Maakt het uit? Hij mag 2 antwoorden geven... Hij mag nou alleen geen 3de antwoord geven tot dat jij gezegd hebt of het klopt of nietquote:
en je had het punt al, foutje van mij!quote:
Zal That Awkward Moment wel zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb laatst nog een film met die eerste 2 erin gezien... maar kom toch niet op de titel..
Yup. Haar andere redlijke bekende rol is in 127 Hours,quote:
4 namen Fox, 4.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
Anchorman 2: The Legend Continues
Christina Applegate
Steve Carell
Paul Rudd
Will Ferrel
Vince Vaughn
Will Smith
50 Cent
Liam Neeson
Kirsten Dunst
Sasha Baron Cohen.
5/7quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef GradB het volgende:
Ali G in da house
the dictator
bruno
hugo
alice in wonderland?Andere van Depp
borat
6/7quote:
7/7quote:
DragonFodder +1quote:
Ja dat zei Pico al tijdens mijn typenquote:
Niet gelezenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat zei Pico al tijdens mijn typen
Pico +1quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef picodealion het volgende:
Tom en Colin Hanks
Kirk en Michael Douglas
Ik denk dat je een beetje te laat bentquote:
Resident Evil: Afterlifequote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:14 schreef GradB het volgende:
Resident evil 4? met de prachtige cgi kraaien
Klopt, maar ze zit niet in de hele seriequote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
Maar ze zat ook in een andere Resident Evil (Extinction), vandaar dat ik de serie noemde en niet de specifieke film.
De spookhuisfilm is een serieuzere film met oa Geoffrey Rushquote:
Daar zit ze ook in jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
Ze zit toch in Jay & Silent Bob strike back?
Nee, volgens mij bedoel je The Cellquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:55 schreef GradB het volgende:
Die verschrikkelijke film.. met dat paard in plakjes toch?
quote:Tagline:
She Passed Out On Cary ! No Wonder . . . She's just discovered his favorite aunts have poisoned their 13th gentleman friend !
Plot:
A drama critic learns on his wedding day that his beloved maiden aunts are homicidal maniacs, and that insanity runs in his family.
Ik heb hem opgezocht maar echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef picodealion het volgende:
Ik moet nu echt weg, sorry. De acteur is behoorlijk bekend en de film heeft ook bijna 50k votes. zvjz=vmr, of start maar door. Sands draait zich om in zijn graf.
[..]
Ik heb al een opstarter gedaan vandaagquote:
1+ lamersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef lamers het volgende:
Kelly Reilly
Calvary
Sherlock Holmes
Sherlock holmes A Game of Shadows
Eden Lake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |