quote:
GC / knopje rechtsonder bij een draaitelefoonquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was volgens mij voor een wisselgesprek ofzo
Haha, "denk ik". Sloerie!quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
en ik wil dus serieus graag met een soldaat beschuitjes eten![]()
ik heb veel gehad maar dat niet denk ik.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
GC / knopje rechtsonder bij een draaitelefoon
meestal hebben chicks toch wel een voorsprong op fok!quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, "denk ik". Sloerie!![]()
![]()
Het moet toch wel lukken om een keer met een soldaat beschuitjes te eten?! Je zit zo'n beetje in de frontlinie, daar in 040 !
Maar als die Awsom je nu nog steeds niet gepm'd heeft dan zou ik ook maar niet te veel verwachten van dat tijgeren.
Ik ben maar een part-time soldaat, ik heb weinig tijd om te tijgerenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Het moet toch wel lukken om een keer met een soldaat beschuitjes te eten?! Je zit zo'n beetje in de frontlinie, daar in 040 !
Maar als die Awsom je nu nog steeds niet gepm'd heeft dan zou ik ook maar niet te veel verwachten van dat tijgeren.
waar ik woon was zo'n 10 jaar geleden nog een leger dingquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
kan dat ook al?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik ben maar een part-time soldaat, ik heb weinig tijd om te tijgeren
Ik kan (gelukkig) niet verplicht worden uitgezonden. Zou ook niet handig zijn met m'n studiequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
kan je dan ook niet worden uitgezonden?
en krijg je wel kistjes?
ik vind kistjes zo leuk
ik vergeet dat het morgen gewoon een werkdag isquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:40 schreef Awsom het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten om 1 uur 's nachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |