Susie, hopelijk helpt de zalf..
Kuuks, ik gok ook op de indrukken. Ik zie hier van die fases dat de jongens meer van de wereld gaan zien, maar daardoor ook meer moeten verwerken. De wereld wordt steeds groter, dus die onrustige periodes blijven ook een beetje komen en gaan.
Al is het hier na een echt middagslaapje ook wel bal 's avonds. Soms dan tukt hij eens een half uurtje en dan is het 's avonds al feest. Vanavond lag hij om half 7 te slapen, op de bank. Terwijl het hier in vakantietijd toch vaak wel voorbij 8 uur is. Blijkbaar was het uur trampoline springen voor etenstijd ietwat vermoeiend..
Ik merk de laatste weken dat Daan opeens meer gaat praten en meer begint te snappen/onthouden. En zijn vriendje van de peuterspeelzaal, 2 weken jonger, heeft precies hetzelfde. Dus die kunnen vanaf maandag weer samen de boel op stelten zetten bij de juffen..
We zijn hier van de vakantie aan het genieten. Ik zag er wel even tegenop, met 2 kinderen die elkaar soms lekker dwars liggen (broederliefde zeg maar). Maar na 2 weken met de kinderen alleen had mijn man al vrij. En dat 4 weken lang. Lekker luxe dus. 2 weekjes naar de belgische ardennen geweest, en Daan heeft zich heerlijk vermaakt. Gezellig gespeeld met de kinderen uit de andere huisjes, langs bergbeekjes gewandeld, gekayakt, bumba geknuffeld in plopsa coo, en nog veel meer. Heerlijk om te zien hoe hij zo lekker geniet van alles. Natuurlijk ook de nodige peuterbuien tussen door, dat wisselt elkaar mooi af..