Wat is Fesku?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef Ambicioso het volgende:
Fesku = baas.
Klacht: Mensen dien hem niet kennen
bitch pleasequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ken wel wel een fresco.
[ afbeelding ]
Wat lul jijquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Je kunt de naam van die baas niet eens schrijven
Nee heb ook vaak 'alleen' op repeat staanquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:10 schreef bosa_kaba het volgende:
Nog steeds naar die gedateerde raps van hem luisteren. Jij bent zeker zo'n gastje die nog steeds elke dag twijfel op repeat heeft staan. Zielig, zielig kneusje. Lekker NL hiphop luisteren, rappers die eigenlijk uitkering trekken.
Een rapper. Die gast die ook Gino Pietermaai en Willy Keurig speelt.quote:
Willy Keurig is een baas, dus:quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een rapper. Die gast die ook Gino Pietermaai en Willy Keurig speelt.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Willy Keurig is een baas, dus:
[..]
Deze baas 14.gifquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:50 schreef FrankUnderwood het volgende:
Fresku![]()
![]()
Was bij zo een workshop van hem als puber
076 a mattie. Breda tilly eindhovenquote:
yeahquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
076 a mattie. Breda tilly eindhoven![]()
Brabant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso. Leukste stad van Nederland.quote:
Bij jou ook via de reclassering?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:50 schreef FrankUnderwood het volgende:
Fresku![]()
![]()
Was bij zo een workshop van hem als puber
en jij maakt jezelf belachelijk met die israel vlagquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef hafez1234 het volgende:
Is dat die sukkel die zichzelf belachelijk maakt als Gino Pietermaai om publiciteit te krijgen?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij jou ook via de reclassering?
Ja, die postte ik net ook al. Fucking goed nummer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Deze mag ook niet ontbreken.
Prachtige boodschap.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso. Leukste stad van Nederland.
Heb niks met voetbal.quote:
taz ik dacht we konden matties worden tfoe unfollowquote:
Fukkk ik ben blind.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, die postte ik net ook al. Fucking goed nummer.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, als ik dan toch een club moet kiezen, dan sws PSV. Gewoon omdat Eindhoven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
taz ik dacht we konden matties worden tfoe unfollow
Oké, ik vind het de leukste stad van Nederland.quote:
iwaja dan kan ik je wel vergeven excuses voor mijn woede uitbarsting heb ramadan je weet laatste uurstrugglesquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, als ik dan toch een club moet kiezen, dan sws PSV. Gewoon omdat Eindhoven.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:10 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
iwaja dan kan ik je wel vergeven excuses voor mijn woede uitbarsting heb ramadan je weet laatste uurstruggles
Okay dan is het goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, ik vind het de leukste stad van Nederland.
Je had hem moeten zien joh, hij kwam doodsbang de Van Mesdag binnenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]![]()
Nee man hij kwam bij zo'n buurthuis waar ik stage liep
Wat deed jij in een tbs-kliniek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je had hem moeten zien joh, hij kwam doodsbang de Van Mesdag binnen
Wie was er allemaal?quote:
Ik zal er nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een flikkertje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zal er nog niet dood gevonden willen worden.Ben aIltijd erg blij als mijn IC dat station weer is gepaseerd.
Had iets spannender verwachtquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alle modjes, ondergetekende en een neger met een gestipte puntmuts.
Die zat op een speciale afdeling voor vrouwen, met sexy laarsjes aanquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:26 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Had iets spannender verwacht![]()
Een Mapima die iedereen een beurt geeft
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zat op een speciale afdeling voor vrouwen, met sexy laarsjes aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |