Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
fo shizzle!quote:
quote:
Je hebt gelijk, maar hoe oud was je nouquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Altijd die 'hoe oud ben jij dan!!?!?!' posts, elke dag weer.
24quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hoe oud was je nou
serieus op ingaan.. Borte is die smurrie van der gezicht wassen. Gun der evenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
24
Maar borte negeert me, fuck me
Slaapzequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Operdepop.
Fuck it, ik ga slapen.
Welterusten
Trustenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Operdepop.
Fuck it, ik ga slapen.
Welterusten
Laat me serieus op je vragen ingaan, het is ook nooit goed hierrrr omg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
serieus op ingaan.. Borte is die smurrie van der gezicht wassen. Gun der even
Hahaha ik was inderdaad de smurrie van mijn gezicht aan het wassen, en toen dacht ik, ah ik kan net zo goed meteen gaan douchen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
serieus op ingaan.. Borte is die smurrie van der gezicht wassen. Gun der even
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand wel eens iets gelezen van de 'De vertellingen van duizend-en-één nacht'? Wil het gaan aanschaffen.
Omg.quote:
Stomme beesten weten precies dat ze op moeten houden met zoemen wanneer het licht aangaat en komen dan op het licht van je telefoon af om rakelings langs je oor te zoemen en weer te verdwijnen. Heel avontuur midden in de nacht om te kunnen achterhalen waar dat beest nou heen is gevlogen...quote:
Dit is me wel een gevalletje butthurt zeg.quote:Het verhaal gaat dat de koning Sjahriaar door zijn vrouw bedrogen was. Om herhaling te voorkomen besluit hij voortaan elke avond een nieuwe maagd te huwen en haar de volgende ochtend ter dood te brengen. Na enige tijd huwt hij de dochter van zijn grootvizier: Scheherazade.
*klopt af* Heb afgelopen week wel twee muggen met een goeie slag vermoord. Maar deze is lastig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stomme beesten weten precies dat ze op moeten houden met zoemen wanneer het licht aangaat en komen dan op het licht van je telefoon af om rakelings langs je oor te zoemen en weer te verdwijnen. Heel avontuur midden in de nacht om te kunnen achterhalen waar dat beest nou heen is gevlogen...
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ging even googlen naar 1001 nights.
[..]
Dit is me wel een gevalletje butthurt zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |