abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142389151
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

Over vriendjes en peuterlogica
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:33:46 #2
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142390814
Dat plaatje blijft leuk!

Ik heb toevallig luierbroekjes gehaald, leek mij wel handig op vakantie. Maar wat je zegt Danic, weet niet of ze de nacht ermee door kan. En op vakantie geen wasmachine ;)
Ze is nu lekker bij mijn zus, zodat ik alles rustig kan inpakken, schoonmaken en suks. Ze vermaakt zich daar wel ;)

[ Bericht 23% gewijzigd door Susie op 17-07-2014 19:13:54 (foto weer weg.) ]
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_142394172
Daar gaat ze het zeker leuk in hebben. Waar gaat de reis heen? En ze wil zeker zindelijk worden? Of vindt ze de luier broeien met de warmte?

Ik ga morgen met Ean maar bij mijn moeder zitten. Ik kan nog te weinig en mijn moeder moet wel werken maar is tussendoor wel thuis kan die haar mooi even meenemen. En Sac gaat naar mijn schoonouders. Ik liet gisteren van pijn pardoes mijn tandenborstel vallen een baby tillen lukt dus nog niet -O-
pi_142395693
Sterke fr.

Ik heb vandaag de ha weer gebeld ivm weer kapotte billen bij Roy. Mogen nu de zalf op voorraad hebben. Fijn zo'n meedenkende huisarts.

Toch typisch het is weer warm en het komt in alle hevigheid weer terug. Tot bloedends toe weer vanmorgen.

Zinkolie heb ik naar gevraagd maar omdat het alweer bloedde was dat niet goed genoeg ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_142395933
De warmte broeit natuurlijk erg. Zijn katoenenluiers eventueel een optie voor Roy?

Het stomme is dat ik niet echt heel veel pijn in mijn buik heb. Af en toe wat steken en helemaal recht lopen lukt nog niet. maar dat er echt een venijnige pijn in mijn schouder zit. Nu ken ik die pijn wel van de operaties aan mijn andere schouder maar nu zit het dus in mijn enige goed functionerende schouder -O-
pi_142395990
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
De warmte broeit natuurlijk erg. Zijn katoenenluiers eventueel een optie voor Roy?

Het stomme is dat ik niet echt heel veel pijn in mijn buik heb. Af en toe wat steken en helemaal recht lopen lukt nog niet. maar dat er echt een venijnige pijn in mijn schouder zit. Nu ken ik die pijn wel van de operaties aan mijn andere schouder maar nu zit het dus in mijn enige goed functionerende schouder -O-
Roy krijgt luiers vergoed dus zitten aan luiers van de fabrikant vast. En deze doet niet aan katoenen luiers.
Maar het is misschien nog wel een idee om bv 1 zo'n luier aan te schaffen voor de nachten...
Ik zal er eens naar kijken, laat staan of ze er nog zijn voor roy
pi_142396029
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:51 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Roy krijgt luiers vergoed dus zitten aan luiers van de fabrikant vast. En deze doet niet aan katoenen luiers.
Maar het is misschien nog wel een idee om bv 1 zo'n luier aan te schaffen voor de nachten...
Ik zal er eens naar kijken, laat staan of ze er nog zijn voor roy
De oude hydrofielen moeten volgens mij nog wel gaan. Geen idee hoe breed Roy is hoor.
pi_142396114
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

De oude hydrofielen moeten volgens mij nog wel gaan. Geen idee hoe breed Roy is hoor.
Umm Roy zit qua breedte in maat 110 broeken.
pi_142396139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:54 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Umm Roy zit qua breedte in maat 110 broeken.
Ik wil vanavond bij Ean wel even meten als ze mee wil werken. Die zal iets smaller zijn maar dan weet je wel iets
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:56:45 #10
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_142396197
Als je wilt en het lukt, Roy laat zoiets al helemaal niet toe. Wil het wel proberen straks, als hij uit de taxi komt. Heb het zwembad opgezet vanmorgen en gevuld kan hij daar gelijk in. Misschien lukt het me dan.
pi_142396248
Ik heb wel het idee dat de oude hydrofielen kleiner zijn. En anders pak ik Sac met luiers om dat maakt weinig verschil.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:03:34 #12
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142396435
Ze wil niet perse zindelijk worden hoor, we doen gewoon geen luier aan in het zwembad. Ze geeft gek genoeg dan wel aan dat ze moet plassen? :?
Op vakantie (Frankrijk dus ;) ) gaan we haar zoveel mogelijk zonder luier laten, we zitten in the middle of nowhere, dus niemand die er last van heeft ;)

Luier lijkt mij ook niet fijn met deze warmte, vind maandverband nu ook helemaal niks :P

Sterkte met het herstel FR!
pi_142396591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Susie het volgende:
Ze wil niet perse zindelijk worden hoor, we doen gewoon geen luier aan in het zwembad. Ze geeft gek genoeg dan wel aan dat ze moet plassen? :?
Op vakantie (Frankrijk dus ;) ) gaan we haar zoveel mogelijk zonder luier laten, we zitten in the middle of nowhere, dus niemand die er last van heeft ;)

Luier lijkt mij ook niet fijn met deze warmte, vind maandverband nu ook helemaal niks :P

Sterkte met het herstel FR!
zindelijk worden sloeg op het afdoen van d'r luier in bed.
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:23:25 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142399148
Ah ok. Geen idee waarom ze het gedaan heeft. Zullen we wel nooit te weten komen ook ;)
pi_142399190
Fijn zon meedenkende arts Bar!

Wat zindelijkheid betreft: ik heb Billie net in de zesde onderbroek van vanmiddag gehesen. Potje pontificaal in de kamer maar eh.. Mja. Hij weet wel heel goed waar het potje voor is volgens mij. Ben toevallig tm maandag vrij en met het mooie weer vond ik het wel een leuk idee. Ben benieuwd waar we zondag staan.

Ik vind het wel intensief, vloer- poetstechnisch. :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_142408835
Hier eentje die vaak op de wc plast en een keertje gepoept maar vandaag liep ze naakt rond en vroeg ineens om een luier omdat ze moest poepen :? :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_142431957
Bar mijn bolle jongste past een katoenen oude hydrofiel nog makkelijk. Eventueel zou je die onder zijn eigen luier kunnen doen zodat het minder broeit. Ik probeer maar mee te denken.

Ean zit al in het badje bij mijn ouders en ik zit er maar een beetje bij. Mag er zelf nog niet bij.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 09:58:22 #18
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_142432499
Zou ik dan nog een inlegger moeten gebruiken of dan haal ik alsnog het effect weg van broeien...

gistermiddag uit school gelijk in het badje gezet,in zijn nakie scheelt ook al wat.
pi_142470154
:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopic Ze poept op het potje en plast overal ;)

[ Bericht 27% gewijzigd door kleinzusje op 19-07-2014 21:31:09 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 08:19:13 #20
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_142470607
Even een vraagje over een dwarse peuter en avondeten.
De laatste weken wil hij vaak 's avonds niet eten. "Getsiederrie, niet lekker" is het commentaar ;) (en zo beroerd kook ik nou ook niet :P )
Maar vlak daarna wil hij bijvoorbeeld wel een banaan, of vraagt om koeken of wat dan ook.
Dus hij heeft gewoon honger.
Maar denk maar niet dat als je na 1 uur of anderhalf het avondeten nog eens aanbiedt dat hij dat dan wil gaan eten.
Hoe gaan jullie daarmee om? Een kind met honger naar bed sturen vind ik ook wat.

Maar hem laten bepalen dat hij het warm eten maar niks vind en zich daarna volstopt met bananen, pap, of boterhammen vind ik eigenlijk ook niks.

Of helpt de "harde aanpak" wel en is het warm eten of anders gewoon niks :?
Rayen 2½ jaar!
pi_142477074
Tj als je de tip hebt hoor ik het graag. Hier dus precies hetzelfde.

Oudste en jongste samen in het badje.
Ean wilde dat ik er ook in kwam maar dat mag ik nog niet -O-
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:38:45 #22
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_142478111
Nu mogen wij absoluut niet klagen over het eetgedrag van onze kleuter.
maar er zijn avonden dat hij het echt echt niet wilt.
wij geven dan een boterham ipv warme hap.

en net als vandaag de warmte roy heeft nog geen ontbijt en lunch op,alleen maar gedronken.
dwingen kun je hem niet want als hij het in zijn hoofd heeft zitten buigt hij niet.

wij gaan er heel relaxend mee om,ik heb geen zin in strijd aan tafel,en dwingen wil ik ook niet want dan wilt hij straks helemaal niet meer eten.
pi_142480246
TJ, zelf geloof ik niet zo in dwingen van eten. Werkt ook averechts hier trouwens :P Ik probeer ervoor te zorgen dat er bij iedere maaltijd iets zit wat hij lust (vaak is dat vlees, kaas, en pasta/rijst/couscous) en verder mag hij lekker zelf bedenken wat hij wel en niet eet. Dingen waarvan ik echt weet dat hij ze niet lekker vindt maak ik niet, of met een alternatief. Ik ga geen boterhammen ofzo staan smeren, niet eten mag prima, maar er is geen alternatief. Hij krijgt wel standaard volle yoghurt na, soms fruit en nog pap voor het slapengaan (hoewel dat steeds vaker gewoon melk is), dus met honger naar bed gaat hij niet. Kun je niet iedere avond standaard een toetje inbouwen wat hij graag lust? Bijvoorbeeld die banaan? Dan hoort dat er gewoon bij maar heeft hij wel wat in zijn maag?

Mijn peuter en ik waren twee nachtjes alleen want mijn lief is op familiebezoek en we hebben het ervan genomen :Y) Na het ophalen van de opvang niet naar huis maar naar de ijssalon, gisteren lekker gepicknickt in het park en hij mocht in het grote bed. Heerlijk om 's ochtends (om half 7 :P ) wakker te worden met zo'n stralend lachend snoetje naast je O+ We zaten al kort na zevenen (héél zachtjes) in onze pyjama in de tuin met de waterbak te spelen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_142480287
En gefeliciteerd en welkom KJ! Mooie spam O+ En dat zwembadje ziet er ook fijn uit FR!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_142490913
Leuke foto's f_r. Hopelijk mag je er snel ook bij :* .

Eva heeft hand mond voet ziekte -O- Ze lijkt er voorlopig geen last van te hebben dus duimen dat ze het niet te erg krijgt.
Vanavond bracht ik haar naar bed. Zegt ze: "mama, mijn speentje mag al wel in de tas voor naar oma". Dus ik vroeg of ze hem die nacht dan niet wilde hebben?
Eva: "nee, ik ben al een grote meid hoor. En morgen bij oma hoef ik hem ook niet" :o

Ik heb hem nog maar ff in de buurt gehouden, net buiten haar kamer. Maar ze slaapt.
Zou het dan toch eindelijk *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')