Freek de Jonge.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep, was gister/eergister bij Tour du Jour. Die Belgische gozert De Plank ofzo ging er ook helemaal in mee.
Nogal smerig idee, maar waarschijnlijk ben je na 5 uur door de kou fietsen wel zo ver heen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De fonetische rebus
[ afbeelding ]
-ijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wie dat is maar iemand is gestorven aan aids?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De fonetische rebus
[ afbeelding ]
-ijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grapje zeker...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Probability het volgende:
He ik volg het niet goed, wat is het erge nieuws? Freek de Jonge dood? He?
Wilco Kelderman?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De fonetische rebus
[ afbeelding ]
-ijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was één van die 154.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Probability het volgende:
Nee, hij komt binnenkort weer op tv.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Probability het volgende:
Wat is Eets?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, degene die het raadt krijgt een prijs.
MART SMEETSquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, degene die het raadt krijgt een prijs.
Martosaurus Smeetszillaquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De fonetische rebus
[ afbeelding ]
-ijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb voetbal dit wk voor het eerst leren waarderen - ik geef wielrennen nu dan ook maar een kansquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij zijn er toch aardig wat voetbalfans die ook wielrennen leuk vinden
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De prijs is een meet & greet met Zlata en mij op het Lemster strand
Gefeliciteerd!
Ik wist hier niks van, maar prima.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De prijs is een meet & greet met Zlata en mij op het Lemster strand
Gefeliciteerd!
Ik stuur wel een even foto, dan verdwijnt dequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat eris aan je favoriete FOK!kers. Het
gedeelte snap ik.
O dacht wielren gerelateerd nieuws.quote:
Joseba Belokiquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
Nog niemand goed.
Dacht dat ie heel makkelijk was
Dat ja, zag ik ook pas laterquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, de ba hoort bij de voornaam
Nu weet ik hem wel
Lekker, dank jequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yes!
Hierbij een foto van Alba als beloning:
[ afbeelding ]
Ik wacht...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik stuur wel een even foto, dan verdwijnt dewel.
WOWquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yes!
Hierbij een foto van Alba als beloning:
[ afbeelding ]
Heb gestuurd, nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Grifte het volgende:
Pics van Alors mogen in de DM worden gedeponeerd in ruil voor pics van Johannes.
Fair deal al zeg ik het zelf
Wie weet ligt het aan je videokaart?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nu heb ik al een paar keer het filmpje van de tour kenner afgespeeld maar ik zie het nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |