt, mooi toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:58 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Sterker als je kijk naar de promovendi lijkt zelfs 1 en 2 redelijk gelijkwaardig.
Was eigenlijk ook de bedoeling, zodat we niet na 5 of 10 jaar een zwaar overpowered top 3 hebben en de rest kwakkelt er wat achteraan.
Maar laten we zien hoe het allemaal zich ontwikkeld!I love my mispoken words.![]()
Heel mooi!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, mooi toch?
Was eigenlijk ook de bedoeling, zodat we niet na 5 of 10 jaar een zwaar overpowered top 3 hebben en de rest kwakkelt er wat achteraan.
Maar laten we zien hoe het allemaal zich ontwikkeld!![]()
Inderdaad, hopelijk kunnen mijn jonge gasten nog flink groeien, wil niet afdalen naar de kelder van het voetbal. Overigens ben ik ook benieuwd naar de ontwikkeling van de reputatie van de competities. 52ste voor divisie 2 lijkt me wat laag..quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, mooi toch?
Maar laten we zien hoe het allemaal zich ontwikkeld!![]()
Klopt, maar absoluut liggen ze maar 300 of 400 in reputatie van elkaar af, meen ik me te herinneren. En de 2e Divisie is al gestegenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:04 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk kunnen mijn jonge gasten nog flink groeien, wil niet afdalen naar de kelder van het voetbal. Overigens ben ik ook benieuwd naar de ontwikkeling van de reputatie van de competities. 52ste voor divisie 2 lijkt me wat laag..
Wel een puntje van aandacht voor de volgende keer, aangezien het een reden kan zijn van de excodus van teams bij degradatie.I love my mispoken words.![]()
Misschien weet ik dan ook meteen als je post over welk team je het hebt! LOLquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:07 schreef ambiance het volgende:
[..]
Over 10 jaar zal mijn jeugd jullie üntermenschen domineren! (Hopeloze hoop!)
![]()
Zie de afbeelding die ik quote.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:10 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Misschien weet ik dan ook meteen als je post over welk team je het hebt! LOL
-----------------------------------------------
FC Schweinhund![]()
Oh ja, vol op de jeugd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:12 schreef ambiance het volgende:
[..]
Zie de afbeelding die ik quote.
-----------------------------------------------
FC Schweinhund
Het gaat toch nu niet zo slecht in FOK! 2?![]()
FC BMIquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:13 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Oh ja, vol op de jeugd!
Het gaat toch nu niet zo slecht in FOK! 2?
DIe was van mijn geloof ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:14 schreef Swaytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Jan Wouters is actief in Fokland![]()
![]()
Transferoverzicht en Teaminformatie September(2014/2015)
Henk's Angels (Roceco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopabowana Football Club (Bow)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de Tempeliers (SiebeJ)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RKVV Volharding (Hobbel_Rob)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle United (Sejt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport Club Ciscus (Ciscus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporting Nigerhaven (superniger)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FC (YouriNL)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubakunoord (IkeDubaku99)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Broski (Hermanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme (Super-B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC De Koekenbakkers (Jorwol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Fylax (Fylax)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin (Drizzt_DoUrden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red Forest (DeHovenier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode Sokken (44rdbei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schweinhund (ambiance)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FC (HamburgerHenk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Bruno Martins Indi (mvdk_)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Wervelwind (TornadoDK)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix United (Happel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL Sterrenteam (PierreTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stalybrug Celtic FC (stalybridge)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dries faalt niet alleen in het echte leven!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:17 schreef YouriNL het volgende:
Kun je even kijken of Dries Roelvink nog de manager is van Umbria FC?![]()
Giovani Moreno? Die doet het prima bij mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:19 schreef superniger het volgende:
Ben alleen Moreno kwijtgeraakt.
Heb wel Boilessen daarvoor teruggekregen.
----
Daarnaast heb ik blijkbaar een hoop spelers van Schweinhund gekocht
Jairo kwijt aan de Tempeliers... Ik snap het transferbeleid van FC Broski niet.. Spelers worden veels te goedkoop verkocht.
Wat moet ik nou met Carles Lopez Rubio van Nigerhaven.![]()
Van de sterren winnen met über-ster Gerard Joling als coach. Onee...gelijkspelen, ook goed.quote:
Maarre...waar is mijn coach Mariano Bombarda heen?![]()
Ik moet er helaas vandoor, geloof dat Super-B het van me overneemt!
Voor de zekerheid hier ook even de link naar de savefile:
https://www.dropbox.com/s(...)s%20club%20-%20v3.fm![]()
Bij screen van mijn club overzicht staat overigens "Continental competition : - "
Terwijl ik toch echt in de CL zit![]()
![]()
Nee, Alberto Morenoquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:20 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Giovani Moreno? Die doet het prima bij mij.
----
Daarnaast heb ik blijkbaar een hoop spelers van Schweinhund gekocht![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef Hermanna het volgende:
Wat moet ik nou met Carles Lopez Rubio van Nigerhaven.
Die gaat je naar de top brengen.![]()
De champions league is toch de competitie van de kampioenen van CONTINENT Europa?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:26 schreef Swaytje het volgende:
Bij screen van mijn club overzicht staat overigens "Continental competition : - "
Terwijl ik toch echt in de CL zit
Geen idee of dat het is![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:17 schreef Swaytje het volgende:
Henk's Angels (Roceco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopabowana Football Club (Bow)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de Tempeliers (SiebeJ)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RKVV Volharding (Hobbel_Rob)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle United (Sejt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport Club Ciscus (Ciscus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporting Nigerhaven (superniger)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FC (YouriNL)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubakunoord (IkeDubaku99)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Broski (Hermanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme (Super-B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC De Koekenbakkers (Jorwol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Fylax (Fylax)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin (Drizzt_DoUrden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red Forest (DeHovenier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode Sokken (44rdbei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schweinhund (ambiance)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FC (HamburgerHenk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Bruno Martins Indi (mvdk_)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Wervelwind (TornadoDK)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix United (Happel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL Sterrenteam (PierreTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stalybrug Celtic FC (stalybridge)Bijna 29000 seizoenskaarten....dan houden we 3000 stoelen over voor dagjesmensen en bezoekers..nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is jullie stadion ook al gebouwd ver voor Fokland bestond?
Verder nog opmerkelijk goede aankopen, waaronder Memphis Depay voor een prikkie. Waarvoor dank.![]()
Wat bertreft die kaartjes. Ik had ze gemakkelijk duurder kunnen maken!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bijna 29000 seizoenskaarten....dan houden we 3000 stoelen over voor dagjesmensen en bezoekers..nice!
Is jullie stadion ook al gebouwd ver voor Fokland bestond?
Verder nog opmerkelijk goede aankopen, waaronder Memphis Depay voor een prikkie. Waarvoor dank.![]()
Ik ga hem even van dropbox overnemen en dan het spel laden. Dan kunnen we van start.
Was even bezig met het regelen van mijn afstudeerverklaring.Heb dat nodig om met mijn hbo-p naar de universiteit te kunnen. Wat een gedoe zeg.
Maar ik krijg hem als het goed is volgende week.
![]()
![]()
Schiet maar op! hahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:41 schreef Super-B het volgende:
Ik ga hem even van dropbox overnemen en dan het spel laden. Dan kunnen we van start.
Was even bezig met het regelen van mijn afstudeerverklaring.Heb dat nodig om met mijn hbo-p naar de universiteit te kunnen. Wat een gedoe zeg.
Maar ik krijg hem als het goed is volgende week.
![]()
Oja, en proficiat natuurlijk dat je naar de Uni over kunt!![]()
![]()
Mijn halve team verkocht. De meeste voor belachelijke prijzen.
Net niet promoveren wordt zo wel heel pijnlijk!![]()
Thanks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:42 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Schiet maar op! haha
Oja, en proficiat natuurlijk dat je naar de Uni over kunt!![]()
Ben wel benieuwd wat mijn gemiddelde is geworden uiteindelijk. Moet wel hopen dat het boven de 7,50 is, aangezien de Erasmus Universiteit Rotterdam een toelatingseis heeft waarbij het gemiddelde minimaal een 7,50 moet zijn.![]()
![]()
Super-B,
kun je zo wellicht ook nog een spelers overzicht posten van het begin van het seizoen, waarop de contract lengtes te zien zijn? Ben wel benieuwd hoe lang iedereen nog onder contract staat!![]()
ik ben een paar spelers kwijt waaronder viergever ( die toch weer naar ajax gaat ) en blind naar liverpool.
waarschijnlijk was het noodzakelijk voor de salarislast iets teverlichten.![]()
Net wakker!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef Fylax het volgende:
verdomme word ik net wakker moet ik 10 pagina's gaan terug lezen![]()
Ik heb er een paar verkocht en een aantal uitgeleend. Verder maar 1 nieuwe in totaal. Wel een beest volgens mij: Nicolai Jorgensen. Heb aan die paar transfers wel verdient ten op zichte van de start!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:46 schreef 44rdbei het volgende:
ik ben een paar spelers kwijt waaronder viergever ( die toch weer naar ajax gaat ) en blind naar liverpool.
waarschijnlijk was het noodzakelijk voor de salarislast iets teverlichten.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:17 schreef Swaytje het volgende:
Henk's Angels (Roceco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopabowana Football Club (Bow)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de Tempeliers (SiebeJ)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RKVV Volharding (Hobbel_Rob)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle United (Sejt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport Club Ciscus (Ciscus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporting Nigerhaven (superniger)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FC (YouriNL)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubakunoord (IkeDubaku99)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Broski (Hermanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme (Super-B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC De Koekenbakkers (Jorwol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Fylax (Fylax)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin (Drizzt_DoUrden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red Forest (DeHovenier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode Sokken (44rdbei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schweinhund (ambiance)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FC (HamburgerHenk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Bruno Martins Indi (mvdk_)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Wervelwind (TornadoDK)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix United (Happel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL Sterrenteam (PierreTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stalybrug Celtic FC (stalybridge)Wat moet ik met het transferoverzicht van Drizzt? Mijn Teamoverzicht ontbreekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 3 spelers kwijt, en nog wat andere heb ik verhuurd.
Geinig dat Cambuur Erik Bakker heeft teruggekocht
Ik voorzie voor Dubakunoord weer de grijze middenmoot of degradatievoetbal gezien het aantal blessures.![]()
Zo, heb weer even kunnen lezen. Paar dingen die me opvallen bij KFC.
- celso borges had ik op mijn schaduwlijst, maar ben blij dat ik hem heb. Wat een baas.
- het zelfde voor Angelo hendriguez
- media prediction op plek 14, maar gewoon 4e worden.
- bestuur koopt goed in, alle aankopen zijn een stuk meer waard geworden.
- finnbogason voor een schijntje verkocht gvden hij schiet nu 1 na de andere er in.
Groetjes vanaf de Middellandse zee
Edit: boetius uitgeleend aan Ajax![]()
![]()
Goed dat je er weer bent! Ik heb zo goed mogelijk gebruik gemaakt van je schaduwlijst!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef Bow het volgende:
- celso borges had ik op mijn schaduwlijst, maar ben blij dat ik hem heb. Wat een baas.
- finnbogason voor een schijntje verkocht gvden hij schiet nu 1 na de andere er in.
Groetjes vanaf de Middellandse zee![]()
![]()
Ja, nog bedankt voor Finnbogodquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef Bow het volgende:
Groetjes vanaf de Middellandse zee![]()
Zit je aan de Middellandse Zee? Zullen we ruilen? Jij Finnbogod weer terug en ik aan de Middellandse Zee 14.gifChildren of the night. What music they make.![]()
Wat is je teamnaam?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Super-B,
kun je zo wellicht ook nog een spelers overzicht posten van het begin van het seizoen, waarop de contract lengtes te zien zijn? Ben wel benieuwd hoe lang iedereen nog onder contract staat!![]()
Mag ik mijn Teamoverzicht nog zien? Sway heeft in de plaats daarvan het transferoverzicht van FC ODin geplaatst.quote:Children of the night. What music they make.![]()
ja bedankt daarvoor! Je hebt het perfect gedaan. Ze zijn allemaal belangrijk voor het team zie ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:58 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent! Ik heb zo goed mogelijk gebruik gemaakt van je schaduwlijst!![]()
Ik had overigens niet veel keus! Maar het is allemaal goed gekomen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:01 schreef Bow het volgende:
[..]
ja bedankt daarvoor! Je hebt het perfect gedaan. Ze zijn allemaal belangrijk voor het team zie ik![]()
Teamnaam erbij graag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mag ik mijn Teamoverzicht nog zien? Sway heeft in de plaats daarvan het transferoverzicht van FC ODin geplaatst.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:00 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Volharding, maar weet niet of misscihien zelfs iedereen die wil
![]()
![]()
ja, marseillan plage. Niet te harde hier overdag. 2 uur in de schaduw voor m'n tent gezeten, zo weer lekker het strand op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, nog bedankt voor Finnbogod![]()
Zit je aan de Middellandse Zee? Zullen we ruilen? Jij Finnbogod weer terug en ik aan de Middellandse Zee 14.gif![]()
Iedereen heeft een goede jeugdquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb de savegame gedownload en er achtergekomen dat Dubakunoord prima jeugd heeft.Allemaal goalkeeping coaches.
![]()
Leuke poules! tweede moet steeds wel lukken!quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:05 schreef Super-B het volgende:
Europa League groepen met FOK!ers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat kost ons coefficienten. Laat ze maar ver komen, kost ze ook weer extra moeite m.b.t. de competitie!quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef superniger het volgende:
Hoop dat jullie allemaal de poulefase niet doorkomen.![]()
Volgens mij bedoelde hij het transferoverzicht en die screen van de club. Waar de waarde en financiele status enzo stonden!quote:![]()
Idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het transferoverzicht en die screen van de club. Waar de waarde en financiele status enzo stonden!Children of the night. What music they make.![]()
![]()
FOK!ers verliezen(?) in Europa allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toornstra wilt volgens de geruchten liever naar een succesvollere club:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De mijne juist wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:17 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Die mannen van mij zijn echt geen cupfighters....
19e in competitie maar wel in de beker winnen.
Vorig seizoen zelfs finale gehaald.![]()
Mijne ook nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:17 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Die mannen van mij zijn echt geen cupfighters....
Heb 6 blessures en er zijn 4/5 spelers op interlands, dus dat schiet ook niet op.Children of the night. What music they make.![]()
Stand eind september 1e divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand eind september 2e divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van mij ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:17 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Die mannen van mij zijn echt geen cupfighters....![]()
Wie komen er ookalweer vanuit divisie 2? RTL en Odin? Pakken in ieder geval wel beiden hun puntjes mee![]()
![]()
Odin zat niet in Divisie 2.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:25 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Wie komen er ookalweer vanuit divisie 2? RTL en Odin? Pakken in ieder geval wel beiden hun puntjes meeChildren of the night. What music they make.![]()
Schnitzeljungs! Doen het heel goed!quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:30 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Maar wie wel, ik ben te lui om terug te zoeken!![]()
Poep inderdaad. Ik wijt het aan de grote leegloop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:29 schreef 44rdbei het volgende:
fc BMI zonder BMI gaat verrassend goed.
Umbria en Phoenix daarintegen..![]()
YEAHHHHHH YES! Afstudeerverklaring + cijferlijst zojuist digitaal ontvangen! Mijn gemiddelde is een 7,61 geworden!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toelatingseisen waren een gewogen eindgemiddelde van 7,50 en het behalen van de wiskunde deficiëntie toets niveau 2 (heb ik mei/juni afgerond met een 7.0)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar de Universiteit WHOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nu rest er alleen nog het digitaal verzenden van mijn afstudeerverklaring en cijferlijst naar de Erasmus Universiteit Rotterdam.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef Super-B het volgende:
YEAHHHHHH YES! Afstudeerverklaring + cijferlijst zojuist digitaal ontvangen! Mijn gemiddelde is een 7,61 geworden!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toelatingseisen waren een gewogen eindgemiddelde van 7,50 en het behalen van de wiskunde deficiëntie toets niveau 2 (heb ik mei/juni afgerond met een 7.0)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nu rest er alleen nog het verzenden van mijn afstudeerverklaring en cijferlijst naar de Erasmus Universiteit Rotterdam.![]()
![]()
![]()
![]()
Smiley overkill... haha Proficiat man!quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef Super-B het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nu rest er alleen nog het digitaal verzenden van mijn afstudeerverklaring en cijferlijst naar de Erasmus Universiteit Rotterdam.![]()
![]()
Maar wel De Koekenbakkers verslaan in de bekerquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Poep inderdaad. Ik wijt het aan de grote leegloop.![]()
![]()
Ja ben zowel enorm blij als opgelucht! Het aantal smileys zijn denk ik niet genoeg om te benadrukken hoe blij ik ben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:38 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Smiley overkill... haha Proficiat man!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:14 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
FOK!ers verliezen(?) in Europa allemaalen hoe heeft kopa de eerste wedstrijd gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zou ik een screen van m'n jeugdteam kunnen krijgen (kopa dus)?
1e plaats nu in handen houden![]()
![]()
Ok, congrats. Ga nu maar weer simuleren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef Super-B het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef Super-B het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
nu heb je alle tijd voor onze fok! competitie![]()
![]()
haha lekker Happel !quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, congrats. Ga nu maar weer simuleren.Alleen jammer van je UI
![]()
Good bezig!quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef Super-B het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, congrats. Ga nu maar weer simuleren.![]()
![]()
Klopt zeer veel eisend, Hoog tempo, langzame doorlooptijd graag!quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Het gaat te snel! Het duurt te lang.
Je bent niet snel tevreden he!
Sorry ik zit me hier rot te vervelen!![]()
Geeft niet. Ik ben het stiekem natuurlijk met je eensquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Klopt zeer veel eisend, Hoog tempo, langzame doorlooptijd graag!
Sorry ik zit me hier rot te vervelen!![]()
Ik zit zelf een beetje door te simuleren en ik vind de transferbedragen in de competitie best raar. Iemand die 5 miljoen waard is word gewoon voor 700k verkocht? Of 5 miljoen waard en verkocht voor 2 miljoen.
Ik zie het bij veel transfers, ligt dat aan bepaalde settings?
[ Bericht 7% gewijzigd door Hermanna op 17-07-2014 16:04:21 ]![]()
Ik zat bij jouw een beetje aan dit te denkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik zit hier ook te wachten!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Poe, net weer boven waterIk ben pas bij topic 10, even alles teruglezen
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Better Panels For Official FM2014 Default Skin van de steam workshop, daarbij een facepack (waarvan ik niet weet welke)quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef Jorwol het volgende:
Swaytje welke skin gebruik jij? Ziet er namelijk heel tof uit!![]()
Danke schön! Facepack had ik al, al is die een tikkeltje gedateerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:12 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Better Panels For Official FM2014 Default Skin van de steam workshop, daarbij een facepack (waarvan ik niet weet welke)![]()
![]()
Mijn team verliest ook gewoon voor de 2e keer achter elkaar in de eerste ronde van de beker..
Wel kampioen worden, maar presteren in de beker, ho maar![]()
hihihiquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:16 schreef Swaytje het volgende:
Mijn team verliest ook gewoon voor de 2e keer achter elkaar in de eerste ronde van de beker..
Wel kampioen worden, maar presteren in de beker, ho maar(she/her)![]()
Volgens mij deed mij team niet eens mee vorig jaar. Niet gezien in elk gevalquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:16 schreef Swaytje het volgende:
Wel kampioen worden, maar presteren in de beker, ho maar![]()
Is mij ook opgevallen, maar dat is niet iets wat ik kon instellen. Dat vereist meer onderzoek om de oorzaak te vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef Hermanna het volgende:
Ik zit zelf een beetje door te simuleren en ik vind de transferbedragen in de competitie best raar. Iemand die 5 miljoen waard is word gewoon voor 700k verkocht? Of 5 miljoen waard en verkocht voor 2 miljoen.
Ik zie het bij veel transfers, ligt dat aan bepaalde settings?I love my mispoken words.![]()
Nog steeds?quote:
Oh, je moest natuurlijk eerst een paar halve liters klappen omdat je naar de uni gaat
Ja heel de maand oktober. Ik moest daarnaast nog even wat zaken regelen m.b.t. inschrijving/toelaten tot de universiteit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog steeds?
Oh, je moest natuurlijk eerst een paar halve liters klappen omdat je naar de uni gaat![]()
![]()
Je maakt een grapje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef Super-B het volgende:
Manager RTL sterrenteam ontslagen! Chaos binnen RTL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHA NEE?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef Super-B het volgende:
Manager RTL sterrenteam ontslagen! Chaos binnen RTL!
(she/her)![]()
Heel SBS viert feest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:27 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Dat komt bij shownieuws, die smullen hiervan!(she/her)![]()
http://www.fmscout.com/a-(...)fm2014-facepack.htmlquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:34 schreef Super-B het volgende:
Weet iemand waar ik een facepack kan krijgen?
Geloof dat ik deze heb![]()
Snel door simuleren, dan win je een download!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:34 schreef Super-B het volgende:
Weet iemand waar ik een facepack kan krijgen?
Haha nee ik heb geen idee., google is je beste vriend?![]()
Tref veelal torrents, maar heb niks met torrents.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Snel door simuleren, dan win je een download!
Haha nee ik heb geen idee., google is je beste vriend?![]()
![]()
Wedstrijden eerste divisie oktoberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand eerste divisie eind oktober/begin november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef Super-B het volgende:
Wedstrijden eerste divisie oktoberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand eerste divisie eind oktober/begin november:Weinig stand, verkeerde linkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef Super-B het volgende:
Stand eerste divisie eind oktober/begin november:Iets te veel gedronken bij het vieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedstrijden tweede divisie - oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand tweede divisie - eind oktober/begin november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Hahahah zie edit!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef ambiance het volgende:
[..]
Iets te veel gedronken bij het vieren?![]()
![]()
Enige jammere aan de updates van 1 maand in een keer dat je al ziet hoeveelste je staat in de stand!quote:
Verder wel lekker weglezen zo!
IK STA 3DE!![]()
![]()
Ja ik zie het eerder dan jullie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:43 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Enige jammere aan de updates van 1 maand in een keer dat je al ziet hoeveelste je staat in de stand!
Verder wel lekker weglezen zo!
IK STA 3DE!![]()
Het fijne ervan is dat ik wel alle nieuwsfeitjes in één keer krijg en dat ik dan meer overzicht heb bij het posten. Dan weet ik dat ik sowieso bij 1 november moet beginnen met nieuwsfeitjes en wedstrijden.Ik hoef bijv. bij een gespeelde wedstrijd op 16 november niet te denken: ''welke datum was ik begonnen met simuleren? 14 november of 17 november? ''
![]()
Ik doelde meer op het feit dat ik 6 plekken was gestegen ( kon ik bij de eerste match zien, maar wel had verloren! Wist dus al dat i daarna ging winnen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ja ik zie het eerder dan jullie.![]()
Het fijne ervan is dat ik wel alle nieuwsfeitjes in één keer krijg en dat ik dan meer overzicht heb bij het posten. Dan weet ik dat ik sowieso bij 1 november moet beginnen met nieuwsfeitjes en wedstrijden.Ik hoef nu niet te denken van ''welke datum was ik begonnen met simuleren? 14 november of 17 november? ''
)
![]()
Moet je even terugzoeken in het wedstrijdenschema in de maand oktober.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:47 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je meer info hierover?![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef Super-B het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:47 schreef Super-B het volgende:
[..]
Moet je even terugzoeken in het wedstrijdenschema in de maand oktober.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef Super-B het volgende:
Wedstrijden eerste divisie oktoberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand eerste divisie eind oktober/begin november:Staat er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: