SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apart. Ik krijg spelers in packs die ik al heb. Maar zijn geen duplicate staat er
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Patje heeft het kanaal van DS2 gevonden hoor
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Nou 900k en beste was if henry, van persie en suarez.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je weet al van te voren dat wanneer er veel packs geopend gaan worden ivm een release van een TOTS, TOTY of TOTT, dat er ook posts van DS2 gaan komen over het geluk van andere mensen.![]()
ff snel door de afbeeldingen gescrolled net maar litmanen![]()
en iemand vlaar zag ik.
De bruyne niet gezakt dus hier ook maar even 200K er door heen rammen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1e pack meteen een 87 rated player
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godverdomme.quote:hoe hij dat flesje in zijn neus duwt.
e: Moet wel een troll zijn.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Idd vrij nutteloos, 8 packs gehad ga nu over op WC packs zie wel wat ik krijg in de packs daarnaquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: