quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:01 schreef birrrd het volgende:
Ik wil dat ook wel weten, heb het me ook altijd afgevraagd.
heel Nederland had er zo'n beetje zo een, waren namelijk standaard issue van de PTT toentertijd nogquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:06 schreef birrrd het volgende:
Mijn ouders hebben precies zo een gehad:
[ afbeelding ]
Wat schattig eigenlijk dat iedereen toen dezelfde telefoon had. Is nu geheel ondenkbaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
heel Nederland had er zo'n beetje zo een, waren namelijk standaard issue van de PTT toentertijd nog
Nu heb je gezinnen met een KUT telefoontje die allemaal dat KUT KUT KUT EU deuntje spelenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef birrrd het volgende:
[..]
Wat schattig eigenlijk dat iedereen toen dezelfde telefoon had. Is nu geheel ondenkbaar.
Nee, een draaischijftelefoon heeft geen geheugen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:03 schreef neen het volgende:
Terugbellen naar laatst gedraaide nummer
Wij hadden vroeger de bakelieten versie. Ik vond het mooie toestellen, je kon echt de hoorn met een luidklinkende kwak op het toestel flikkeren. Vooral heerlijk als je boos was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
heel Nederland had er zo'n beetje zo een, waren namelijk standaard issue van de PTT toentertijd nog
Ja pcies en je kunt je vrienden niet meer luidkeels doof maken omdat er zo'n shout-limiter in zit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger de bakelieten versie. Ik vond het mooie toestellen, je kon echt de hoorn met een luidklinkende kwak op het toestel flikkeren. Vooral heerlijk als je boos was.
Nu kun je alleen maar het gesprek beeindigen door het licht aantippen van het 'end call' symbooltje op je touchscreen.
Dan leg je toch gewoon de hoorn neerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht altijd dat dat knopje was om als het ware te "resetten". Dat als je er halverwege achter kwam dat je het verkeerde nummer had gedraaid, je dat knopje indrukte en overnieuw begon.
Die van ons was oranje met zwartquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |