SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderEr staat nog een vraag voor u open!!
Een kartje bierquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef theguyver het volgende:
Welkom in de enige echte BNW SC!
En hier weer verder
Genieten dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt goed
goeiemiddag! 32 graden hier
Ik ben nu in Nice en heb siesta, dus hoe kun je beter siesta houden dan met jullie van BNW?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Genieten dus.
Hier is het ook heeeeeeeeeet, bijna net zo heet als jij.
Maar helaas zit ik op kantoor en niet in de Franse zon
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nu in Nice en heb siesta, dus hoe kun je beter siesta houden dan met jullie van BNW?
Nog ff volhouden Scrum en je hebt vakantie ! Kan het zalige 'niets hoeven' beginnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Lijkt me prima inderdaad!
Zou zo met je ruilen
.
haha moet wel met 32 graden, hier is het nog redelijk te doen, morgen word het pas drama.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nu in Nice en heb siesta, dus hoe kun je beter siesta houden dan met jullie van BNW?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff volhouden Scrum en je hebt vakantie ! Kan het zalige 'niets hoeven' beginnen
it's nice in Nicequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer de trein naar Enschede pakken hoor, in een vrij weekend. Lijkt me lachen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ALS... jullie in de buurt zijn he, dan zijn jullie van harte welkom natuurlijk
Beter niet doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Erasmo het volgende:
Hoeveel minuten tot de eerste hier False Flag! roept?
Je weet toch hoe het er hier aan toe gaat, Sandy Hook was zo ongeveer nog bezig toen hier het eerste topic werd geopend.quote:
ja ik weet het. Het is BNW. Neemt niet weg dat men eerst even na kan denken en even goed lezen wat de feiten zijn voor men de false flag van stal haalt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het er hier aan toe gaat, Sandy Hook was zo ongeveer nog bezig toen hier het eerste topic werd geopend.
Joh wijs even een gastmod aan in CREW en pak er nog een lekker glaasje rosé bij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit ik verdikkeme op een terras in ZuidFrankrijk te modden. Het moet niet gekker worden
don't mind if I doquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Joh wijs even een gastmod aan in CREW en pak er nog een lekker glaasje rosé bij.
Had nog in NWS gepost dat een BNW topic nog niet nodig was maar goed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Joh wijs even een gastmod aan in CREW en pak er nog een lekker glaasje rosé bij.
zag het, dacht dat je nog in het zwembad zatquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb al ingegrepen daar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |