SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Voor Super-B en toekomstige hosts, hier zijn de logo's te downloaden:
link
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:
I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef Sejt het volgende:
Meer transfers:Wie is PhoenixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN GVDquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:39 schreef Sejt het volgende:
Darder van Schnitzeljungs naar Red Forest
[ afbeelding ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nee, kan ik niet zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:39 schreef Hermanna het volgende:
Mag ik de gegevens van FC Broski zien?Kunnen we ook de hoogte van het transferbudget zien?
Happel.quote:I love my mispoken words.![]()
Ook bij Odin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het is akelig stil bij Dubakunoord qua transfers.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
HET LAATSTE NIEUWS:
Inwoners van Zolderkamer komen massaal van hun zolderkamers af door derde plek FC Fylax en vieren feest in het centrum.(she/her)![]()
Degradatie 1e Divisie - halve finale 1e leg:
Degradatie 1e Divisie - halve finale 2e leg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Leuk talentje wel, veel plezier ermeequote:![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Promotie 2e Divisie - halve finale 1e leg:
Promotie 2e Divisie - halve finale 2e leg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Sejt, wil je even naar de wedstrijden van Broski of Odin kijken om te zien hoe wij tweeën tegen mekaar hebben gespeeld?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Hebben we tegen elkaar gespeeld?Wil weteb wie de rivalenstrijd had gewonnen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bedankt!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Leuk talentje wel, veel plezier ermee![]()
Sejt, mag ik de stats zien van Darder?Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sejt, wil je even naar de wedstrijden van Broski of Odin kijken om te zien hoe wij tweeën tegen mekaar hebben gespeeld?
Volgens mij 1x gewonnen en 1x verloren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sejt, wil je even naar de wedstrijden van Broski of Odin kijken om te zien hoe wij tweeën tegen mekaar hebben gespeeld?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bedankt!
Sejt, mag ik de stats zien van Darder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
succes btwquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef stalybridge het volgende:
Volgend seizoen weer allemaal Fok!ers in FOK! 1
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Hmm, had liever thuis gewonnen, maargoedquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]Hmm beetje smerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Sejt het volgende:
Degradatie 1e Divisie - halve finale 1e leg:
[ afbeelding ]
Degradatie 1e Divisie - halve finale 2e leg:Heuj, lijfsbehoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]Auw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg, ik zit alles nu achter elkaar terug te lezen, was helaas weg.quote:
Geniaal! Sorry Fylax, op de laatste wedstrijddag nota bene!
Champions league!!!![]()
Roelvink mag ophoepelen, zo'n goede selectie en dan toch alles verkloten in de laatste 5 wedstrijden...![]()
Achja, hier in Zolderkamer zijn alle inwoners de straat op gegaan dus ik ben blij met de 3e plekquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Omg, ik zit alles nu achter elkaar terug te lezen, was helaas weg.
Geniaal! Sorry Fylax, op de laatste wedstrijddag nota bene!
Champions league!!!(she/her)![]()
Wel mooi om te zien dat het zo spannend bleef in de competitiequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Achja, hier in Zolderkamer zijn alle inwoners de straat op gegaan dus ik ben blij met de 3e plek![]()
zekersquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat het zo spannend bleef in de competitie(she/her)![]()
Het zou episch zijn als Yab Yum de hoofdsponsor was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe baas Schnitzeljungs niet blij met een Hoerige Nel?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Nou lekker danquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe baas Schnitzeljungs niet blij met een Hoerige Nel?
[ afbeelding ]
Dit moet wel heel vreemd lopen, wil Stalybrug dit nog winnen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef Sejt het volgende:
Wie gaat er uiteindelijk ook naar de 1e Divisie?
[ afbeelding ]![]()
En of de Home Grown-regel de boel niet verneuktquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef Hermanna het volgende:
Ben benieuwd hoe FOK! het in Europa doet.
Oke primaquote:![]()
![]()
En wie degradeert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ook dat!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En of de Home Grown-regel de boel niet verneukt
Ik ben ook benieuwd hoe de gepromoveerden en gedegradeerden het doen. Hoe verhoudt 1 zich tot 2![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef Swaytje het volgende:
Kan ik een screentje krijgen van de tactiek die FC Sway gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Degradant gaat investeren in faciliteiten:
En ook Phoenix United gaat uitbreiden:
Nou mooi op naar divisie 1! tijd om te slapen
Een 10e plek! Mooie plek om te eindigen als club waar het tijdens het begin van het seizoen en in het midden van het seizoen nog zo slecht ging!![]()
Sejt mag ik een foto van mijn selectie, maar dan dat ook te zien is hoeveel wedstrijden de spelers hebben gespeeld ?![]()
Mag ik een screen van de tactiek van Red Forest, Sejt? Finnbo en De Pel naast elkaar in de basis?
Children of the night. What music they make.![]()
Ja, je had een heel mooi eindschotquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef Super-B het volgende:
Een 10e plek! Mooie plek om te eindigen als club waar het tijdens het begin van het seizoen en in het midden van het seizoen nog zo slecht ging!![]()
Slaap zequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou mooi op naar divisie 1! tijd om te slapen
Gefeliciteerd met je RTL Sterrenteam!quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou mooi op naar divisie 1! tijd om te slapen![]()
![]()
Ander teamquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:03 schreef Super-B het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je RTL Sterrenteam!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef Super-B het volgende:
Sejt mag ik een foto van mijn selectie, maar dan dat ook te zien is hoeveel wedstrijden de spelers hebben gespeeld ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef DeHovenier het volgende:
Mag ik een screen van de tactiek van Red Forest, Sejt? Finnbo en De Pel naast elkaar in de basis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ja, je had een heel mooi eindschot![]()
FC Creme is nog de derde meest scorende ploeg geweest! Dat stemt niet echt overeen met de 10e plek. Op basis van doelpunten hoor ik gewoon 3e te staan.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef Sejt het volgende:
[..]Kun je ook een foto posten van alle uitgaande transfers van mijn club? Dat zou tof zijn.. !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef Sejt het volgende:
[..]Mag ik een vergelijkbare screen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eriksen 21 mln waard. Denk niet dat ie nog lang bij Red Forest blijft.
En Pelle geblesseerd
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:09 schreef Super-B het volgende:
[..]
Kun je ook een foto posten van alle uitgaande transfers van mijn club? Dat zou tof zijn.. !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef Sejt het volgende:
[..]Soow.. Ik schrok al. Gelukkig zijn ze op huurbasis vertrokken. Ik wil mijn gekozen spelers echt niet kwijt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er zullen geheid veel transfers komen de komende 2-3 maanden in het spel. Ik zal na de transferwindow een screen van jullie team plaatsen, zodat alle individuele screens niet nodig zijn.I love my mispoken words.![]()
Rene Adler is wel een baas. De eerste golden glove winnaar van de Fok! League. Dat hoort gelijk in de Hall of Fame van de competitie. De eerste winnaars verdienen altijd extra aandacht. Niemand geloofde in de ex-keeper van HSV die al bijna op leeftijd was. Manager Hermanna van FC Broski daarintegen zag in Rene nog een competente ervaren keeper die het goed zou doen in de nieuw opgerichte competitie. Rene Adler sprong als een tijger en dook als een dolfijn en sloeg de ballen uit het doel als een wilde gorilla. Uiteindelijk werd zijn team 5de terwijl niemand in ze geloofde, de prognose was namelijk 13de. Rene Adler geloofde in het team zoals zij in Rene geloofde.
Hierdoor werd hij beloond met de aller eerste Golden Glove van de Fok! Competitie.![]()
Ik hoop dat Regi Blinker dan is wakker geworden. Die versterkingen voor de toekomst kunnen Dubakunoord matig boeien.![]()
Zo, nu ga ik wel m'n nest in.
Morgenochtend zal ik verder gaan richting seizoen 2. Hoe zullen de eerste Fokland ploegen het doen in Europa? Zal Sway zijn titel prolongeren, of gaat er een andere club met de bokaal vandoor?I love my mispoken words.![]()
Die is 'Okay'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef stalybridge het volgende:
Sejt, kan je even naar de fin. situatie van Stalyburg kijken.
Is dit secure, insecure, bankrupt?I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sejt en Super-B bedankt voor de updates.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef Hermanna het volgende:
Rene Adler is wel een baas. De eerste golden glove winnaar van de Fok! League. Dat hoort gelijk in de Hall of Fame van de competitie. De eerste winnaars verdienen altijd extra aandacht. Niemand geloofde in de ex-keeper van HSV die al bijna op leeftijd was. Manager Hermanna van FC Broski daarintegen zag in Rene nog een competente ervaren keeper die het goed zou doen in de nieuw opgerichte competitie. Rene Adler sprong als een tijger en dook als een dolfijn en sloeg de ballen uit het doel als een wilde gorilla. Uiteindelijk werd zijn team 5de terwijl niemand in ze geloofde, de prognose was namelijk 13de. Rene Adler geloofde in het team zoals zij in Rene geloofde.
Hierdoor werd hij beloond met de aller eerste Golden Glove van de Fok! Competitie.
G. Pelle ging veruilde zijn ene liefde Feyenoord voor een andere liefde, namelijk de 80 jaar oude voormalige Playmate Gianluci Petrizzo. De geruchten die al maandenlang rondzongen bleken waar te zijn, Graziano is van de andere kant. Boze tongen beweren dat Pelle voor het geld samen is met Petrizzo, maar hij legde de mensen meteen het zwijgen op door de nieuwste Ferrari voor Graziano te kopen, als tastbaar bewijs voor hun echte liefde. Ze wonen nu samen in een klein paleis aan de kust van Fokeiland, en genieten elke dag van het uitzicht en van elkaar. Moge Pelle nog lang de ballen tussen zijn een na favoriete palen schieten!Children of the night. What music they make.![]()
Niet de supporters van FC BMI...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Achja, hier in Zolderkamer zijn alle inwoners de straat op gegaan dus ik ben blij met de 3e plek:)![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Sejt het volgende:
En wie degradeert?
[ afbeelding ]Ik ben terug van een korte break in de kop van NH, praktisch zonder internet..en nu zie ik dat ik niet gedegradeerd ben!! Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zie ik twee onbekende spelers, oa Cop. Wie is dat?
Mag ik een screen van mijn team? (Met aantal wedstrijden/ beoordelingen/ waarde)![]()
Sejtquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sejt en Super-B bedankt voor de updates.![]()
![]()
![]()
![]()
Sejtquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:20 schreef Sejt het volgende:
Zo, nu ga ik wel m'n nest in.
Morgenochtend zal ik verder gaan richting seizoen 2. Hoe zullen de eerste Fokland ploegen het doen in Europa? Zal Sway zijn titel prolongeren, of gaat er een andere club met de bokaal vandoor?![]()
: Kan ik nog meedoen? Ik wist niet dat je geen FM hoeft te hebben om mee te doen...
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:50 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
Sejt![]()
: Kan ik nog meedoen? Ik wist niet dat je geen FM hoeft te hebben om mee te doen...
Ik heb mijn post bewerkt. Ehm... wat moet ik allemaal doen voor de aanmelding of wordt dat allemaal random geregeld?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:54 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ja hoor, het nieuwe seizoen begint morgen!![]()
Het is nog steeds onrustig in Zolderkamer, de supporters van FC Fylax zijn met z'n allen verzameld op het grote plein. Er zijn een paar supporters opgepakt, waarvoor is onduidelijk.(she/her)![]()
Helaas, was niet serieus. Kan pas weer de volgende ronde. Als die er komt, het kost namelijk heel veel tijd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:55 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn post bewerkt. Ehm... wat moet ik allemaal doen voor de aanmelding of wordt dat allemaal random geregeld?![]()
Viert FC Fylax ook de 4-1 vernedering tegen FC Creme de la Creme?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef Fylax het volgende:
Het is nog steeds onrustig in Zolderkamer, de supporters van FC Fylax zijn met z'n allen verzameld op het grote plein. Er zijn een paar supporters opgepakt, waarvoor is onduidelijk.![]()
![]()
StalybURG ? Ik dacht dat telkens dat StalybRUG was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef stalybridge het volgende:
Sejt, kan je even naar de fin. situatie van Stalyburg kijken.
Is dit secure, insecure, bankrupt?![]()
![]()
Typo!quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:01 schreef Super-B het volgende:
[..]
StalybURG ? Ik dacht dat telkens dat StalybRUG was.![]()
Krijg ik daarvoor een melding of moet ik het zelf in de gaten houden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:58 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Helaas, was niet serieus. Kan pas weer de volgende ronde. Als die er komt, het kost namelijk heel veel tijd!![]()
Zelf in de gaten houden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:03 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
Krijg ik daarvoor een melding of moet ik het zelf in de gaten houden?Dacht het niet.quote:Ik ga zodirect slapen.
![]()
![]()
Staat altijd in de titel van het topic als de inschrijvingen open zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:03 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
Krijg ik daarvoor een melding of moet ik het zelf in de gaten houden?![]()
Okiiquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:14 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Staat altijd in de titel van het topic als de inschrijvingen open zijn.![]()
Zo! Even drie topics terug gelezen. Genieten dit.
Phoenix United had een zwaar begin, maar eindigde uiteindelijk sterk door 12 wedstrijden op rij ongeslagen te zijn.
Zou ik een screen mogen van mijn selectie, tactiek en de transfers? Volgens mij zijn er behoorlijk wat spelers gekocht door überheld Gyan.![]()
Verdomme... Hoe moet ik nou verder lezen. Ben net bijgelezen! Degelijk 13de geworden! Alderweireld 7x MoM, Gilardino 2de op de topscoorderslijst en Apono de man met het meeste rood. Verder geen uitschieters op de awardslijst (ook niet naar onder!)quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:47 schreef Swaytje het volgende:
Ik zou verder kunnen simuleren nu, maar geen savegame helaas
Ben wel benieuwd naar de gehanteerde tactiek en naar mijn transfers. Is wel het een en ander gebeurt geloof ik. (Hiljemark o.a. weg! paar verhuurde spelers en ik zag een keer een nieuwe speler voorbij flitsen!)
Ben benieuwd naar de updates vandaag!![]()
Bij de volgende inschrijving weer, maar hoe lang dat nog duurt weten we niet!quote:
Topic blijven volgen kan natuurlijk wel altijd!![]()
Is Gyan niet weg? Las ergens dat hij bij Celtic zatquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:52 schreef Happel het volgende:
Zo! Even drie topics terug gelezen. Genieten dit.
Phoenix United had een zwaar begin, maar eindigde uiteindelijk sterk door 12 wedstrijden op rij ongeslagen te zijn.
Zou ik een screen mogen van mijn selectie, tactiek en de transfers? Volgens mij zijn er behoorlijk wat spelers gekocht door überheld Gyan.![]()
Wutquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:57 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Is Gyan niet weg? Las ergens dat hij bij Celtic zat![]()
![]()
Jaa inderdaad, juist de transfers/manager wissels etc zijn interessant vind ik!quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:01 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Er zijn volgens mij al een aantal trainermutaties geweest! Mag de host ook wel even posten!![]()
quote:quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:51 schreef Roceco het volgende:
Zie plotseling dat Cristian Gyan de manager van Celtic is![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Goffedomme.. Ik eis een herstart van de game.![]()
Is mijn Lothar Mattheus al ontslagen? Of zit ie nog op zijn manager stoel bij Schweinhund?
Kut Duitsers, beetje mijn team laten degraderen.![]()
Ik heb ook het idee veel te missen, misschien een idee om lange blessures etc ook te posten? En wil de host aan het begin van het nieuwe seizoen ook even de tactiek van de teams posten?![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:19 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb ook het idee veel te missen, misschien een idee om lange blessures etc ook te posten? En wil de host aan het begin van het nieuwe seizoen ook even de tactiek van de teams posten?
Daarnaast graag een overzicht van inkomende en uitgaande transfers per team.![]()
Inderdaad. Trainersmutaties lijken me sowieso wel nieuwswaardig. En een overzicht na de transferperiodes ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:19 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb ook het idee veel te missen, misschien een idee om lange blessures etc ook te posten? En wil de host aan het begin van het nieuwe seizoen ook even de tactiek van de teams posten?![]()
We willen gewoon alles!quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Trainersmutaties lijken me sowieso wel nieuwswaardig. En een overzicht na de transferperiodes ook.![]()
![]()
Mogguh!![]()
Bedankt voor de feedback hierboven. Ik heb het nodige aangezet in de game, zodat we het vanaf nu in de inbox krijgen. Daarnaast zal ik team overzichten inclusief tactiek en transfers aan het begin van het seizoen plaatsen. Daar zijn we over 1,5 maand in het spel.I love my mispoken words.![]()
Dat prijzen geld van de beker, word dat bijelkaar opgeteld?
Dus ik heb de finale verloren krijgt de club dan:
16e 25.000
+ 8e finale 100.000
+kwart finale 500.000
+halve finale 1.250.000
+verliezen finale 1.750.000
of werkt dat niet zo?![]()
Yep, als het goed is welquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:09 schreef 44rdbei het volgende:
16e 25.000
+ 8e finale 100.000
+kwart finale 500.000
+halve finale 1.250.000
of werkt dat niet zo?![]()
Klopt, na elke ronde wordt er uitbetaald aan de winnaar. Is met de Nederlandse beker ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:09 schreef 44rdbei het volgende:
16e 25.000
+ 8e finale 100.000
+kwart finale 500.000
+halve finale 1.250.000
of werkt dat niet zo?I love my mispoken words.![]()
Mogguh? Ik zit hier al vanaf 6 uur te wachten op nieuwe updates!quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:04 schreef Sejt het volgende:
Mogguh!![]()
Bedankt voor de feedback hierboven. Ik heb het nodige aangezet in de game, zodat we het vanaf nu in de inbox krijgen. Daarnaast zal ik team overzichten inclusief tactiek en transfers aan het begin van het seizoen plaatsen. Daar zijn we over 1,5 maand in het spel.
haha, grapje. Leuk dat je alweer verder gaat! We zien de updates wel verschijnen!![]()
![]()
Fokland > Oekraïne en Turkije
Club coefficiënten zijn voor iedereen hetzelfde gebleven, aangezien we nog niet in Europa gespeeld hebben.I love my mispoken words.![]()
Zou je een overzicht kunnen plaatsen van de salariskosten van alle teams?
Bij de league --> Stats --> Team --> Salary per annum![]()
Mooi overzicht, kende ik nog niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:19 schreef Swaytje het volgende:
Zou je een overzicht kunnen plaatsen van de salariskosten van alle teams?
Bij de league --> Stats --> Team --> Salary per annum
(Ik zie veel overeenstemming met deze lijst en de positie voorspellingen van de bookmakers)
En wat meer uit hetzelfde scherm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mooi overzicht, kende ik nog niet.
[ afbeelding ]
(Ik zie veel overeenstemming met deze lijst en de positie voorspellingen van de bookmakers)
En wat meer uit hetzelfde scherm:Wow, 10x zoveel salaris tussen nummer 1 en laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt bij mij wel mee, ik zit in de middenmoot.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:26 schreef 44rdbei het volgende:
Als er ooit een volgende game kom ga ik echt op de salarissen letten.
Dit kan echt niet.Children of the night. What music they make.![]()
Goh...quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:17 schreef Sejt het volgende:
Deense verdediger stelt Stalybrugse fans gerust.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
En wat meer uit hetzelfde scherm:Megaverschillen! Rode SokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, de Fok! Super Cup.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:31 schreef Swaytje het volgende:
Is er ook een soort johan cruijff schaal aan het begin?
Die zal wel in het nieuws komen.
en presteren ho maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:28 schreef Sejt het volgende:
Salaris in de 2e divisie trouwens:
[ afbeelding ]
Topverdieners bij FC Rode Sokken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Er is voornamelijk transfernieuws op dit moment, maar ik zal een overzicht per team plaatsen aan het begin van het seizoen.I love my mispoken words.![]()
Misschien een paar "grotere" transfers wel uitlichten? Als die er zijn uiteraardquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:38 schreef Sejt het volgende:
Er is voornamelijk transfernieuws op dit moment, maar ik zal een overzicht per team plaatsen aan het begin van het seizoen.![]()
Dat lijkt me idd beter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:38 schreef Sejt het volgende:
Er is voornamelijk transfernieuws op dit moment, maar ik zal een overzicht per team plaatsen aan het begin van het seizoen.Children of the night. What music they make.![]()
Zal ik doen, maar zijn er nog niet echt - afgezien van 1 of 2 grotere verkopen tot nu toe. (Schweinhund)quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:40 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Misschien een paar "grotere" transfers wel uitlichten? Als die er zijn uiteraardI love my mispoken words.![]()
Rip goalkeeping coachesquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:44 schreef Sejt het volgende:
Fokland ligt eruit op het WK.![]()
[ afbeelding ]
Mafifa...![]()
![]()
Komt eraan voor iedereen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:52 schreef Happel het volgende:
Heb je voor mij nog wat screens van mijn selectie, tactiek en de transfers Sejt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:52 schreef 44rdbei het volgende:
Hoe doet Fc sokken het financieel?
ben ik gered door het halen van de bekerfinale?
Mooi.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:51 schreef Sejt het volgende:
Niet alle clubs lijden verlies.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zoveel transfer zooi in de inbox.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Ik vind dit echt leuk
Gewoon geen zin meer om te werken ook nu. Sneller SejtEn werken jij!
Niet gek, als je ziet dat Dubakunoord in de top zit qua salarissen. De volgende keer minder spelers uit de grote competities weghalen dus.quote:![]()
Wie is Giorgos Donis nu weer?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:54 schreef Sejt het volgende:
Groot talent blijft loyaal aan Schweinhund in 2e Divisie.
[ afbeelding ]
Prutser! 1 jaar contract aanbieden.![]()
Dit zeker ja!quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:25 schreef 44rdbei het volgende:
de seizoens ontknoping was trouwens erg sterk gedaan.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:10 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Zeker maar ook heel goed aangevuld door Fylax, die het bijna in zijn broek deed!
Morata.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:05 schreef Sejt het volgende:
Spaanse aanvaller langer bij Nigerhaven.
[ afbeelding ]![]()
En dat voor maar 8k per week.![]()
Niet verkeerd neequote:Op donderdag 17 juli 2014 11:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Morata.![]()
En dat voor maar 8k per week.![]()
Mooi lang contract ook!![]()
Teams voor begin seizoen 2. (2014/2015)
Henk's Angels (Roceco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopabowana Football Club (Bow)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de Tempeliers (SiebeJ)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RKVV Volharding (Hobbel_Rob)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle United (Sejt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport Club Ciscus (Ciscus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporting Nigerhaven (superniger)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FC (YouriNL)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubakunoord (IkeDubaku99)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Broski (Hermanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme (Super-B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC De Koekenbakkers (Jorwol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Fylax (Fylax)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin (Drizzt_DoUrden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red Forest (DeHovenier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode Sokken (44rdbei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schweinhund (ambiance)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FC (HamburgerHenk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Bruno Martins Indi (mvdk_)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Wervelwind (TornadoDK)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix United (Happel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL Sterrenteam (PierreTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stalybrug Celtic FC (stalybridge)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Waarom Costly en Havenaar, maar niet Patoquote:.... Nou ja, had ik mijn manager ook maar niet El Loco moeten noemen xD
![]()
Post je aan het eind van de transferperiode weer een overzicht van teams of zijn we die periode al voorbij?![]()
Verdammt. Gyan eruit maar wel Andrey Schevchenko ervoor terug. En Luke Shaw verkocht aan RTL voor veel te weinig.
Ik mis trouwens Sjoerd Overgoor en Lorenzo Burnet? Waar zijn die?![]()
Dit is begin augustus 2014. Een transfer update op 2 september is dus misschien wel handig, maar deze team overzichten wil ik 1x per jaar geven aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:35 schreef SiebeJ het volgende:
Post je aan het eind van de transferperiode weer een overzicht van teams of zijn we die periode al voorbij?I love my mispoken words.![]()
Reserves?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:36 schreef Happel het volgende:
Verdammt. Gyan eruit maar wel Andrey Schevchenko ervoor terug. En Luke Shaw verkocht aan RTL voor veel te weinig.
Ik mis trouwens Sjoerd Overgoor en Lorenzo Burnet? Waar zijn die?![]()
Ik zie nu dat alle hier boven gegeven transferoverzichten van seizoen 2013/2014 zijn. Ik zal dus op 2 september transfers van 2014/2015 laten zien voor alle teams!quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:36 schreef Happel het volgende:
Ik mis trouwens Sjoerd Overgoor en Lorenzo Burnet? Waar zijn die?I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef Sejt het volgende:
Teams voor begin seizoen 2. (2014/2015)
Henk's Angels (Roceco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopabowana Football Club (Bow)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de Tempeliers (SiebeJ)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RKVV Volharding (Hobbel_Rob)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle United (Sejt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport Club Ciscus (Ciscus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporting Nigerhaven (superniger)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FC (YouriNL)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubakunoord (IkeDubaku99)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Broski (Hermanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme (Super-B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC De Koekenbakkers (Jorwol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Fylax (Fylax)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin (Drizzt_DoUrden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red Forest (DeHovenier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode Sokken (44rdbei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schweinhund (ambiance)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FC (HamburgerHenk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Bruno Martins Indi (mvdk_)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Wervelwind (TornadoDK)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix United (Happel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL Sterrenteam (PierreTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stalybrug Celtic FC (stalybridge)Mag ik ook een foto van mijn tweede elftal? Wil weten of een speler daartussen zit, want ik zie Jordan Rossiter bijvoorbeeld er niet tussen zitten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan 'm niet in je team vinden. Als ik hem op zoek, dan vind ik hem zo:quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:39 schreef Super-B het volgende:
[..]
Mag ik ook een foto van mijn tweede elftal? Wil weten of een speler daartussen zit, want ik zie Jordan Rossiter bijvoorbeeld er niet tussen zitten..
[..]
[ afbeelding ]
En wat meer uit hetzelfde scherm:Umbria is gedegradeerd. ...dat wordt inleveren. ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkocht dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet in je team vinden. Als ik hem op zoek, dan vind ik hem zo:
[ afbeelding ]![]()
Raar dat die dan niet tussen de transfers staat (foto die je postte).![]()
[..]
[ afbeelding ]
En wat meer uit hetzelfde scherm:Heb ik me zo ingehouden met dure spelers kopen. ..doen Numan en Bombarda het zelf. Ben nu natuurlijk wel erg benieuwd welke spelers er zijn gekocht! Sowieso leuk om 1e te zijn op een lijstje. ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Red Forest plukt gewoon 2 spelers weg
Verwacht wel dat ik ga degraderenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Umbria is gedegradeerd. ...dat wordt inleveren. ..![]()
![]()
lekker veel blessures bij rode sokken weer en daar komen de rode kaarten die we ongetwijfeld weer gaan krijgen nog bij.![]()
hé ik heb een nieuwe trainer, wist ik niet. nou ja kan moeilijk slechter als de vorige.![]()
Ik denk FC Odin!quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:56 schreef Sejt het volgende:
De eerste prijs van het seizoen! De welbegeerde Fok! Super Cup.
Hier strijden de kampioen en de bekerwinnaar voor eeuwige glorie en ook een leuke geldprijs van 2,5 miljoen Foklandse ¤.
Wie gaat er van door met de schaal?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:01 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie stopt Sway :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SiebeJ - goed nieuws of slecht nieuws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:04 schreef Sejt het volgende:
SiebeJ - goed nieuws of slecht nieuws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geldwolven...![]()
Mooi overzicht, Sejt!
Mijn management koopt gewoon Schar en Frei van Basel voor <5 miljoen. ..wat een helden. En volgens mij nog 25 miljoen te besteden en veel jonge talenten. Oftewel; Sc Ciscus gaat voor de lange termijn en de top!
De noodaankopen Roque Santa Cruz en Magnasco draaien ook nog eens lekker. Wat en mooi team en wat een leuk spel!
(Terwijl ik beter mijn bezoek aan de directie kan voorbereiden. ...)![]()
Ik hoop niet dat ik boze werkgevers op m'n dak krijg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef Ciscus het volgende:
Mooi overzicht, Sejt!
Mijn management koopt gewoon Schar en Frei van Basel voor <5 miljoen. ..wat een helden. En volgens mij nog 25 miljoen te besteden en veel jonge talenten. Oftewel; Sc Ciscus gaat voor de lange termijn en de top!
De noodaankopen Roque Santa Cruz en Magnasco draaien ook nog eens lekker. Wat en mooi team en wat een leuk spel!
(Terwijl ik beter mijn bezoek aan de directie kan voorbereiden. ...)
ik check eens per 2 uur ofzo 5 minuten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik boze werkgevers op m'n dak krijg.
werk wel wat langer door of skip de rook pauzes ( rook toch niet)![]()
Dit topic is zelfs leuk om te volgen, als je geen team hebt!
Echt tof gedaan, alleen m'n werk....(Gelukkig is het niet druk)
![]()
Ken het idee ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik check eens per 2 uur ofzo 5 minuten.
werk wel wat langer door of skip de rook pauzes ( rook toch niet)
Lekker in de zon zitten tot het echt te warm wordt en dan even binnen wat updates checken en daarna weer bakken in de zon![]()
![]()
Volgens mij heb ik echt een patent op 1-1 wedstrijden. Hoe vaak ik die al niet voorbij heb zien komen.![]()
![]()
Ergens in het eerste seizoen speelde mijn ploeg ook alleen maar gelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:14 schreef Happel het volgende:
Volgens mij heb ik echt een patent op 1-1 wedstrijden. Hoe vaak ik die al niet voorbij heb zien komen.![]()
Pff, bijna al men originele spelers by request op de transferlijst. Wat een honden!
Wat een prutsteam van mij![]()
![]()
Adopteer Stalybrug!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:12 schreef Lhyanna het volgende:
Dit topic is zelfs leuk om te volgen, als je geen team hebt!
Echt tof gedaan, alleen m'n werk....(Gelukkig is het niet druk)
Vorig jaar 3 in 2 divisie. Verwacht het iets moeilijker te krijgen. Geen wingbacks meer. En diverse teams zich versterkt. (Stalybrug nauwelijks tot nu toe).![]()
Godnondeju veel te weinigquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:14 schreef Sejt het volgende:
Koekenbakkers zijn Argentijnse koekenbakker kwijt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Redelijke start voor ons beide, nu alle twee gaan winnen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:14 schreef Happel het volgende:
1e Divisie is nu ook serieus van start!
FC Sway vs Settle United moet nog gespeeld worden.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:01 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Prijs nummer 2 is binnen! Hoppa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef Sebastian Rode terugquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:15 schreef ambiance het volgende:
Pff, bijna al men originele spelers by request op de transferlijst. Wat een honden!
Wat een prutsteam van mijHij is veels te goedkoop naar jouw team gegaan.
![]()
Nu al geen zin meer om het te volgen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:16 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Adopteer Stalybrug!
Vorig jaar 3 in 2 divisie. Verwacht het iets moeilijker te krijgen. Geen wingbacks meer. En diverse teams zich versterkt. (Stalybrug nauwelijks tot nu toe).![]()
![]()
Natuurlijk wel. Maar als je geen team hebt is het nog leuker als je er 1 fictief kiest!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:19 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Nu al geen zin meer om het te volgen?![]()
Ok, dat vind ik dan wel weer gaaf!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:19 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Geef Sebastian Rode terugHij is veels te goedkoop naar jouw team gegaan.
![]()
![]()
Ik dacht dat BMI wel inmiddels gekozen was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:39 schreef Roceco het volgende:
[..]
FC BMI gaat niet lekker... Maar ja, wat wil je ook van een FC BMI zonder BMI XD
Naja volgende keer beter I guess
(totdat we een topseizoen hebben en 1e worden in de FOK! 2e divisie):)![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:05 schreef ambiance het volgende:
[..]
Wie is Giorgos Donis nu weer?
Prutser! 1 jaar contract aanbieden.
Dat wordt toch ook geautomatiseerd in het spel? Of kon je dat ook invullen toen je je manager punten moest geven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef Sejt het volgende:
FC BMI moet beter contract aanbieden.
[ afbeelding ]:)![]()
Dat moet beter!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:25 schreef Sejt het volgende:
Stalybrug financiën.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de financieel krachtige onder ons![]()
![]()
Mooie overwinning op Fylax!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:18 schreef Sejt het volgende:
1e Divisie is nu ook serieus van start!
[ afbeelding ]
FC Sway vs Settle United moet nog gespeeld worden.![]()
Ik zeg het nu alvast: FC Creme de la Creme wordt kampioen.![]()
![]()
![]()
Waarom doet FC Broski niet mee met de Europese kwalificatie? 5de plaats was toch goed voor EURO Cup Third Qualifying Round ?![]()
Afhankelijk van de beker, en gezien een lager team die heeft gewonnen, vervalt de 5e plaatsquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef Hermanna het volgende:
Waarom doet FC Broski niet mee met de Europese kwalificatie? 5de plaats was toch goed voor EURO Cup Third Qualifying Round ?![]()
Geen idee eigenlijk. In het laatste overzicht waren er 2 CL plaatsen (1 met voorrondes), 2 EURO Cup plaatsen voor nummer 3 en 4, en dan 1 EURO Cup plaats voor de bekerwinnaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef Hermanna het volgende:
Waarom doet FC Broski niet mee met de Europese kwalificatie? 5de plaats was toch goed voor EURO Cup Third Qualifying Round ?
Wat Swaytje zegt dus.
Dan zou toch de 6de plaats vervallenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:30 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Afhankelijk van de beker, en gezien een lager team die heeft gewonnen, vervalt de 5e plaats![]()
![]()
Drizzt wat doe je nuquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:43 schreef Sejt het volgende:
Seizoen 2014/2015 is van start!!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben de game aan het uploaden voor Swaytje, die verder zal gaan met hosten.I love my mispoken words.![]()
Eerste seizoen waren er geloof ik 5 plaatsen voor Europa.. Komend seizoen zullen dat er 6 zijn omdat we gestegen zijn in de coefficienten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:32 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Dan zou toch de 6de plaats vervallen![]()
Swaytje gaat gewoon de game opnieuw laden als hij verliestquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:32 schreef Sejt het volgende:
Ik ben de game aan het uploaden voor Swaytje, die verder zal gaan met hosten.
:)![]()
Helemaal niet nodig, ik win toch al alle prijzen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Swaytje gaat gewoon de game opnieuw laden als hij verliest![]()
![]()
Beetje vertrouwen in elkaar hoor!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Swaytje gaat gewoon de game opnieuw laden als hij verliest![]()
Kan ik straks een screenie krijgen van mijn financial status, en waar Jesé is? Ik had Jesé maar die staat niet ergens in mijn "team screenie" van het begin van het seizoen.:)![]()
Aahhh, okee jammerquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:32 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Eerste seizoen waren er geloof ik 5 plaatsen voor Europa.. Komend seizoen zullen dat er 6 zijn omdat we gestegen zijn in de coefficienten.![]()
![]()
Ondertussen ff biertje drinkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:13 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ken het idee ja.
Lekker in de zon zitten tot het echt te warm wordt en dan even binnen wat updates checken en daarna weer bakken in de zon
Het is 12 uur geweest, dus dan mag het.Children of the night. What music they make.![]()
Zal nog even snel kijken. Bij mij staat Rodrigo Gomez (geweldige buitenspeler) ook nog gewoon in de reserves.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:34 schreef mvdk_ het volgende:
Kan ik straks een screenie krijgen van mijn financial status, en waar Jesé is? Ik had Jesé maar die staat niet ergens in mijn "team screenie" van het begin van het seizoen.![]()
Hmm, deze transfer heb ik niet zien voorbij komen:
Mag ik een screen van Vietto en Bruno Fernandes en Duarte? Even kijken of die jongens al klaar zijn voor het grote werk.quote:
En mijn financiële status en trainersgilde?![]()
Potverdikkie, Guti kwijt
Ben ik trouwens meteen voor de groepsfase EL geplaatst of doe ik mee aan de laatste voorronde?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
De laatste kwalificatierondes zijn nog niet gespeeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, Guti kwijt
Ben ik trouwens meteen voor de groepsfase EL geplaatst of doe ik mee aan de laatste voorronde?I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mag ik een screen van Vietto en Bruno Fernandes en Duarte? Even kijken of die jongens al klaar zijn voor het grote werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ergens rond de 13-15 miljoen. Wel 10 miljoen verdient maar ik heb liever mijn topscorer terug.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:39 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Wel voor een mooi bedrag! Wat heb had je betaald voor hem!
Waar is Tielemans trouwens? Die heb ik ook niet gezien.:)![]()
Gelijk al een hattrick van Finnbogod
En de club heeft voor 12.5 mln spelers gekocht, en 4 spelers uitgeleend. Mooi.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En mijn financiële status en trainersgilde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:41 schreef Sejt het volgende:
[..]Haha Gronkjaer als scout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen mij jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:40 schreef DeHovenier het volgende:
Gelijk al een hattrick van Finnbogod
De nieuwste transfers zijn nog niet gegeven hier. Die zal Swaytje straks delen zodra het spel op 2 september staat. Dus geduld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:40 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ergens rond de 13-15 miljoen. Wel 10 miljoen verdient maar ik heb liever mijn topscorer terug.
Waar is Tielemans trouwens? Die heb ik ook niet gezien.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:41 schreef Super-B het volgende:
[..]
Zou je ook de financiën van FC Creme kunnen laten zien?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is mijn financiele status Sejt? (Red Forest)
Zou je dit tabblad kunnen laten zien voor FC Creme:quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tegen mij ja
[..]
De nieuwste transfers zijn nog niet gegeven hier. Die zal Swaytje straks delen zodra het spel op 2 september staat. Dus geduld.
Edit: was iets te laat met het bewerken van mijn vorige post.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef Super-B het volgende:
[..]
Zou je dit tabblad kunnen laten zien voor FC Creme:
Edit: was iets te laat met het bewerken van mijn vorige post.
En de financiën van Odin?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:44 schreef mvdk_ het volgende:
En de financiën van FC BMI? Heb gezien dat we veel verlies hebben geleden..
Oh, FC Creme is dus mijn fierce rival.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef Super-B het volgende:
[..]
Zou je dit tabblad kunnen laten zien voor FC Creme:
[ afbeelding ]
Edit: was iets te laat met het bewerken van mijn vorige post.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: