Ik vind het toch wel geweldig van sommigen dat ze Arabieren - Semieten - weg weten te zetten als antisemitisch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat een stel anti-semieten, die Joden...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:11 schreef hafez1234 het volgende:
Nasrallah moet zijn mond houden. Hij is niks zonder zijn Iraanse bazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© NY Times
Een verzetsstrijder die alleen opkomt voor zijn mede specifieke sekte gelovigen is echt inspirerend ja.quote:
Je weet dat dit geen wetten zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:21 schreef johnson555 het volgende:
Mooie lijstje toch van wetten die streng gehandhaafd of nageleefd worden door Isreal![]()
http://www.foreignpolicyj(...)esolutions/view-all/
Het zijn resoluties. Maar wat is het nut daarvan als ze toch genegeerd worden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:30 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je weet dat dit geen wetten zijn?
Die nu met 7 kleuren in de broek hoopt dat de grote Satan uit het Westen hem komt helpen tegen de ISIS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:11 schreef hafez1234 het volgende:
Nasrallah moet zijn mond houden. Hij is niks zonder zijn Iraanse bazen.
Onzin, hij komt niet alleen op voor sjiieten. In Syrië en Libanon beschermen ze alle religies.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:28 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een verzetsstrijder die alleen opkomt voor zijn mede specifieke sekte gelovigen is echt inspirerend ja.
Dat heeft hij nooit gezegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die nu met 7 kleuren in broek hoopt dat de grote Satan uit het Westen hem komt helpen tegen de ISIS.
Ze zouden nuttig zijn als ze vanuit een humanistische neutrale visie zouden komen. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar 2/3e van de landen in de wereld is barbaars en de overige 1/3e opereert in de VN ook vanuit puur eigenbelang.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:31 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Het zijn resoluties. Maar wat is het nut daarvan als ze toch genegeerd worden?
In de oorlog vond Churchill het niet nodig om te melden dat hij aanhangers van de Engelse kerk ging beschermen en de radio speeches van onze koningin gingen ook niet over het beschermen en het verzet van protestanten. Waarom? Omdat je dan gewoon een dikke lul bent. Kennelijk gelden er in de zandbak andere maatstaven voor gedrag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, hij komt niet alleen op voor sjiieten. In Syrië en Libanon beschermen ze alle religies.
Nee. Dat is nou juist steeds mijn punt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Volgens jou redenering zou het dus in Nederland logisch zijn om aanslagen op moslims te plegen. We hebben in NL soortgelijke aantallen import van moslims. Iets dat in jouw redenering niet acceptabel is.
Nee dat was me echt nog nooit opgevallen. Dankjewel voor je scherpe analyse. Erg verhelderend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:46 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ze zouden nuttig zijn als ze vanuit een humanistische neutrale visie zouden komen. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar 2/3e van de landen in de wereld is barbaars en de overige 1/3e opereert in de VN ook vanuit puur eigenbelang.
Pallywood.quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:27 schreef rakotto het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=616844781767880&permPage=1
Beeldmateriaal van de kinderen die op het strand zijn gebombardeerd. Precisie-bommen, waarschuwingsschotten, menselijkschild, terroristen etc.
Zionistische terrorisme.
Ehm, jawel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 04:13 schreef Fruitdrink het volgende:
220 doden in één week? Dit kan je toch niet goed praten? En ja, dat lame excuse: hamas gebruikt burgers als schild slaat nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |