Niet zo vaak meer. Tegenwoordig is het Boogerd dat de klok slaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet ie ook commentaar bij Eurosport ja?
Jammer.
Als hij niet zou lijken op mijn enorm vervelende stagebegeleider van de afgelopen periode had ik je gelijk gegeven. Dan had ik geen neuk gegeven om zijn mening. Nu heb ik wel een beetje een hekel aan hem.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Mwah. Niks met hem en niks tegen hem.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij niet zou lijken op mijn enorm vervelende stagebegeleider van de afgelopen periode had ik je gelijk gegeven. Dan had ik geen neuk gegeven om zijn mening. Nu heb ik wel een beetje een hekel aan hem.
Op die manier kan je half fok! Sluiten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik vind het wel altijd een beetje lelijk dat al zijn tweets hier op Fok breed uitgemeten worden en dat je dan meteen 20 reacties met 'Sunfield' ziet. Als je een hekel aan die gast hebt, negeer hem dan gewoon.
Fok! bestaat inderdaad wel een beetje bij de gratie van het kankeren op Jan en allemanquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Op die manier kan je half fok! Sluiten.
Die DWDD topics moet je eens bekijken, dat is een en al gekankerquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fok! bestaat inderdaad wel een beetje bij de gratie van het kankeren op Jan en alleman
Het is alleen dat ik de reacties vaak wat overtrokken vind. Natuurlijk ben ik het ook weleens met hem oneens, maar hij kan hier echt helemaal niets goed doen of zeggen
Dat wil-ie toch zelf, aandacht voor zijn meningen (lees: tweets)?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het wel altijd een beetje lelijk dat al zijn tweets hier op Fok breed uitgemeten worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |