Noem wat clubs.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
Genoeg te beleven binnen de singels. En daar heeft men liever geen groepen Marokkanen bij
Hoor jij niet in de plaatselijke moskee te zijn mannetje?quote:
Denken dat ik 99% van de tijd geweigerd wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als Marokkaan zijnde denken een normale club binnen te komen
Omdat je die clubs waar normaal volk binnenkomt bij voorbaat al overslaat jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denken dat ik 99% van de tijd geweigerd wordt.___!
Wat een domme redenatie gebaseerd op niks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat je die clubs waar normaal volk binnenkomt bij voorbaat al overslaat ja
Rotterdamquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:03 schreef mapima het volgende:
LeidenGa lekker billenshaken in Incasa dan.
Ga jij maar weer terug naar geneeskunde in Leiden of zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rotterdam
In het apenverblijf van Nederland willen studeren
Neequote:Op donderdag 17 juli 2014 02:05 schreef mapima het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar geneeskunde in Leiden of zo.
Mapima post.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:03 schreef mapima het volgende:
LeidenGa lekker billenshaken in Incasa dan.
dat uitgaan noemenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:53 schreef davyleiden het volgende:
Gewoon de verenigingen, SSR, Minerva, Augustinus etc. Maar zoals ik al zei, daar kom ik niet binnen met jou.
Minerva zit vol homo's ze hoeven dan niet uit te gaan om aan hun trekken te komen en noemen het dan gewoon uitgaan.quote:
Oh want jij weet daar natuurlijk alles vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Minerva zit vol homo's ze hoeven dan niet uit te gaan om aan hun trekken te komen en noemen het dan gewoon uitgaan.
Deze dissquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:05 schreef mapima het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar geneeskunde in Leiden of zo.
Begrijp dat ts wilt uitgaan etc. Maar de namen die er genoemd worden heb ik geen flauw benul bij.quote:
heeft niets te maken met het topic hoor. Je bent gewoon kenkerdom. Die blogquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Begrijp dat ts wilt uitgaan etc. Maar de namen die er genoemd worden heb ik geen flauw benul bij.
>kenkerdom omdat je niets weet van uitgaansplekken.
De wereld blijft me verbazen.
/carequote:Op donderdag 17 juli 2014 03:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
heeft niets te maken met het topic hoor. Je bent gewoon kenkerdom. Die blog
Deze man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
heeft niets te maken met het topic hoor. Je bent gewoon kenkerdom. Die blog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |