Gewoon aan de kant liggen toch niet danquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus ging tot middel erin maar werd para
Die mensen stinken altijd zo tjdens ramadan gadverdamme.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja. Al zou ik Ramadan echt niet vol kunnen houden
Oké.quote:
En slaatje!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
bbqtje is altijd lekker ja, moet ik ook weer eens doen,
stokbroodjes met kruidenboter erbj goffedomme lekker goffedomme
Ik eet geen slaquote:
Ja ik vind het ook niksquote:
Ga leren dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms is het kut om niet te kunnen zwemmen.
Doei JC xxquote:
Ja maar kan je niks indoen?quote:
Hoezo kun je niet zwemmen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms is het kut om niet te kunnen zwemmen.
Salade bedoel je toch?quote:
Zelfgemaakte knoflooksausquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
bbqtje is altijd lekker ja, moet ik ook weer eens doen,
stokbroodjes met kruidenboter erbj goffedomme lekker goffedomme
Waarom niet?quote:
Huzarensalade enzquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Salade bedoel je toch?
Dat eet ik ook niet
Ja en Eiersalade enzoquote:
terras op strand ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niksZit liever aan het strand op een terras onder een enorme parasol
omdat ik misselijk ben en ik nu leef van crackers met kaasquote:
Je kan het altijd nog leren. Volgens mij leerde mijn oma het ook pas heel laat.quote:
Omg, die zijn zo chill.quote:
Mag ook niet zwemmen vanwege orenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog leren. Volgens mij leerde mijn oma het ook pas heel laat.
Misselijk zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat ik misselijk ben en ik nu leef van crackers met kaas
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog leren. Volgens mij leerde mijn oma het ook pas heel laat.
quote:
Wacht maar tot je zwanger bent dan ben je het 3 maandenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misselijk zijnKut gevoel ja.. Ben het dan altijd een week lang (week lang kotsen, erg vermoeiend ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |