SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apart. Ik krijg spelers in packs die ik al heb. Maar zijn geen duplicate staat er
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Patje heeft het kanaal van DS2 gevonden hoor
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Nou 900k en beste was if henry, van persie en suarez.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je weet al van te voren dat wanneer er veel packs geopend gaan worden ivm een release van een TOTS, TOTY of TOTT, dat er ook posts van DS2 gaan komen over het geluk van andere mensen.![]()
ff snel door de afbeeldingen gescrolled net maar litmanen![]()
en iemand vlaar zag ik.
De bruyne niet gezakt dus hier ook maar even 200K er door heen rammen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1e pack meteen een 87 rated player
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godverdomme.quote:hoe hij dat flesje in zijn neus duwt.
e: Moet wel een troll zijn.
Idd vrij nutteloos, 8 packs gehad ga nu over op WC packs zie wel wat ik krijg in de packs daarnaquote:
#FreeTrapz![]()
WC Packs geneog in gestoken, zie je niks meer van terug.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Idd vrij nutteloos, 8 packs gehad ga nu over op WC packs zie wel wat ik krijg in de packs daarna![]()
Moet je per se pogba hebben?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Alovenac het volgende:
Hoe ga ik dit afmaken (of heb ik perse Schurrle op RW nodig?)
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel goede verhalen over gelezen. Maarja een Jackson TOTS wil ik ook nog eens uitproberen, misschien dat dat het makkelijker maakt als die op ST staat?quote:![]()
Cuadrado kan alleen full chem krijgen van een Fiorentina RB (die er niet is) of Armero (die dan zelf minder chem heeft)quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Moeilijk kiezen tussen NIF Ibra of siMOTM Robben
En als we daar een SIF Shirley neerzetten en dan Muller ST Depay LW. Is Pogba er dan in te passen? Ook niet zekerquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Cuadrado kan alleen full chem krijgen van een Fiorentina RB (die er niet is) of Armero (die dan zelf minder chem heeft).
![]()
Over 2 maanden ook niet van nornale FUT. Met WC kan je voor een miljoen met de beste spelers spelen van het spel + je kan ze linken per continent dus geen hybrids met zwakke plekken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
WC Packs geneog in gestoken, zie je niks meer van terug.![]()
Krijg toch ook gewoon een normaal 5K packquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
WC Packs geneog in gestoken, zie je niks meer van terug.laatst nog iMOTM mascherano er in.
nu niet veel krijg die kut robben maar nietwel CR7
![]()
dit is nu team 1. de grote di maria en messi show
sommige hebben een aardige upgrade gekregen zie ik
#FreeTrapz![]()
High/high als stand alone spits? Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat werkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kleurtjes moet je zelf maar even aanpassen
rest van mijn 15k packs waren ruk..
nog +- 280K over.. WK packs openen en dan de gratis 5k packs openen?
of gewoon 7.5K packs?![]()
TOTS Cuadrado met Vidal is ook een optie. En Gotze ipv Kroos.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurtjes moet je zelf maar even aanpassenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cuadrado en Vidal hebben toch geen perfect linkquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS Cuadrado met Vidal is ook een optie. En Gotze ipv Kroos.en hij wilt graag Pogba gebruiken.
Je hebt gelijk. Bedoelde die Colombiaan wiens naam ik even kwijt ben. Maar dat gaat misschien weer niet met Chiellini.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cuadrado en Vidal hebben toch geen perfect linkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee? Geen succes? Zoveel spelers die ik wil proberen nog hequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
High/high als stand alone spits? Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat werken, maar ben zelf echt niet goed in squads bouwen.
Aah, neem ik zeker mee. Een voorhoede met LW Depay - Jackson TOTS - Cuadrado TOTS en dan Pogba erin, gaat hem zeker niet wordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurtjes moet je zelf maar even aanpassen? Depay heb ik al
en de overige drie wil ik zeker nog eens uitproberen
, lijkt mij gruwelijk fijn spelen met zijn drietjes in een team.
![]()
Kan wel maar dan moet je die pauper verdediger van een Zapata gebruikenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bedoelde die Colombiaan wiens naam ik even kwijt ben. Maar dat gaat misschien weer niet met Chiellini.
Nee dat gaat niet alleen zonder pogbaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee? Geen succes? Zoveel spelers die ik wil proberen nog he, maar ben zelf echt niet goed in squads bouwen.
[..]
Aah, neem ik zeker mee. Een voorhoede met LW Depay - Jackson TOTS - Cuadrado TOTS en dan Pogba erin, gaat hem zeker niet worden? Depay heb ik al
en de overige drie wil ik zeker nog eens uitproberen
, lijkt mij gruwelijk fijn spelen met zijn drietjes in een team.
Bazig ventje hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan wel maar dan moet je die pauper verdediger van een Zapata gebruiken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoiets wil ik ook makenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Yolo dan maar. Beetje chauvinisme kan geen kwaad
Ik zit ineens te bedenken dat ik toch een 5-2-1-2 ga maken. ter ere van meneer van Gaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet Robben op RW en dan IMOTM Hunter in de spits
Net zelf even zitten puzzelen en moet zeggen, ben erg tevreden. Alleen Quintero daar ontkom ik niet echt aan volgens mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die keeper![]()
.
![]()
![]()
vd Wiel ook prima RBquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga geen 100k betalen voor IF Janmaat gaat me zeg maar net zo'n 80k te ver![]()
![]()
Benieuwd of de prestaties van Oranje op het WK effect gaan hebben voor de FIFA-ratings van internationals
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Bonucci, Chiellini is poep.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Net zelf even zitten puzzelen en moet zeggen, ben erg tevreden. Alleen Quintero daar ontkom ik niet echt aan volgens mij.
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Ik ga gewoon dit maken. #yolo
#UltraDefensive #Counter #LangeballenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
King Kongoloquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga gewoon dit maken. #yolo![]()
![]()
Vast wel. Iedereen behalve Verhaegh gold.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Benieuwd of de prestaties van Oranje op het WK effect gaan hebben voor de FIFA-ratings van internationals![]()
Zou ik eerder Gregory halenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga geen 100k betalen voor IF Janmaat gaat me zeg maar net zo'n 80k te ver![]()
Dat zal hij toch niet erg vinden?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maar die komt van Ajax..............Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat een rare foto. het is net of hij een groen bekertje vasthoudt met zijn rechterhand, waarin hij zijn ontlasting kwijt kan.quote:![]()
Dus?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maar die komt van Ajax..............![]()
Als we weten dat hij keihard gaat stijgen zouden we hem massaal inkopen. Bel Astro TV anders, die weten het vast wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef Alovenac het volgende:
IF Armero verkopen of gaat die nog stijgen?![]()
Net even gebeld, 40k is zijn max.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we weten dat hij keihard gaat stijgen zouden we hem massaal inkopen. Bel Astro TV anders, die weten het vast wel.
Gr gr Astronella![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef Alovenac het volgende:
IF Armero verkopen of gaat die nog stijgen?
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Als je de centen nu nodig hebt verkoop je hem nu. Als je wel goed zit list je hem voor 80k en is hij over 2 weken wel verkochtquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Net even gebeld, 40k is zijn max.
Gr gr Astronella![]()
Toure ook al gezakt vergeleken met gisteren, maarja is niet gek met al die packs die geopend wordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je de centen nu nodig hebt verkoop je hem nu. Als je wel goed zit list je hem voor 80k en is hij over 2 weken wel verkocht.
Maar even house of cards kijken, en wacht wel even tot morgen met het maken van mijn team.
![]()
Langste penaltyserie ooit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
ook een manier om te verliezen![]()
Hehe okequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:57 schreef Freire het volgende:
[..]
Mn ouders zitten op netflix op mijn xbox![]()
Wil wel een ander keertje![]()
![]()
Keylor Navas naar Real Madrid voor 10 miljoen.
Dan zal Casillas wel vertrekken.
Wel net zo'n midget dus minder voor FUT.![]()
van de week alleen nog Alexis Sanchez halen maar die is nu nog veels te duur
Sanchez en Vidal is nu wel de link tussen Serie A en BPL
[ Bericht 30% gewijzigd door Maver24 op 16-07-2014 23:41:27 ]![]()
![]()
Dit is best geniaal eigenlijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lag + Regen + 2x de lat raken + 1x de paal = frustratie.
Hield het goed onder controle, bij de pingels nog 1 achter gestaan maar uiteindelijk gewonnen.
Speelde echt onmogelijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is best geniaal eigenlijk![]()
![]()
Iemand nog een leuk FM team? Ben Southampton na 5 competitiewedstrijden al zat
Laatste transfers zijn al doorgevoerd![]()
![]()
WEFUT
502 blabla
Iig net iemand met dit team laten ragequitten:
88 Muller - 86 Huntelaar
82 Mkhit
Reus - 89 Lahm - Schwein - Robben
8? Naldo , 88 Hummels - 84 Boateng
Hij deed de kickoff glitch na de 2-1 op Huntelaar. Ik onderschep met Balo en gooi vervolgens zelf een LB Y waaruit ik scoor![]()
![]()
ik wil weer een team maken wat niet gaat lukken, ik kom er niet uit
iets met SIF Schurrle, Pogba, Vlaar en dan moet later 86 Sanchez er ook nog in![]()
Ik ben bezig met de server, dacht dat dat rond deze tijd wel konquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
WEFUT
502 blabla
Iig net iemand met dit team laten ragequitten:
88 Muller - 86 Huntelaar
82 Mkhit
Reus - 89 Lahm - Schwein - Robben
8? Naldo , 88 Hummels - 84 Boateng
Hij deed de kickoff glitch na de 2-1 op Huntelaar. Ik onderschep met Balo en gooi vervolgens zelf een LB Y waaruit ik scoor![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lastig inderdaad. Succes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
iets met SIF Schurrle, Pogba, Vlaar en dan moet later 86 Sanchez er ook nog in![]()
okquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
iets met SIF Schurrle, Pogba, Vlaar en dan moet later 86 Sanchez er ook nog in
BPL team met 1 Fransman klinkt erg ingewikkeld ja.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oke vooruit ik vergeef het je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de server, dacht dat dat rond deze tijd wel kon
Een goede redenSucces
![]()
Kan je niks met Benatia, El ahmadi of hoe dat je dat ook schrijftquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Net 1 van de vervelendste potjes ooit gespeeld.. tegen 2 legends (Sheringham en Bierhoff) en 3x raden wat de tegenstander zijn tactiek was? Crossen op die 2. Daar scoorde hij 3x uit, ook nog elke keer de kick-off glitch en 1x kwam daar een bs penalty uit die ik wel pakte. En dan ook nog meerdere keren sshhh'enMaar uiteindelijk na penalties gewonnen. Ik ging wel 1x sweaten omdat de tegenstander het verdiende
![]()
![]()
Als Janmaat nou even een transfer krijg dan kan ik hem RB zetten met Fer en Vlaar in 433Nicequote:, deze opstelling had ik ook al in gedachte. zat heel de tijd te stoeien met de links voor Vlaar en Fer
![]()
Ja, waarom zou je die 2 via de lucht aanspelen zou je zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net 1 van de vervelendste potjes ooit gespeeld.. tegen 2 legends (Sheringham en Bierhoff) en 3x raden wat de tegenstander zijn tactiek was? Crossen op die 2. Daar scoorde hij 3x uit, ook nog elke keer de kick-off glitch en 1x kwam daar een bs penalty uit die ik wel pakte. En dan ook nog meerdere keren sshhh'enMaar uiteindelijk na penalties gewonnen. Ik ging wel 1x sweaten omdat de tegenstander het verdiende
![]()
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:30 schreef Maver24 het volgende:
Als Janmaat nou even een transfer krijg dan kan ik hem RB zetten met Fer en Vlaar in 433![]()
![]()
Het was gewoon godsgruwelijk irritant, de hele tijd met Walcott en Reus voorzetten geven. Maar haha ik heb gewonnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je die 2 via de lucht aanspelen zou je zeggen.![]()
Voor het eerst in lange tijd weer wat single matches gespeeld en het goedkoopste team was denk ik 4 miljoen waard wat ik tegenkwam (3 potjes). Best bizarquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:30 schreef Maver24 het volgende:
Als Janmaat nou even een transfer krijg dan kan ik hem RB zetten met Fer en Vlaar in 433
[..]
Nice, deze opstelling had ik ook al in gedachte. zat heel de tijd te stoeien met de links voor Vlaar en Fer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moest de 1e ronde al tegen een heel duur BBVA team met Ronaldo en 92 Di Maria.. nu tegen een vrij goedkoop team.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor het eerst in lange tijd weer wat single matches gespeeld en het goedkoopste team was denk ik 4 miljoen waard wat ik tegenkwam (3 potjes). Best bizar![]()
Had net toevallig Louis aan de telefoon maar die wilde nog niks verklappen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:38 schreef Maver24 het volgende:
Vidal naar ManU ? gaat dat ook nog gebeuren binnenkort ?![]()
Linkspoot op links en rechtspoot op rechts met een midget in de spits, dat gaat niet werken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:41 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit ook nog kunnen werken? ziet er wel tof uit![]()
Hard werken wel, met al die high/high workrates.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:41 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit ook nog kunnen werken? ziet er wel tof uitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Linkspoot op links en rechtspoot op rechts met een midget in de spits, dat gaat niet werken.hahah ja inderdaad, maar ik heb er nooit zoveel last van moet ik zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hard werken wel, met al die high/high workrates.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
hahah ja inderdaad, maar ik heb er nooit zoveel last van moet ik zeggen![]()
![]()
Dat weten we ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
hahah ja inderdaad, maar ik heb er nooit zoveel last van moet ik zeggenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
90 Klose trouwens nog maar 1.5 miljoen op de PS. Toch maar even wat spelers verkopen om hem binnen te halen.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:54 schreef Toefjes het volgende:
90 Klose trouwens nog maar 1.5 miljoen op de PS. Toch maar even wat spelers verkopen om hem binnen te halen.![]()
ik wil hem ook maar kom nog een miljoen tekort en wil ibra niet wegdoen
![]()
![]()
Nice, nu al veel goedkoper dan verwachtquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:54 schreef Toefjes het volgende:
90 Klose trouwens nog maar 1.5 miljoen op de PS. Toch maar even wat spelers verkopen om hem binnen te halen.
Nu maar eens een team bedenken dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb iets van 380K nog. Zal dan IF Balo moeten verkopen, die levert 290K op.. Pogba moeten vervangen door een lagere versie van Pogba... Het wordt sprokkelen alom. Maar wil hem gehad hebben in de gewone FUTquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
ik wil hem ook maar kom nog een miljoen tekort en wil ibra niet wegdoen
![]()
![]()
Zat ik ook aan te denken ja, lekker simpel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:58 schreef rolls-reus het volgende:
Voorhoede tots reus - klose - sif schurrle![]()
![]()
Dit is ook wel aardig.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij zal vast nog wel richting de miljoen gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb iets van 380K nog. Zal dan IF Balo moeten verkopen, die levert 290K op.. Pogba moeten vervangen door een lagere versie van Pogba... Het wordt sprokkelen alom. Maar wil hem gehad hebben in de gewone FUTin dat geval kan ik m wel kopen denk ik
![]()
![]()
dit gaat niet werken kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
halo ik wil een team maken maar ik kom er echt neit meer uit
Een Duitse rechtspoot op links![]()
Sowieso niet ronaldo in hetzelfde teamquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken ja, lekker simpel.
Dit is ook wel aardig.
[ afbeelding ]ronaldo eist alle goals op bij mij, en dat is zonde met klose erin. Cuadrado lijkt me wel baas, lekker rennen en voorzetten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
dit gaat niet werken kan ik je zeggen.
Een Duitse rechtspoot op linksTot zover mijn plannen
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Sowieso niet ronaldo in hetzelfde teamronaldo eist alle goals op bij mij, en dat is zonde met klose erin. Cuadrado lijkt me wel baas, lekker rennen en voorzetten
Teveel Duitsers
Wil eigenlijk Rodriguez, Pisvlek en De Bruyne er ook in verwerken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klinkt als een hele natte droomquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geintje lekker naast Gomez zetten en dan Cuadrado langs de lijn laten rennen.![]()
![]()
Gaat niet helemaal goed nu neequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als jij nou eens Klose koopt en laat weten of hij beter is dan Kluivert.quote:Waarom probeer je btw Crespo niet?
![]()
Wingswap aan en klaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Linkspoot op links en rechtspoot op rechts met een midget in de spits, dat gaat niet werken.![]()
Crespo stond lang op de lijst, maar kwam er nooit zo van. Lavezzi - Crespo - Pires oid lijkt me ook niet verkeerd, al ga ik dan weer richting veel dezelfde spelers (die ik al gebruik) en dan voegt het weinig toequote:Op donderdag 17 juli 2014 01:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als jij nou eens Klose koopt en laat weten of hij beter is dan Kluivert.Waarom probeer je btw Crespo niet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
'ze zeggen' dat Crespo de beste spits legend isquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Crespo stond lang op de lijst, maar kwam er nooit zo van. Lavezzi - Crespo - Pires oid lijkt me ook niet verkeerd, al ga ik dan weer richting veel dezelfde spelers (die ik al gebruik) en dan voegt het weinig toe![]()
![]()
Die 5* weak foot lijkt me ook wel erg chill ja, al lijkt hij me wel op zijn best met 2 spitsen en dat vind ik dit jaar niet echt fijn/leuk spelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
'ze zeggen' dat Crespo de beste spits legend isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Daarom WeFUT volgen op de Twitter:quote:Ben nu klaar trouwens. Zou de regelmatige Bad Gateway errors moeten fixen.twitter:WeFUT twitterde op donderdag 17-07-2014 om 00:52:09Working on server improvements, this may cause some downtime. reageer retweet
Ben benieuwd.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb Crespo gehad en hij is inderdaad de beste spits waarmee ik heb gespeeldquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
'ze zeggen' dat Crespo de beste spits legend is![]()
Ik mis in de Bundesliga wel echt een type Pogba met snelheid, kracht en een goed schot..of zie ik iemand over het hoofd? Snelheid boeit niet zo overigens, maar een goede CDM met een fatsoenlijk schot..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boateng ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik mis in de Bundesliga wel echt een type Pogba met snelheid, kracht en een goed schot..of zie ik iemand over het hoofd? Snelheid boeit niet zo overigens, maar een goede CDM met een fatsoenlijk schot..![]()
Had moeten zeggen dat het ook een Duitser moest zijn..Boateng of Jermaine Jones waren anders nog wel aardige opties ja
Kom nu niet verder dan Schwein of Lars Bender.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lothar gr grquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Had moeten zeggen dat het ook een Duitser moest zijn..Boateng of Jermaine Jones waren anders nog wel aardige opties ja![]()
Even wat packs openen en hopen op het beste danquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schweini, maar die heeft bij mij alleen als CCM gespeeld en daar is hij geniaalquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even wat packs openen en hopen op het beste dan![]()
Hoger jatogquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Had moeten zeggen dat het ook een Duitser moest zijn..Boateng of Jermaine Jones waren anders nog wel aardige opties ja
Kom nu niet verder dan Schwein of Lars Bender.![]()
Aogoquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik mis in de Bundesliga wel echt een type Pogba met snelheid, kracht en een goed schot..of zie ik iemand over het hoofd? Snelheid boeit niet zo overigens, maar een goede CDM met een fatsoenlijk schot..
Ben nu wel weer klaar met FIFA. Niks lukt vanavond.![]()
Denk dat ik daar maar voor ga dan, thanksquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Schweini, maar die heeft bij mij alleen als CCM gespeeld en daar is hij geniaal
Anders wordt het zoiets:
Nu denk ik gewoon dit (evt normale 433)
of dit:
Als ik het kan betalen. Even kijken hoe het met de prijzen uitkomt. Boateng is 650k nu ofzo, dat zou ik sowieso nooit betalen voor die kerel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog best het overwegen waard ja, al is hij gewoon een mindere versie van Schweinie eigenlijkquote:mehh. WR ook niet zo handig. En ik blijf het een LB vindenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aogo
Ben nu wel weer klaar met FIFA. Niks lukt vanavond.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik roep ook maar wat johquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog best het overwegen waard ja, al is hij gewoon een mindere versie van Schweinie eigenlijk
[..]
mehh. WR ook niet zo handig. En ik blijf het een LB vinden![]()
![]()
Oke Thad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Schweini, maar die heeft bij mij alleen als CCM gespeeld en daar is hij geniaal![]()
Net een potje tegen Klose record card gespeeld..
niet leuk meer die 99 heading..... Die gast kopt 3 ballen op randje 16 binnen met Neuer op goal....
en nog 2 corners.. alles wat voorkomt, lijkt ook op zijn hoofd te komen en kopt die binnen..
![]()
Hoger is erg goed heb ik in mijn non rare team nog een flinke poos gebruiktquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog best het overwegen waard ja, al is hij gewoon een mindere versie van Schweinie eigenlijk
[..]
mehh. WR ook niet zo handig. En ik blijf het een LB vinden![]()
Gewoon doen dus DS2quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef djakkaa3033 het volgende:
De eerste keer is een grote stap, ik trilde en ik zei dat ik weinig ervaring had, het was een 19 jarig meisje uit Letland, blond haar blauwe ogen, tenger.. kon net een Zweeds meisje zijn!
Ze stelde me op mijn gemak, ik had voor de eerste keer wel een nachtje uitgetrokken was een aanbieding 290 euro voor een nacht. Het was dan ook m'n ontmaagding
En dan lachen mensen vaak .. haha ontmaagd door een prostituee.. maar het blijft een prachtig meisje van vlees en bloed, en als ik dat toen niet had gedaan was ik tot de dag van vandaag maagd.
En nooit spijt van gehad, ik heb die nacht heel veel geleerd en aan die nacht denk ik nog vaak terug, het was altijd een droom om zo dicht bij een prachtig meisje te zijn.. Zo intens, met mijn autisme kan ik in het normale leven redelijk verlegen zijn tegenover mooie dames, maar daar kwam ik er helemaal los van, een aantal wijtjes met haar gedronken in het bubbelbad..
Ik kon de nacht erna wel schreeuwen van de daken van blijdschap..
Maar ik heb ook een aantal mindere ervaringen gehad, met een Nederlandse vrouw uit een privehuis die alles zo lang mogelijk uitstelde, waardoor ik maar een keer ben gekomen in een uur tijd..
Dus hoe je ervaring is ligt echt heeel erg aan met wie je in zee gaat, je kan beter een aantal weken goed je in lezen dan gelijk hoppaa gaan, en dan geld kwijt zijn incl een grote teleursteller.
Succes, let op het is wel verslavend.. Ik begon toen ik net meerderjarig was en ondertussen blijf ik er maar mee doorgaan, maar je leeft maar een keer, en zonder dit was ik nog steeds maagd ;p![]()
Anders quote je even een post uit april. Uit een ander topicquote:![]()
![]()
Staan wel geniale reacties daar trouwens
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook gewoon betalen nogquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anders quote je even een post uit april. Uit een ander topic![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest godverdomme hard lachen om dat topicquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anders quote je even een post uit april. Uit een ander topic![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Was je op zoek naar tips?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moest godverdomme hard lachen om dat topic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor hoeveel? Enjoy
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1185000quote:
Even kijken wat zijn prijs morgen doet. Als ik hem nu voor de laagste bin verkoop verlies ik niks.![]()
![]()
nice, die heb ik wel gemistquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:56 schreef Reemi het volgende:
Alle in game stats van iMOTMs e.d. staan eindelijk op WeFUT
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ook in 433 denk je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:57 schreef The_Yakuza het volgende:
CRESPO IS DE ALLERBESTE SPITS OOIT IN FUTAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
OKEquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon altijd als hij de bal heeft schieten; ze vliegen er van de meest debiele hoeken inGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zo morgen maar even spelen:
En uiteindelijk dit. NIF Robben als hij weer in packs zit, hetzelfde voor Neuer en dan even kijken of ik het nodig vind om hem te upgraden. Piszak wel de IF.
In beide gevallen (waarschijnlijk) Ginkeltje wisselen voor 88 Sneijder. En wat schuiven ivm workrates![]()
![]()
TS heeft zeker net Wolf of Wall Street gekeken ofzoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marktcrash lijkt voorlopig mee te vallen, als ik naar de prijs van Messi kijk. Die is nog steeds bijna 1,5 mil. Maar misschien zakt die ook wel niet in prijs, omdat die in TOTT zit, bedenk ik me nu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien ga ik die Klose ook eens kopen. Gewoon, omdat het kan. Verkoop ik mijn Messi van het ene team en vervang ik die voor Iniesta (oid), en verpats ik IF Balo om hem te vervangen door IF Klose. Klinkt goed toch?
Enige probleem: benut ik Klose wel echt goed als ik niet continu over de flanken speel?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Al users hier die ervaring met hem hebben? Is hij puur en alleen bruikbaar voor de cross?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is wel snel, sterk, en kan goed schieten maar die 2* skilliesquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al users hier die ervaring met hem hebben? Is hij puur en alleen bruikbaar voor de cross?
IF Balo heeft ook slechts 3, maar 2 is wel erg weinigquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij is wel snel, sterk, en kan goed schieten maar die 2* skillies
Denk dat ik het maar even aankijk tot dit weekend, dan is hij sowieso nog wat goedkoper denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
iMOTM Robben is ook heel erg gestegen weer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Balo heeft ook slechts 3, maar 2 is wel erg weinig
Denk dat ik het maar even aankijk tot dit weekend, dan is hij sowieso nog wat goedkoper denk ikwas 800k maar nu alweer 1 miljoen.
Altijd duurder in de ochtend he...vanmiddag/vanavond gaat Mavertje weer packs openenquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
iMOTM Robben is ook heel erg gestegen weer.was 800k maar nu alweer 1 miljoen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij steeg in 2 uur bijna 200kquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Altijd duurder in de ochtend he...vanmiddag/vanavond gaat Mavertje weer packs openengisteren rond 6 uur 830k en rond 8 was hij alweer 990k
Dat is wel heel hardquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij steeg in 2 uur bijna 200kgisteren rond 6 uur 830k en rond 8 was hij alweer 990k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klose 1.5 miljoen?op xbox zeker
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want Trapz en ik spelen al eeuwen op Xbox.
Ga eens snel een ps4 kopen dan!quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want Trapz en ik spelen al eeuwen op Xbox.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vanavond klose maar eens ff kopen.
klose - robben
Goed duo denk ik wel.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ga eens snel een ps4 kopen dan!Godver ik was net bezig om een team met hun te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vanavond klose maar eens ff kopen.
klose - robben
Goed duo denk ik wel.
Nicequote:Op donderdag 17 juli 2014 08:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver ik was net bezig om een team met hun te maken.Robben heb ik al. Moet alleen ff ibra verkopen om klose te kunnen betalen.
Ik hoor graag van je of die ruil het waard gaat zijn. Ik vraag me af of Ibra niet gewoon beter is...quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NiceRobben heb ik al. Moet alleen ff ibra verkopen om klose te kunnen betalen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meh Pogba SIF vind ik goed genoegquote:
Oke. TOTS Maicon dan. Je gaat me niet vertellen dat Abate beter isquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meh Pogba SIF vind ik goed genoeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voor de chem swa.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. TOTS Maicon dan. Je gaat me niet vertellen dat Abate beter is
![]()
hmmm.. even kijken wat ik hier voor kan vangenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou pas de 5x zijn dat ik ibra terug koopquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor graag van je of die ruil het waard gaat zijn. Ik vraag me af of Ibra niet gewoon beter is...
Maar soms met een nieuwe spelers spelen inplaats van altijd de zelfde is ook wel leuk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mag toch hopen dat je wel al een keer met ibra gespeeld hebt?quote:
Nee. We doen hier al een maand of 8 alsof, maar dat is bullshit natuurlijk.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jawel maar is al weer een half jaar geledenquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je wel al een keer met ibra gespeeld hebt?
Godver ik wil te veel spelers proberen maar dat past niet in mijn budget
Oh nou. Ik vind hem de beste speler van iedereen die ik tot nu toe geprobeerd heb. En heb al met ronaldo etc gespeeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jawel maar is al weer een half jaar geledenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
For cheap and reliable coins, please check out http://www.vipcoinsfifa.comquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver ik wil te veel spelers proberen maar dat past niet in mijn budgetOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ozz, wat zou jij doen? Ibra of iMotm Robben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
For cheap and reliable coins, please check out http://www.vipcoinsfifa.comRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zlatan is wel de beste spits die ik heb gehad. 5* skillies met lengte, strength, kopkracht en schotkrachtquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ozz, wat zou jij doen? Ibra of iMotm Robben.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sowieso ibraquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ozz, wat zou jij doen? Ibra of iMotm Robben.echt geen twijfel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zlatan is wel de beste spits die ik heb gehad. 5* skillies met lengte, strength, kopkracht en schotkrachtOk, alleen jammer dat hij 1.4 millies isquote:
ball roll naar het doelquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij is wel snel, sterk, en kan goed schieten maar die 2* skillies![]()
![]()
Die had je toch gewoon mooi klaarliggen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Ok, alleen jammer dat hij 1.4 millies isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja leuk een team met alleen Ibra erin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die had je toch gewoon mooi klaarliggen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ibrabo en wat andere goedkope shizzle ernaast, en klaar ben je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja leuk een team met alleen Ibra erin.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ibarbo kwam er sowieso inquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
rabo en wat andere goedkope shizzle ernaast, en klaar ben je.
Teams zonder Ibarbo.quote:
El Trapzor
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hmmmm... Is Toulalan goed dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook een optie: (TOTS) Toulalan en Pogba als CDM's...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen idee. Pogba wel natuurlijk. Ik vind die Guarin maar een beetje mwa mwa.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.futhead.com/14/players/14397/jeremy-toulalan/reviews/quote:
Best lovende reviews...en dat voor 30k, schoon aan de haak.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver nu werkt die telefoon app ook niet meer
Morgen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Betekent dat dat we in the moneyz zitten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:14 schreef Johnbon het volgende:
Yo pots, we gaan lekker we staan op plek 5!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En goed ook! Kunnen bijna halve dagen gaan werken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Betekent dat dat we in the moneyz zitten?![]()
1e prijs 40 EURO
2e prijs 30 EURO
3e prijs 25 EURO
4e prijs 20 EURO
5e prijs 15 EURO🍆![]()
Bohhh! Kan iemand uitrekenen hoeveel FUT-coins dat zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef Johnbon het volgende:
[..]
En goed ook! Kunnen bijna halve dagen gaan werken.![]()
1e prijs 40 EURO
2e prijs 30 EURO
3e prijs 25 EURO
4e prijs 20 EURO
5e prijs 15 EURO
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
13 euro per 1 000 000. Dus reken zelf maar uit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bohhh! Kan iemand uitrekenen hoeveel FUT-coins dat zijn?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zo weinig? In dat geval koop ik er vanmiddag wel een broodje shoarma vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
13 euro per 1 000 000. Dus reken zelf maar uit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ibarbo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Of toch maar Ibarbo naast Klose?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ibarbo is gewoon een beest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, was ook tegen beter weten in dat ik Higuain daar had neergezet eigenlijkSteeds meer mensen gaan het inzien.
Dit moet wel kut spelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Of toch maar Ibarbo naast Klose?
Hala Madrid !
Higuain is 100x beter dan Ibarboquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Of toch maar Ibarbo naast Klose?![]()
Pace is de overall en heeft hij High/High trouwens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
80 overall vs 75 overall + Ibarbo heeft high/highnooit gemerkt.
Hij heeft medium/medium, grapjequote:Op donderdag 17 juli 2014 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pace is de overall en heeft hij High/High trouwens?nooit gemerkt.
![]()
![]()
Ibarbo met een +10 kaartjenooit gedaan eigenlijk.
Er is geen marktcrash. Lijkt me ook niet dat die er nog komt want kan me herinneren dat zo'n crash meestal bij de eerste 'dag van de IFs' het grootste is. Ronaldo op xbox niks gezakt, misschien 50kquote:Op donderdag 17 juli 2014 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Marktcrash lijkt voorlopig mee te vallen, als ik naar de prijs van Messi kijk. Die is nog steeds bijna 1,5 mil. Maar misschien zakt die ook wel niet in prijs, omdat die in TOTT zit, bedenk ik me nu![]()
![]()
TRquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Probeer het ook maar eens in het echt dan krijg je een baksteen op je hoofd.![]()
Dan ga je toch weg?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alsof mij dat wat uitmaakt. Ik ben het spel en de mensen hier helemaal zat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tevens TR gemacht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Probeer het ook maar eens in het echt dan krijg je een baksteen op je hoofd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Probeer het ook maar eens in het echt dan krijg je een baksteen op je hoofd.![]()
![]()
Dikke doei. Groetjes thuisquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alsof mij dat wat uitmaakt. Ik ben het spel en de mensen hier helemaal zat.![]()
Wat zit je dan te zeuren over die mensen hier?quote:
Dit gaat te ver.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
hou een sopquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat zit je dan te zeuren over die mensen hier?![]()
haha.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: