TJ, zelf geloof ik niet zo in dwingen van eten. Werkt ook averechts hier trouwens

Ik probeer ervoor te zorgen dat er bij iedere maaltijd iets zit wat hij lust (vaak is dat vlees, kaas, en pasta/rijst/couscous) en verder mag hij lekker zelf bedenken wat hij wel en niet eet. Dingen waarvan ik echt weet dat hij ze niet lekker vindt maak ik niet, of met een alternatief. Ik ga geen boterhammen ofzo staan smeren, niet eten mag prima, maar er is geen alternatief. Hij krijgt wel standaard volle yoghurt na, soms fruit en nog pap voor het slapengaan (hoewel dat steeds vaker gewoon melk is), dus met honger naar bed gaat hij niet. Kun je niet iedere avond standaard een toetje inbouwen wat hij graag lust? Bijvoorbeeld die banaan? Dan hoort dat er gewoon bij maar heeft hij wel wat in zijn maag?
Mijn peuter en ik waren twee nachtjes alleen want mijn lief is op familiebezoek en we hebben het ervan genomen

Na het ophalen van de opvang niet naar huis maar naar de ijssalon, gisteren lekker gepicknickt in het park en hij mocht in het grote bed. Heerlijk om 's ochtends (om half 7

) wakker te worden met zo'n stralend lachend snoetje naast je

We zaten al kort na zevenen (héél zachtjes) in onze pyjama in de tuin met de waterbak te spelen.