SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apart. Ik krijg spelers in packs die ik al heb. Maar zijn geen duplicate staat er
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Patje heeft het kanaal van DS2 gevonden hoor
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Nou 900k en beste was if henry, van persie en suarez.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je weet al van te voren dat wanneer er veel packs geopend gaan worden ivm een release van een TOTS, TOTY of TOTT, dat er ook posts van DS2 gaan komen over het geluk van andere mensen.![]()
ff snel door de afbeeldingen gescrolled net maar litmanen![]()
en iemand vlaar zag ik.
De bruyne niet gezakt dus hier ook maar even 200K er door heen rammen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1e pack meteen een 87 rated player
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godverdomme.quote:hoe hij dat flesje in zijn neus duwt.
e: Moet wel een troll zijn.
Idd vrij nutteloos, 8 packs gehad ga nu over op WC packs zie wel wat ik krijg in de packs daarnaquote:
#FreeTrapz![]()
WC Packs geneog in gestoken, zie je niks meer van terug.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Idd vrij nutteloos, 8 packs gehad ga nu over op WC packs zie wel wat ik krijg in de packs daarna![]()
Moet je per se pogba hebben?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Alovenac het volgende:
Hoe ga ik dit afmaken (of heb ik perse Schurrle op RW nodig?)
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel goede verhalen over gelezen. Maarja een Jackson TOTS wil ik ook nog eens uitproberen, misschien dat dat het makkelijker maakt als die op ST staat?quote:![]()
Cuadrado kan alleen full chem krijgen van een Fiorentina RB (die er niet is) of Armero (die dan zelf minder chem heeft)quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Moeilijk kiezen tussen NIF Ibra of siMOTM Robben
En als we daar een SIF Shirley neerzetten en dan Muller ST Depay LW. Is Pogba er dan in te passen? Ook niet zekerquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Cuadrado kan alleen full chem krijgen van een Fiorentina RB (die er niet is) of Armero (die dan zelf minder chem heeft).
![]()
Over 2 maanden ook niet van nornale FUT. Met WC kan je voor een miljoen met de beste spelers spelen van het spel + je kan ze linken per continent dus geen hybrids met zwakke plekken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
WC Packs geneog in gestoken, zie je niks meer van terug.![]()
Krijg toch ook gewoon een normaal 5K packquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
WC Packs geneog in gestoken, zie je niks meer van terug.laatst nog iMOTM mascherano er in.
nu niet veel krijg die kut robben maar nietwel CR7
![]()
dit is nu team 1. de grote di maria en messi show
sommige hebben een aardige upgrade gekregen zie ik
#FreeTrapz![]()
High/high als stand alone spits? Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat werkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kleurtjes moet je zelf maar even aanpassen
rest van mijn 15k packs waren ruk..
nog +- 280K over.. WK packs openen en dan de gratis 5k packs openen?
of gewoon 7.5K packs?![]()
TOTS Cuadrado met Vidal is ook een optie. En Gotze ipv Kroos.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurtjes moet je zelf maar even aanpassenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cuadrado en Vidal hebben toch geen perfect linkquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS Cuadrado met Vidal is ook een optie. En Gotze ipv Kroos.en hij wilt graag Pogba gebruiken.
Je hebt gelijk. Bedoelde die Colombiaan wiens naam ik even kwijt ben. Maar dat gaat misschien weer niet met Chiellini.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cuadrado en Vidal hebben toch geen perfect linkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee? Geen succes? Zoveel spelers die ik wil proberen nog hequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
High/high als stand alone spits? Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat werken, maar ben zelf echt niet goed in squads bouwen.
Aah, neem ik zeker mee. Een voorhoede met LW Depay - Jackson TOTS - Cuadrado TOTS en dan Pogba erin, gaat hem zeker niet wordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurtjes moet je zelf maar even aanpassen? Depay heb ik al
en de overige drie wil ik zeker nog eens uitproberen
, lijkt mij gruwelijk fijn spelen met zijn drietjes in een team.
![]()
Kan wel maar dan moet je die pauper verdediger van een Zapata gebruikenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bedoelde die Colombiaan wiens naam ik even kwijt ben. Maar dat gaat misschien weer niet met Chiellini.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: